Faktat eivät tue nykyisiä rajoituksia

Yleensä laitan Puolpolot minun youtube ketjuun, mutta tämän laitan nyt ihan erikseen:

 
vierailija
Puopoloa varmaan ärsyttää rokottamattomat. Ilman niitä tällaisia rajoituksia ei tarvittaisi. Teholla olis tilaa.
Ivan käyttää rumaa kieltä haastattelussaan.
En lähtisi mukaan lääkärin masinoimaan liikkeeseen. Ihmettelen, että Eija-Riitta Korhola on mukana. Hän kuuluu riskiryhmään.
En ole enää aikoihin muistanut lukea hänen blogia. Ehkä hän ei enää pidä palstaansa ip-lehdessä.
 
Ivan käyttää rumaa kieltä haastattelussaan.
En lähtisi mukaan lääkärin masinoimaan liikkeeseen. Ihmettelen, että Eija-Riitta Korhola on mukana. Hän kuuluu riskiryhmään.
En ole enää aikoihin muistanut lukea hänen blogia. Ehkä hän ei enää pidä palstaansa ip-lehdessä.
Totta, hän kiroilee. Muun muassa ”Sananvapautta perkele” on Ivanin slogun.❤
Minua se ei häiritse, mutta ymmärrän että se voi häiritä.

Minun mielestä on virkistävää, että on alettu vihdoin herätä siitä älyttömästä hysteriasta ja huomataan, että tilastojen mukaan korona pahimmillaan on ollut pahan infuenssan tasoinen tauti.
 
Onkohan Puopolo varattu mies?:unsure:😁
Ja onko hetero!?

En nyt niin hyviä säväreistä hänestä saa kuin Tuomas Malisesta, mutta kyllä hän saattas mennä!😁
 
vierailija
En ymmärrä miksi agitoit tällä palstalla.
Kun ikäännyt et itsekään tajua miksi aikoinaan sekoilit perhepalstalla.
Yleensä sivuutan juttusi. En arvosta pätkääkään arvomaailmaasi.
 
Ja @Echo oli taas oikeassa! Sekä Omikronin puolesta ja siinä, että koronaa voi verrata esim. pahaan influenssaan!

Täten haluan ojentaa sinulle Echo tämän palkinnon periksiantamattomasta asenteestasi ja oikeassaolemisen autuudesta, sekä tärkeimpänä: olet jaksanut kuunnella (elämäntapa mikä lie alepan tädin) vittuilua, hänen viesteihin nähden varsin löysin rantein.

Ole hyvä Echoseni!❤

 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Echo
Hyvä, että THL ja rajoituskiimaHallitus erosivat.
Koronaa ei olisi pitänyt politisoida!

Nyt näköjään on jo alkanut tämä THL:n johtajan lausuma jälkipyykki jota puidaan varmasti vielä pitkään:

(plus ”kyllä tätä on liioiteltu ihan järjettömästi jos sanon ihan suoraan”)

 
Ja @Echo oli taas oikeassa! Sekä Omikronin puolesta ja siinä, että koronaa voi verrata esim. pahaan influenssaan!

Täten haluan ojentaa sinulle Echo tämän palkinnon periksiantamattomasta asenteestasi ja oikeassaolemisen autuudesta, sekä tärkeimpänä: olet jaksanut kuunnella (elämäntapa mikä lie alepan tädin) vittuilua, hänen viesteihin nähden varsin löysin rantein.

Ole hyvä Echoseni!❤

Kiitos Lissu pokaalista. Valitettavasti se tänä aikana on raskas pokaalikannu, koska toivoisin olevani väärässä.

Ja koska näen tulevaisuuden mustana. Ei, en ole masentunut, tilapäistä kiiresumaa lukuunottamatta olen onnellisimmillani omassa elämässäni.

Mutta maailman tulevaisuus näyttäytyy mun mielessä synkkänä, orjuuttavana. On kuin v.2019 meidät olisi temmattu johonkin painajaiseen, enkä tarkoita itse taudin vakavuutta, se menee tavis pandemiasta.

Koronapassia roikotetaan yhteiskunnassa käytössä niin kauan vaikka millä tekosyyllä, kunnes se sulautetaan seuraaviin passeihin.
:( Ei passissa ole koronanhoidosta kyse.
 
Hyvä, että THL ja rajoituskiimaHallitus erosivat.
Koronaa ei olisi pitänyt politisoida!

Nyt näköjään on jo alkanut tämä THL:n johtajan lausuma jälkipyykki jota puidaan varmasti vielä pitkään:

(plus ”kyllä tätä on liioiteltu ihan järjettömästi jos sanon ihan suoraan”)

Jäitä hattuun, Iines.
THL käänsi kelkkansa koronapassin suhteen eilen, suositti sitä. :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kiitos Lissu pokaalista. Valitettavasti se tänä aikana on raskas pokaalikannu, koska toivoisin olevani väärässä.

Ja koska näen tulevaisuuden mustana. Ei, en ole masentunut, tilapäistä kiiresumaa lukuunottamatta olen onnellisimmillani omassa elämässäni.

Mutta maailman tulevaisuus näyttäytyy mun mielessä synkkänä, orjuuttavana. On kuin v.2019 meidät olisi temmattu johonkin painajaiseen, enkä tarkoita itse taudin vakavuutta, se menee tavis pandemiasta.

Koronapassia roikotetaan yhteiskunnassa käytössä niin kauan vaikka millä tekosyyllä, kunnes se sulautetaan seuraaviin passeihin.
Ei passissa ole koronanhoidosta kyse.
Niin, onhan se kamalaa tuleville sukupolville, mutta mitä veikkaat - tulevatko sirut ja muu pakollisiksi meidän elinaikana?

Ja muutenkin joo, ymmärrän mitä tarkoitat.
Mä en itse ole kokenut ahdistusta muuta kuin lasten rokottamisista ja heidän elämön rajoittamisesta, muuten olo on ollut aika lungi tilanteeseen nähden. Tosin minun läheltä ei ole kaatunut väkeä tai kukaan sairastunut todella pahasti, vaikuttaa sekin tietenkin asiaan.

Ehkä tässä nyt jatkossa mennään sirkuksesta seuraavaan, mutta jospa yrittäisi ottaa sellaisen asenteen, että tunnelin päässä on se valo jota kohti yrittää kulkea ja yrittää nauttia kaikiesta, pienistäkin hyvistä asioista tässä matkalla. Pysytään positiivisina ja luotetaan siihen että aika ajoin kaikki on kuitenkin hyvin.
Pääasia kuitenkin meille on se, että perhe voi hyvin ja pysyy terveenä. Sen asian puolesta toki ollaan valmiita vaikka taistelemaan jos niikseen tulee.
 
Niin, onhan se kamalaa tuleville sukupolville, mutta mitä veikkaat - tulevatko sirut ja muu pakollisiksi meidän elinaikana?

Ja muutenkin joo, ymmärrän mitä tarkoitat.
Mä en itse ole kokenut ahdistusta muuta kuin lasten rokottamisista ja heidän elämön rajoittamisesta, muuten olo on ollut aika lungi tilanteeseen nähden. Tosin minun läheltä ei ole kaatunut väkeä tai kukaan sairastunut todella pahasti, vaikuttaa sekin tietenkin asiaan.

Ehkä tässä nyt jatkossa mennään sirkuksesta seuraavaan, mutta jospa yrittäisi ottaa sellaisen asenteen, että tunnelin päässä on se valo jota kohti yrittää kulkea ja yrittää nauttia kaikiesta, pienistäkin hyvistä asioista tässä matkalla. Pysytään positiivisina ja luotetaan siihen että aika ajoin kaikki on kuitenkin hyvin.
Pääasia kuitenkin meille on se, että perhe voi hyvin ja pysyy terveenä. Sen asian puolesta toki ollaan valmiita vaikka taistelemaan jos niikseen tulee.
Jos maailman päättäjien puheita kuunnellaan, niin siru on jo 10 vuoden sisään ihmisillä.
 
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
Jäitä hattuun, Iines.
THL käänsi kelkkansa koronapassin suhteen eilen, suositti sitä.
Missä on järjen ääni?

No täällä tietenkin:


”Maailmalta sekä Suomesta saatujen kokemusten mukaan koronaviruksen leviämistä ei ole pystytty estämään edes täydellisellä tartunta- ja altistustapausten eristämisellä. Taudin leviämisen estäminen ei ole osoittautunut mahdolliseksi myöskään yhteiskunnan massiivisilla sulkutoimenpiteillä.

Rajoitustoimilla on aiheutettu mittavaa terveydellistä ja taloudellista vahinkoa, jonka laajuutta ei ole vielä edes yritetty arvioida.”
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Olen jostain lukenut terveydenhoitoon liittyvästä tulevaisuuden skenaarioista, jossa kone tule ottamaan laboratorionäytteet. Tarvitaanko verta vai siirtyisikö tieto sirun kautta? Ehkä mahdollistaisi myös laajempia verenkuvia ja sitä kautta esim täsmälääkityksiä. Terveyteen liittyvä siru antaisi ihmiselle ajantasaista dataa mm verepaineesta, verensokerista, sydämen ja verenkierron.... tieto linkittyisi terveydenhuollon järjestelmään. Fyysisiä lääkärikäyntejä ei välttämättä tarvittaisi vaan homma hoituisi "netin" kautta.
Jotainhan täytyy keksiä, että ihmiset pystytään tulevaisuudessa hoitamaan.
 

Yhteistyössä