Kauhea tuo persujen vaalimainos!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on hyvä!


Ja ennen kuin sinä viherpunavassari-uikuttaja kerkeät ihmettelemään että miten polttoaineen hinta liittyy soteen niin me emme sitä ihmettele, sillä olemme huomanneet miten viherpunavassareilla on kykyä (ei ole) ymmärtää edes vähänkään suurempia kokonaisuuksia. Muun muassa lisää velkaa viherpunavassarit ottavat siksi, että voimme työntää ne Afrikkaan, Lähi-itään, Espanjaan, Italiaan jne.
Ei ole käynyt sitten mielessä, että meidän rahat eivät sellaisenaankaan riitä edes kehitysapuun, joudumme ottamaan velkaa lahjarahaa varten.
Silti he kehtaavat vaalimainoksissaan valehdella että heidän mielestä hyvät ja toimivat palvelut kuuluvat meille kaikille. Joopa joo, millä hiivatin rahalla?

Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että jos työnnämme rahat vastikkeetta tuntemattomille ihmisille ulkomaille, niin me olemme perse pystyssä, ei pelkästään Venäjälle, jota lisäksi viherpunavassarit haukkuvat kilpaa, vaan myös muualle.

Persuilla on hyvä kampanja:
Rahaa on kyllä parantaa suomalaisten oloja, Persut priorisoivat suomalaiset ensin!

Katsoin vaaliväittelyn jossa oli Riikka, Petsku ja Sanna. Se oli muuten ihan jees, mutta Sannan ylimielinen asenne paikkapaikoin ärsytti. Sanna jäikin kiinni valheesta kun yritti taas olla se, joka oli hoitanut kaikki hyvät asiat itse ja huonot asiat olivat luonnollisesti muiden aikaansaannosta!

Mutta kaiken kaikkiaan tykkäsin Sannan esiintymisestä ja hän puhui vanhuasioista erittäin kauniisti ja hän on hyvän perässä mitä yleensäkin asioihin tulee. Vielä kun osaisi priorisoida suomalaisen ensin niin voi veljet!

Ja kun näistä ulkonäköasioista on niin kovasti mainostettu, ja tuntuu olevan trendikästä, niin täytyy kyllä sanoa, että Sanna on kaunis kuin nukke ja ehdottomasti ulkoisesti edustavin päättäjä mitä meillä on koskaan ollut. Viimeksi olen ihannoinut samoin Uosukaisen Riittaa, josta olisin halunnut saada meille resitentin. Siinä olisi ollut näyttävä, tyylikäs ja edustuskelpoinen nainen!
Voi tyttö pieni, kyllä sua nyt on taas pahan kerran huijattu.

Uosukaisesta olen kyllä samaa mieltä!

 
vierailija
Voi tyttö pieni, kyllä sua nyt on taas pahan kerran huijattu.

Uosukaisesta olen kyllä samaa mieltä!

"Vaalit/Sote: Perusterveydenhuolto, erikoissairaanhoito, sosiaalihoito, lasten, nuorten ja perheiden palvelut, työikäisten palvelut, ikääntyneiden, mielenterveys- ja päihdepalvelut, vammaispalvelut, oppilas- ja opiskelijahuolto, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, pelastustoimi.
Persut: Puhutaanpa bensan hinnasta!"

Jännä muuten, kun persut vetävät aina sinne tänne aiheen "entäs vanhukset" niin nyt, kun vanhuksista on se oikea aika puhua, niin puhuvat bensasta.. jonka hintaa olivat itse korottamassa ollessaan hallituksessa.

O tempora, o mores
 
Voi tyttö pieni, kyllä sua nyt on taas pahan kerran huijattu.

Uosukaisesta olen kyllä samaa mieltä!

Millä kulkee kamat/potilaat sairaaloihin, millä kulkee pelastuslaitos jne? Fillarillako?
 
"Vaalit/Sote: Perusterveydenhuolto, erikoissairaanhoito, sosiaalihoito, lasten, nuorten ja perheiden palvelut, työikäisten palvelut, ikääntyneiden, mielenterveys- ja päihdepalvelut, vammaispalvelut, oppilas- ja opiskelijahuolto, hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, pelastustoimi.
Persut: Puhutaanpa bensan hinnasta!"

Jännä muuten, kun persut vetävät aina sinne tänne aiheen "entäs vanhukset" niin nyt, kun vanhuksista on se oikea aika puhua, niin puhuvat bensasta.. jonka hintaa olivat itse korottamassa ollessaan hallituksessa.

O tempora, o mores
Etkö ole katsellut vaalitenttejä ollenkaan?

Veni vidi vici
 
vierailija
Aluevaltuusto ei edelleenkään päätä bensan hinnasta. Bensan hinta säilyy aivan samana riippumatta annatko äänesi persuille vai vihreille. Toisaalta bensan hinta on myös aivan marginaalisessa roolissa kun katsotaan noiden palvelujen kokonaiskuluja.
Osapuilleen eka asiasisältöinen viesti koko ketjussa.

Tosin yllätyin, että Lissu sanoi jotain positiivista demarista vai ymmärsinköhän väärin.

Vois kyllä täällä olevassa keskustelussa lopettaa noi "Afrikkaan tungetut rahat" - läpän. Se kun on mittasuhteiltaan iha eri asia kuin esim. polttoaineverotus.
 
vierailija
Mitä alemmas bensaveroa lasketaan, niin sitä huonommin valtiolla on rahaa. Tämä taas tarkoittaa sitä, että valtionosuusjärjestelmän kautta myös terveydenhoito kärsii bensaveron laskemisesta.
 
Kuka siitä puhui ja kas, kukas muu kuin persut on haukkuneet hallituspuolueen naisia, milloin mistäkin, Marinin silmistä, hoikkuudesta yms. ja iköviä kuvamuokkauksia on tehty.
Puhuin ihan siitä mitä täällä palstalla olen havainnut.

Totta kai tehdään kuvanmuokkauksia ja hauskoja meemejä, nehän ovat ihan parhautta, etenkin juuri hassuista viherpunavassareista! Sitäpaitsi osa näistä on ihan totta.













 
  • Haha
Reactions: Palstapesu
vierailija
Millä kulkee kamat/potilaat sairaaloihin, millä kulkee pelastuslaitos jne? Fillarillako?
Hienaa, että olet osannut "kopsata" Purran vedon näissä vaaleissa. Se, vaan että se bensavero ei nyt vaan yksinkertaisesti liity näihin vaaleihin ja ihmisiin, joita hyvinvointialueille valitaan, oli sit mikä puolue tahansa.

EI tule muutosta bensan suhteen. Ei tule.
 
vierailija
Vielä 40-luvulla potilaat jouduttiin yleisesti kuljettamaan sairaalaan polkupyörällä, kun autoja ei ollut käytettävissä. Toisaalta potilaat olivat tottuneet siihen, olihan autotonta aikaa jatkunut tuhansia vuosia.
 
vierailija
Riikka tyttönen ei osannut sanoa vaalitentissä oikein mitään, keskittyi vain kitisemään, mutta eipä jälleen ollut ratkaisuja.

Mut ihme, ettei saanut ujutettua lempiaihettaan puheenvuoroihinsa, sana alkaa m-kirjaimella. halla-lahollla se olisi ollut joka lauseessa.
 

Yhteistyössä