Poliisia epäillään väkivallasta teiniä kohtaan - omat vasikoivat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos pitää paikkansa tuo tapahtuma, niin hatunnosto niille poliiseille jotka ilmiantoivat kollegansa. Poliisin rehellisyyteen, oikeudenmukaisuuteen ja turvallisuuteen täytyy pystyä luottamaan.
 
vierailija
Voi myös olla mahdollista, että kyseessä on yhden poliisin savustaminen pois työyhteisöstä.
Harvoin, tuskin koskaan poliisi todistaa kollegaansa vastaan ja näin harvinaisessa tapauksessa herää kysymys miksi on toimittu tuolla tavalla?
 
vierailija
Helsingin poliisissa sattuu ja tapahtuu. Yksi poliisi on petosmies, toisessa tapauksessa poliisit tappelevat keskenään, kolmannessa tapauksessa pahoinpidellään teiniä, Aarnion tapaus ja ylin poliisijohto oikeudessa syytettyjen penkillä...
 
vierailija
HS oikoi taas asioita.

Kyseessä oli poliisiharjoittelija, joka köräytti poliisin.

"Ainakin yksi harjoittelijapoliisi oli sitä mieltä, että vanhemman poliisin voimakeinot olivat liian rajuja ja tämä kertoi asiasta omalle esimiehelleen."

Tässä kohtaa voi miettiä, oli raketin paukuttelija ihan suomalainen sekä oliko harjoittelija valinnut väärän alan vai oliko kyseessä herkkä "kiintiöoppilas". Koska poliisivoimien on pakko saada monikulttuurista, kielitaitoista työntekijää joukkoihinsa juurikin tämänkaltaisten pikkuterr0ristien aisoihin saamiseksi.

 
vierailija
HS oikoi taas asioita.

Kyseessä oli poliisiharjoittelija, joka köräytti poliisin.

"Ainakin yksi harjoittelijapoliisi oli sitä mieltä, että vanhemman poliisin voimakeinot olivat liian rajuja ja tämä kertoi asiasta omalle esimiehelleen."

Tässä kohtaa voi miettiä, oli raketin paukuttelija ihan suomalainen sekä oliko harjoittelija valinnut väärän alan vai oliko kyseessä herkkä "kiintiöoppilas". Koska poliisivoimien on pakko saada monikulttuurista, kielitaitoista työntekijää joukkoihinsa juurikin tämänkaltaisten pikkuterr0ristien aisoihin saamiseksi.

Harjoittelija teki elämänsä munauksen. Kukaan toinen poliisi ei enää halua tehdä hänen kanssa töitä.
 
vierailija
Olikohan raudoitettu teini ma mu?
Miksi epäilet että olisi? Itse en ole tavannut yhtään ma mua joka olisi käyttäytynyt huonosti uudenvuodenaattona. Kantasuomalaiset taas käytävät ilotulitteita miten sattuu. Mekin jouduttiin kutsumaan poliisit paikalle kun raketit paukkui juuri parvekkeen edessä ja uutisista saatiin lukea että aika moni teki itselleen silmävammoja.
 
vierailija
Miksi epäilet että olisi? Itse en ole tavannut yhtään ma mua joka olisi käyttäytynyt huonosti uudenvuodenaattona. Kantasuomalaiset taas käytävät ilotulitteita miten sattuu. Mekin jouduttiin kutsumaan poliisit paikalle kun raketit paukkui juuri parvekkeen edessä ja uutisista saatiin lukea että aika moni teki itselleen silmävammoja.
Itse en ole tavannut yhtään suomalaista joka olisi käyttäytynyt huonosti uudenvuodenaattona. Ma mut taas käytävät ilotulitteita miten sattuu. Mekin jouduttiin kutsumaan poliisit paikalle kun raketit paukkui juuri parvekkeen edessä ja uutisista saatiin lukea että aika moni teki itselleen silmävammoja.
 

Yhteistyössä