Voi yhrenkerran sentään.Hyvä jos viljapellot muutetaan metsiksi kun ihminen pärjää ihan hyvin ilman viljaa.
Eikun niittylihaa täytyy saada syödä. Ei mitään mqissisoijapöperöä.Voi yhrenkerran sentään.
Ensin liha pois, sitten vilja.
Joo, on se hyvvä että metsitetään. Parasta pistää sitten mäntyä tulemaan, että saadaan edes pettuleipää, kun nää yhrensyöjät pääsee oikeen vauhtiin.
no sen verran ohraa mut ei maissia siihenkäänEi helevetissä!
Olut!
Olisko neuvoja?Hyvin tuo näyttää kasvavan mut miten sen sais kukkimaan?
Mitä tuo bqklava on?Baklava, churrot, juustokakku, tuhatlehtiset, tuulihatut, hunajamunkit
Mitä tuo bqklava on?
Kateviljelyllä onnistuu hyvin kun on keräävä ruohonleikkuri.selviäis nykysinkin, jos viljeliöitä olis enemmän.
Ulkohyyskän tuotokset täytyy kompostoida pidempään.Jos on biokompostori ja jatkokomposti+ulkohyyskä sekä puulämmiteiset uunit, joista tuhka niin lannoitteet tulee kuin itsestään.
Totta!Jos on biokompostori ja jatkokomposti+ulkohyyskä sekä puulämmiteiset uunit, joista tuhka niin lannoitteet tulee kuin itsestään.
Kiitos!Ohuenohuesta lehtitaikinasta, pähkinöistä, manteleista, hunajasta (ehkä myös kuivahedelmistä ja voista kerrostyylillä koottu tosi tahmea, makea, rasvainen leivonnainen.
Eikun hänen maasta puuttui ne kastemadotnaapuri lopetti juuri, kun ei sillä luomulla saanut edes omalle karjalle tarpeeksi ruokaa. ehkä tämä toimii jollain tavalla pelkille viljanviljeliöille, kun siitähän saa myydessä paremman hinnan ja sitten tuetkin on isommat
Hyvä jos viljapellot muutetaan metsiksi kun ihminen pärjää ihan hyvin ilman viljaa.
eläimet ei pärjääAlkutalven kovat pakkaset tyhjensivät klapivarastot tavallista aikaisemmin – myös sähkön hinnan nousu kiihdyttää puukauppaa
Moni pieni puukauppias myy tällä hetkellä ei-oota. Isommista toimittajista esimerkiksi Polttopuukauppa.com kertoo nettisivullaan puiden olevan toistaiseksi loppu.yle.fi
niin on!
Taidan kasvattaa härkäpapua vaikka ei itse ole syöty sitä. Ne varret kynnetään maahan. Seuraavana vuonna uudet Rosamundat.Alkuperäinen kirjoittaja diogenes 33914324:Milläs meinaat kasvatella...?
Vuohet lypsivät oikein hyvin apila/timoteiheinällä. Lypsyn aikana annettiin heraan sekoitettu kaurajauho. Juustosta tuli herkullisia ja isoja. Ja ihan ite kasvatettiin kuivaheinä. Haasiolla kuivattiin.eläimet ei ...
Ja hunajaa voi tuottaa myös!selviäis nykysinkin, jos viljeliöitä olis enemmän.
Tää hunajan tuottaminen on kin hiukan monitoikkoisempi juttu, mitä yleensä kuvitellaan.Ja hunajaa voi tuottaa myös!
Jos kuvittelet, että homma olisi tuolla sinun reseptilläsi selvä, et kyllä taida hyvinkään paljoa viljelystä ja ruuan tuottamisesta tietää.Maaseutumaisessa ympäristössä työkykyinen ihminen pystyis helposti tuottamaan 80% tarvitsemastaan ravinnosta.
Perunat, juurekset, sipulit ja viinimarjat kasvattaa itse. Lihat, sienet ja marjat metsästä. Kalat joesta järvestä.
Leivät ostaa jauhoina esm. 10 kilon ohrajauhosäkki maksaa 9 euroa, josta tulee 20 ohrarieskaa. 9 eurolla saa kaupasta 2 valmista ohrarieskaa.
Minä ihmettelen kovasti, että miksi terve työkykyinen ihminen jonottaa leipäjonossa ilmaista leipää.
Eikö ole tullut mieleen, että vois asua jossain muualla ja tuottaa osan ruuasta itse eikä odottaa valmista.
Tuo kirjoitus oli suoraan minun elämästä. Nytkin on metsokukko sulamassa jääkaapissa, kun otin sen pakastimesta. Ylihuomena se paistetaan leivinuunissa.Jos kuvittelet, että homma olisi tuolla sinun reseptilläsi selvä, et kyllä taida hyvinkään paljoa viljelystä ja ruuan tuottamisesta tietää.
Mutta kun kerran olet hyvän reseptin keksinyt, mikä estää sinua itseäsi näyttämästä esimerkkiä muille.
Niiden kerääminen ja levittäminen oikeaa aikaan ja oikeaan paikkaan on tehtävä itse.Jos on biokompostori ja jatkokomposti+ulkohyyskä sekä puulämmiteiset uunit, joista tuhka niin lannoitteet tulee kuin itsestään.
Pistä tänne niitä lämpötiloja miten uunin saat sopivaksi jne. Kauanko ja mitä teet.Tuo kirjoitus oli suoraan minun elämästä. Nytkin on metsokukko sulamassa jääkaapissa, kun otin sen pakastimesta. Ylihuomena se paistetaan leivinuunissa.
Mistä se eka mukula kannattaa hankkia. Ei oo mitään kokemusta.Alkuperäinen kirjoittaja Aivansamapost: 33914742:Olen huomannut saman.
Kyllä joillakin päättäjilläkin on outo tyyli sanoa JA kun kuuluisi sanoa JA. Sekin opetettiin jo kansakoulussa ettei ole sopivaaTakaisin koulun penkille.