Tilastoja hysteerikoille

MTV3:n sivuilta, THL:n lukuja.

2 viimeisen viikon aikana 2021 koronan sai 57 000 suomalaista.

Niiden 14 vuorokauden aikana ilmoitettiin yhteensä 104 kuollutta, joista 76 prosenttia oli yli 70-vuotiaita.

Eli koronan saaneista kuoli parin viimeisen viikon aikana 0,0018 eli 0,18 %, heistä 76 % oli yli 70-v. vanhoja, eli 24 % nuorempia.

=alle 70-vuotiaista koronan sairastaneista kuoli 0,00024, eli 0,024 %.
VAIN. Ja tuossa vaikutti vielä deltakin.

Laitan tän vuoden lukuja, jahka ehdin...
 
Helena Ahti-Hallberg voi olla asiasta toista mielta. Kaunis nainen päivän lööpissä.
Echo sai palstalla raivarin naisen jutuista.
Nyt alan tajuta ap:n sielunmaisemaa.
Ja taas palstan seniori-teinimme fanittaa kaunista naista. Naista, joka läks aikoinaan varattuna jonkun TTK-voittajaäijän kanssa Kyprokselle ja ulisee jo tokan koronaoirepäivän jälkeen kun on väsy.

Pistäköön tissinsä piiloon niin ei tauti iske niin lujaa...

Ja ei, kateellinen en ole pätkääkään. Mua on ikäni kehuttu nätiksi ja kauniiksikin (vaikka kaunis en sentään ole ollut), joten siitä ei ole kyse.
 
Muiden mieliksi.

Mun oikea agenda: annetaan koronan levitä kaikkiin alle eläkeikäisiin ja selkeisiin riskiryhmiin. Vanhat ja sairaat ottakoot rokotukset.
Keski-eurooppalainen tuttu oli saanut maskipakkomaassaan jatkuvan köhän kirurgimaskista ja poskiontelotulehduksen. Sanoi niistä irtoavan mikrokuituja keuhkoihin. Joidenkin silmätkään ei kestää niitä, erilaisia ongelmia tulee…
 
Ja taas palstan seniori-teinimme fanittaa kaunista naista. Naista, joka läks aikoinaan varattuna jonkun TTK-voittajaäijän kanssa Kyprokselle ja ulisee jo tokan koronaoirepäivän jälkeen kun on väsy.

Pistäköön tissinsä piiloon niin ei tauti iske niin lujaa...

Ja ei, kateellinen en ole pätkääkään. Mua on ikäni kehuttu nätiksi ja kauniiksikin (vaikka kaunis en sentään ole ollut), joten siitä ei ole kyse.
Helpottaako, jos minä esitän epäilyn sekä sinun että Helena Ahti-Hallbergin kauneudesta? Et varmaankaan ole kovin aasialaisen näköinen tai siro?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Senioriteini. Jopas taas lanttu säteilee palstaluudalla.
En ole lukenut Helenan kuulumisia noin tarkkaan. Tuskin Suomi-Filmin Santra-senttaalit pystyisivät parempaan.
Mitä vikaa on antavassa kaula-aukossa näyttävällä naisella?
Kyllä sinä Echo olet minulle ja kaikille maailman naisille kateellinen.
Jos et olisi jättäisit tämän palstan vähemmälle tai kokonaan rauhaan.
Olet haukkunut tällä palstalla kaikki maailman hyvät ihmiset paavista lähtien.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
vierailija
MTV3:n sivuilta, THL:n lukuja.

2 viimeisen viikon aikana 2021 koronan sai 57 000 suomalaista.

Niiden 14 vuorokauden aikana ilmoitettiin yhteensä 104 kuollutta, joista 76 prosenttia oli yli 70-vuotiaita.

Eli koronan saaneista kuoli parin viimeisen viikon aikana 0,0018 eli 0,18 %, heistä 76 % oli yli 70-v. vanhoja, eli 24 % nuorempia.

=alle 70-vuotiaista koronan sairastaneista kuoli 0,00024, eli 0,024 %.
VAIN. Ja tuossa vaikutti vielä deltakin.

Laitan tän vuoden lukuja, jahka ehdin...
Ni meinaakko, että 5miljoonaa tappanu pandemia saa rauhassa mennä siellä maailmalla, suomalaiset voi istua sormet perzeezzä odottelemassa, jos kolahtaa ja sitten vasta toimia. Minkä hallituksen luulet pysyvän pystyssä, jos noin tehtäisiin?
 
Keski-eurooppalainen tuttu oli saanut maskipakkomaassaan jatkuvan köhän kirurgimaskista ja poskiontelotulehduksen. Sanoi niistä irtoavan mikrokuituja keuhkoihin. Joidenkin silmätkään ei kestää niitä, erilaisia ongelmia tulee…
Ihan tottahan tämä on. Todella harvoin tulee keskimääräisesti käytettyä, mutta sekin aika tuntuu tuskaiselta. Teen sen ainoastaan toisten vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Senioriteini. Jopas taas lanttu säteilee palstaluudalla.
En ole lukenut Helenan kuulumisia noin tarkkaan. Tuskin Suomi-Filmin Santra-senttaalit pystyisivät parempaan.
Mitä vikaa on antavassa kaula-aukossa näyttävällä naisella?
Kyllä sinä Echo olet minulle ja kaikille maailman naisille kateellinen.
Jos et olisi jättäisit tämän palstan vähemmälle tai kokonaan rauhaan.
Olet haukkunut tällä palstalla kaikki maailman hyvät ihmiset paavista lähtien.
Kyllä! Epämiellyttävä ihminen. Noin kauniisti ilmaistuna.
 
Kyllä sinä Echo olet minulle ja kaikille maailman naisille kateellinen.
Jos et olisi jättäisit tämän palstan vähemmälle tai kokonaan rauhaan.
Olet haukkunut tällä palstalla kaikki maailman hyvät ihmiset paavista lähtien.
Tota...sulla on suuruusharha, oikeasti. o_O

A) Mistä olisin sulle kateellinen? Olen onnellisesti naimisissa oleva perheenäiti, jolla on työpaikka ja ystäviä. Ikäisekseni hyvännäköinen, mitä nyt jenkkakahvoja kasvattelen ihan omalla ruokailukäyttäytymiselläni.

B) aloitin joskus tällä palstalla ketjun, jossa puhuin ns.kateuskortin käyttämisestä.
Sanoin jo silloin, että sen kortin käyttäjät ovat sosiaalisesti, ihmissuhteissa ja muutoinkin vähän yksinkertaisia.
Noo, eipä ole tarvinnut vielä erehtyä sen(KÄÄN) mielipiteen kanssa.

Ihmisten negaatioissa toisiaan kohtaan on hyvin harvoin kyse kateudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä