Luopumalla kehitysavusta voisimme maksaa hoitajille noin 500 euroa enemmän palkkaa kuukaudessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

Onko sinun valintasi kehitysapu vai lisää palkkaa hoitajille?
Kyllä mä maksaisin mielummin hoitajille.
 
vierailija
Sairaanhoitajan palkka näyttäisi olevan jotain 3200 euroa kuukaudessa. En tiedä olenko tippunut kokonaan palkkakehityksen kyydistä, kun olen ollut yli 10 vuotta yrittäjänä, mutta minusta 3200 €/kk kuulostaa ihan hyvältä palkalta. Vai onko se tosiaan niin surkea kuin sanotaan? Paljonko sitten hoitajan pitäisi tienata?
 
vierailija
Sairaanhoitajan palkka näyttäisi olevan jotain 3200 euroa kuukaudessa. En tiedä olenko tippunut kokonaan palkkakehityksen kyydistä, kun olen ollut yli 10 vuotta yrittäjänä, mutta minusta 3200 €/kk kuulostaa ihan hyvältä palkalta. Vai onko se tosiaan niin surkea kuin sanotaan? Paljonko sitten hoitajan pitäisi tienata?
Samassa tilanteessa täällä, yrittäjävuosia takana, toisinaan on paremmat tienestit, mutta kyllä sitä saa raataakin.
 
Sairaanhoitajan palkka näyttäisi olevan jotain 3200 euroa kuukaudessa. En tiedä olenko tippunut kokonaan palkkakehityksen kyydistä, kun olen ollut yli 10 vuotta yrittäjänä, mutta minusta 3200 €/kk kuulostaa ihan hyvältä palkalta. Vai onko se tosiaan niin surkea kuin sanotaan? Paljonko sitten hoitajan pitäisi tienata?
Mulla on käsitys, että se on 2600 euron luokkaa. Riippuu tosin työvuoroista ja lisistä.
 
vierailija
Tottahan toki! Laita ensin taustaselvitystä, kaikkine lukuineen ja tilastoineen, miten aikoisit toteuttaa tämän loisteliaan suunnitelman ja millä aikavälillä. Kaikki tarvittava.
Onko sulla antaa selvitystä, kaikkine lukuineen ja tilastoineen, mihin ovat uponneet ne kymmenet miljardit eurot jotka on maksettu kehitysapuna ja ma mujen sossurahoina?
 
vierailija
Onko sulla antaa selvitystä, kaikkine lukuineen ja tilastoineen, mihin ovat uponneet ne kymmenet miljardit eurot jotka on maksettu kehitysapuna ja ma mujen sossurahoina?
a) en minä ole esittänyt niin hienoja suunnitelmia, miten asiat pitäisi hoitaa kuntoon, joten ei ole minun velvollisuuteni esittää mitään selvityksiä. En käytä aikaa netissä huuteluun, miten asiat pitäisi hoitaa, kuvitellen, että osaisin tai että ylipäänsä yksin pystyisinl.

b) vastasit kysymykseesi itse siten kuin oletat asian olevan. Lue siis yllä.
 
vierailija
Myöskään Kok ei luvannut heti maksaa sairaanhoitajille 500 euroa.
Ei varmaan olekaan enkä minä ole niin väittänyt. Noh, Persut eivät maksaisi senkään vertaa.

Tässä vähän taustaa tuolle asialle kuitenkin.

 
vierailija
a) en minä ole esittänyt niin hienoja suunnitelmia, miten asiat pitäisi hoitaa kuntoon, joten ei ole minun velvollisuuteni esittää mitään selvityksiä. En käytä aikaa netissä huuteluun, miten asiat pitäisi hoitaa, kuvitellen, että osaisin tai että ylipäänsä yksin pystyisinl.

b) vastasit kysymykseesi itse siten kuin oletat asian olevan. Lue siis yllä.
Kovin on arka aihe nämä suomalaisten veronmaksajien kymmenet miljardit eurot jotka on hassattu ulkomaalaisiin.
 
vierailija
Kyllä tämä porukka hoitaa asiat kuntoon, olen ihan varma siittä

Isäm maantoiv ot!
 

Yhteistyössä