Mä tein joskus 25 vuotta sitten jotain whirlpoolin metalliosia : DMutta joissain halpismerkeissä on iloisia yllätyksiä. Mun yks tuttu hurruttelee vieläkin pyykkiään Whirlpoolin koneella, joka oli mun opiskelukämpässä noin 20 vuotta sitten.
Mä tein joskus 25 vuotta sitten jotain whirlpoolin metalliosia : DMutta joissain halpismerkeissä on iloisia yllätyksiä. Mun yks tuttu hurruttelee vieläkin pyykkiään Whirlpoolin koneella, joka oli mun opiskelukämpässä noin 20 vuotta sitten.
No ilmankos se pyykkikone on lujaa tekoa!Mä tein joskus 25 vuotta sitten jotain whirlpoolin metalliosia : D
OnOnko täällä filtteriä kiristetty?
onko siellä heikot sähköt kun on noin mitätön kahvinkeitinkin?Ja aamupalaksi smoothie banaanista, avokadosta, maustamattomasta jogurtista ja persikkatuoremehusta Nyt alkaa jo kuula ääniä, uskalsin siis hurauttaa sauvasekoittimen päälle.
Mut toi kahvinkeitin! Auta armias, että on hidas! Pysähtyy välillä lämmittämään vettä ja sit taas korottaa hetken. Jos ois kiirus, kyttäisin vedenkeitintä!
Ainahan näissä.onko siellä heikot sähköt kun on noin mitätön kahvinkeitinkin?
monissa kodin laitteissa on yllättävän suuri hetkellinen virrankulutusAinahan näissä.
Erehdy laittamaan leivät paahtumaan yhtaikaa ku kahvi tippuu ni saat etsiä sulaketaulua. Ja se kannattaa paikanataa aina ekaksi, koska pimeäss se on veemäistä.
monissa kodin laitteissa on yllättävän suuri hetkellinen virrankulutus
esim. vedenkeitin ja moccamasteri luokkaa 5-6 ampeeria
jos nuo kaikki on saman sulakkeen takana niin saattaa kyrvähtää täällä suomessakin jossa keittiön pistorasiaa on tapana syöttää 16 ampeerin sulakkeellasiihen vielä mikro ja leivänpaahdin ni taitaa kaikilla pimetä toviksi jos ovat saman sulakkeen alla?
kumpi tuliMä näin unta että olin laitoksella menos synnyttämään.
En kerennyt näkee. Heräsin ennen kuin pääsin petiin.kumpi tuli
Puhutaan millisekunneistamonissa kodin laitteissa on yllättävän suuri hetkellinen virrankulutus
esim. vedenkeitin ja moccamasteri luokkaa 5-6 ampeeria
No onneksi et tuntenut supistuksiaEn kerennyt näkee. Heräsin ennen kuin pääsin petiin.
kyyyyllä vedenkeitin vetää koko ajan 5-6A niin kauan että vesi kiehuu eli pari kolme minsaaPuhutaan millisekunneista
Juu, korjasin jokyyyyllä vedenkeitin vetää koko ajan 5-6A niin kauan että vesi kiehuu eli pari kolme minsaa