Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Mä taas kysyn että onko kellään muksuja jotka ois niin laiskoja illalla, että tupsahtaisivat nukkumaan päivävaatteisillaan? Eilen sai mesota noiden kanssa kun nuo oli college-paidassa ja päällishousuissa menossa petivaatteiden väliin.
Mesosin niille että päällyshousut (joilla istutaan päivällä ties mihin pskaan) on nukkuessa oltava pois, ja mielellään päällyspaitakin. Joku combo t-paita ja pikkarit (jos ei käytä pyjamaa) ois ok.
Tai pakkasilla välihousut voi toimittaa pyjamahousujen virkaa.
Kyllä tämä tuntuu olevan joku teini-ilmiö täälläkin. Jouduttiin oikein kertaamaan ihmisen isoimman elimen toiminnot ja huolto!😁
Eli illalla mennään pesun jälkeen puhtaisiin lakanoihin puhtaassa yöasussa tai vielä parempi on jos on ilkosillaan, annetaan ihon hengittää ja levätä.👍
 
Kyllä tämä tuntuu olevan joku teini-ilmiö täälläkin. Jouduttiin oikein kertaamaan ihmisen isoimman elimen toiminnot ja huolto!😁
Eli illalla mennään pesun jälkeen puhtaisiin lakanoihin puhtaassa yöasussa tai vielä parempi on jos on ilkosillaan, annetaan ihon hengittää ja levätä.👍
Pelastit päiväni. En tiedä missään samanlaisia teinejä, jotka pystyy pokkana nukkumaan vaikka farkut ja päällispaita päällä.
 
Mutta teini on ottanu hienosti tavaksi käydä suihkussa joka aamu. Vaihtaa vaatteensa siinä. Ei halua haista koulussa.

Mutta loma-aikoina....aijai.
Moni teini haisee tosi pahasti hielle kun samoissa vaatteissa haluavat kulkea tai muutenkin.
Tätä yrittivät meilläkin vaikka yleensä ovat olleet erittäin tarkkoja hygieniastaan.
Käytiin läpi mikä sen hajun tuo ja että vaatteet menee, esim teepparit ja hupparit, joka päivä pesuun käytön jlk. tai heti jos alkavat haista. Ostin myös uudet dödöt.

Oon iloinen, että ohjaus meni kerralla perille, nää on yllättävän hyvältä tuoksuvia teinejä.
Kaikkihan sen tietää, että kun hormoonit hyrrää tuossa iässä niin kainalot saattaa siitäkin jo dunkata. Ruokavaliolla voi muuten melko paljon toppuutella hajua.

Apteekissa on myös sellaista dödöä (varmaan jotain myrkkyä jos p@ulalta kusytäön) kun triple dry, siitä on apua. Itse käytin joskus urheillessa sitä, oli tosi tehokas kun kainalot eivät edes kostuneet!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Joskus joo, jos en vahdi heitä.
Kun on paljon muuta niin ei noita joka hetki ehdi vahdata! Ja jotenkin sitä olettaa, että kyllä nyt tuon ikäiset jo tietää/tekee nää jutut oikein mutta ei!
Onkohan toi vaatteet päällä nukkuminenkin joku tiktok-muotihömpötys vai mistä ne noita tyoeriä juttuja haalii. 🙄
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Moni teini haisee tosi pahasti hielle kun samoissa vaatteissa haluavat kulkea tai muutenkin.
Tätä yrittivät meilläkin vaikka yleensä ovat olleet erittäin tarkkoja hygieniastaan.
Käytiin läpi mikä sen hajun tuo ja että vaatteet menee, esim teepparit ja hupparit, joka päivä pesuun käytön jlk. tai heti jos alkavat haista. Ostin myös uudet dödöt.

Oon iloinen, että ohjaus meni kerralla perille, nää on yllättävän hyvältä tuoksuvia teinejä.
Kaikkihan sen tietää, että kun hormoonit hyrrää tuossa iässä niin kainalot saattaa siitäkin jo dunkata. Ruokavaliolla voi muuten melko paljon toppuutella hajua.

Apteekissa on myös sellaista dödöä (varmaan jotain myrkkyä jos p@ulalta kusytäön) kun triple dry, siitä on apua. Itse käytin joskus urheillessa sitä, oli tosi tehokas kun kainalot eivät edes kostuneet!
Triple dry on hyvä semmosten paitojen kanssa, joissa se kangas hiertää kainaloita. Väljemmissä käy markettidödöt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä