Haluaisin vähän nuolaista kalamiehen tersk.. turskannuppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Trust me, yhelläkään miehellä ei oo niin mehukkaita munkkeja kun meijjän Boobsilla!
No uskonhan minä. En muuten tuossa muutama viikko sitten ihan heti tajunnut muutosta Boobsiksi, vaan luulin häntä parin päivän ajan uudeksi mustaksi.

Olen muuten sitä mieltä, että avatarit pitäisi saada takaisin. Boobsillekin sellainen löytyisi varmaan itsestään.
t1580.gif

Oksennus vai pippelikalat?
Molemmat sellasia vaihtoehtoja, että nielen mieluummin ilmaa
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.😖

Mut Kalamiehen turskannupin jätän Kalavaimolle, voi olla että vaimo ei tykkäis jos oven takana odottaisi uutena vuotena innokas nupinnielijä.🤓

Viimeksi muokattu:
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.

Mut Kalamiehen turskannupin jätän Kalavaimolle, voi olla että vaimo ei tykkäis jos oven takana odottaisi uutena vuotena innokas nupinnielijä.

No mutta hyi olkoon, sehän antaa sillä samalla suulla hyvän yön suukot lapsille...

Ja juu, ohan se aikas kateellinen välillä, mutta välillä aika hälläväliä asenteella :unsure:

• Haha
Reactions: Lispetti
No mutta hyi olkoon, sehän antaa sillä samalla suulla hyvän yön suukot lapsille...

Ja juu, ohan se aikas kateellinen välillä, mutta välillä aika hälläväliä asenteella
Eli kaks hyvää syytä lähtee sutimaan sinneppäi.😁

• Haha
Reactions: KalaMies
Mä kyllä voisin maistaa pippelikalaa. Oon ihan liian utelias vissiin.😖

Mut Kalamiehen turskannupin jätän Kalavaimolle, voi olla että vaimo ei tykkäis jos oven takana odottaisi uutena vuotena innokas nupinnielijä.🤓

Ja juu, ohan se aikas kateellinen välillä, mutta välillä aika hälläväliä asenteella

Jos kalamies älyää laittaa vyötärölleen mistelin oksan, olisi tuo nupin lipaisu vain brittiläisen kulttuurin vaalimista. Turussa muuten kasvaa nykyisin misteliä useammassa paikassa.

• Tykkää
Reactions: m1es ja Lispetti
Jos kalamies älyää laittaa vyötärölleen mistelin oksan, olisi tuo nupin lipaisu vain brittiläisen kulttuurin vaalimista. Turussa muuten kasvaa nykyisin misteliä useammassa paikassa.

Voin jo kuvitella tilanteen.
Vaimo ihmettelee miksi Kalamies hilluu jo toista tuntia ulko-oven välittömässä läheisyydessä kukkapuska napaan hirtettynä!:LOL:

• Haha
Reactions: m1es ja KalaMies

Yhteistyössä