Relaatio 864 Jul

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt olen niin paljon mm. Jouluruokiin perehtynyt, että pitää pyytää apua:
pääsanasta alas 12
pääsanasta yläoikealle 11 (viereinen sana on)
julb alas 7 ja alavas 8.
 
vierailija
Nyt olen niin paljon mm. Jouluruokiin perehtynyt, että pitää pyytää apua:
pääsanasta alas 12 - VOITKO VINKATA VIELÄ TOISIN SANOIN… --> alkuun pääsana ja sitten yleissana asialle, joka tuo valoa, alkaa bel..
pääsanasta yläoikealle 11 (viereinen sana on)
julb alavas 8. KAS OLIKIN KAKSI 8:a. TARKOITIN TOISEKSI ALINTA --> alkuun pääsana ja loppuun jotain, millä saa suut makiaksi
 
vierailija
pääsanasta oikealle 9: viedään usein tuliaisiksi näin joulun aikaan
j..k.... 2-9-11: mitä tapahtumia siellä j..k..:ssa järjestetään joulun alla ja 8: mitä siellä mm. on ohjelmassa
Kiitos paljon, nyt ei puutu enää kuin se muidenkin kaipailema pääsanasta yläoikeaan 11-kirjaiminen. Jos joku sen keksii, niin toivottavasti vinkkaa myös tänne. :)
 
vierailija
No löytyihän se 11-kirjaiminen pirulainen. Moneen kertaan olin oikean asian ympärillä pyörinyt, mutta sana ruotsiksi yleensä löytyy eri muodossa. Eli asia on siitä yhdistyvästä sanasta "seuraava", ja alkuun pääsana, ja sitten se varmaankin yleisin käännös perään.
 
vierailija
No löytyihän se 11-kirjaiminen pirulainen. Moneen kertaan olin oikean asian ympärillä pyörinyt, mutta sana ruotsiksi yleensä löytyy eri muodossa. Eli asia on siitä yhdistyvästä sanasta "seuraava", ja alkuun pääsana, ja sitten se varmaankin yleisin käännös perään.
Kiitos! 🙏 Samoin olen pyörinyt oikeassa teemassa, mutta eipä tullut mieleen kokeilla noita tuossa järjestyksessä... Saati yhteenkirjoitettuna...
 

Yhteistyössä