Rfsu testaa 6 päivää ennen kuukautisia

• Viestiketjun aloittaja Epätietoinen ihminen
  • Ensimmäinen viesti
Epätietoinen ihminen
Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia
Rfsu testistä
Tein siis testin kp kp 22
Näytti negatiivista.
Se mikä sai minut tekemään testin oli huono olo ja keskellä alavatsaa tuntuvat nipistelyt ja ala selkäkipu.
Näitä oireita olen tuntenut jos olen ollut aikaisemmin raskaana.
Voinko luottaa nyt tähän tulokseen?
haluaisin myös kuulla jos olette saaneet kyseisestä testistä vääriä negoja?
Testasin jo nyt koska menkat välillä epäsäännölliset ja mietin uudenvuoden suunnitelmia. Jos olisin raskaana en joisi alkoholia.

vierailija
Hei! Haluaisin kuulla kokemuksia
Rfsu testistä
Tein siis testin kp kp 22
Näytti negatiivista.
Se mikä sai minut tekemään testin oli huono olo ja keskellä alavatsaa tuntuvat nipistelyt ja ala selkäkipu.
Näitä oireita olen tuntenut jos olen ollut aikaisemmin raskaana.
Voinko luottaa nyt tähän tulokseen?
haluaisin myös kuulla jos olette saaneet kyseisestä testistä vääriä negoja?
Testasin jo nyt koska menkat välillä epäsäännölliset ja mietin uudenvuoden suunnitelmia. Jos olisin raskaana en joisi alkoholia.
Ei voi luottaa. Todella aikaisin teit!
Jos sinulla esim on ollut ovis kp 14 niin nyt olisi vasta dpo 8 jolloin testeissä ei näy mitään..

Tee testi uudenvuoden aattona (ja joku muu kuin rfsu). Jos se on nega, voit hyvin ottaa alkoa. Jos plussa, et ota.

vierailija
Minulla näytti positiivista jo kp 21 Predictor early testi, eli kyllä se on ihan mahdollista, että herkällä testillä jo kp 22 näkyy raskaus jos on näkyäkseen.

Minulla näytti positiivista jo kp 21 Predictor early testi, eli kyllä se on ihan mahdollista, että herkällä testillä jo kp 22 näkyy raskaus jos on näkyäkseen.
Onhan se mahdollista, mutta dpo8 negaan en luottaisi, sillä se voi vielä kääntyä plussaksi. Nimim. dpo8 nega ja dpo10 selvä plussa.

Aloittajalle, kannattaa tosiaan tehdä uusi testi lähempänä uutta vuotta kun tässä on kuitenkin vielä aikaa. Mocktailit on ihania, jotkut jopa parempia kuin cocktailit, eli hyvää juotavaa saa paksunakin ;)

vierailija
Onhan se mahdollista, mutta dpo8 negaan en luottaisi, sillä se voi vielä kääntyä plussaksi. Nimim. dpo8 nega ja dpo10 selvä plussa.

Aloittajalle, kannattaa tosiaan tehdä uusi testi lähempänä uutta vuotta kun tässä on kuitenkin vielä aikaa. Mocktailit on ihania, jotkut jopa parempia kuin cocktailit, eli hyvää juotavaa saa paksunakin
Teen testin varuilta parin päivän päästä uudelleen. :)

vierailija
AP
Tuun varmaan hulluksi näiden päivien aikana. Mulla on tällä hetkellä todella stressaava elämäntilanne hetkellisesti. Olen eilen ja tänään aamu/aamupäivällä ”oksentanut” ilman että mitään tulee ulos ja nyt mietin tietenkin, että onko tämä stressiä vai jotain muuta… No ei auta kun odotella.

Yhteistyössä