ei ne mitään tiedä , kaksplus teitää HALOO helsinkiEttä vastustusta on alan ammattilaisilla, taitavat tietää liikaa vaikutuksista?
Pakkorokotus olisi näille marssiVille ammattilaisille suurin kauhu! Henki voi olla tosiaan katkollane haluu rahaa niinkuin me kaikki mutta HE tekevät työtänsä henkensä kaupalla
Viraston mukaan koronatilanne Norjassa heikkenee nopeasti. Omikronista on tulossa kansanterveyslaitoksen mukaan pian maassa jylläävän koronaepidemian valtavirus, mikä nostaa tartuntamääriä entisestään.Seiskan uutisissa myös sanottiin, että Norjassa arvellään kohta olevan 30000 koronatartuntaa. Täytyy tarkistaa minkä ajan kuluessa.
Jos tilanne kärjistyy, hoitohenkilökunta makaa itse letkuissa tai osastoilla.
Tartuntavaara on suuri mielenosoituksissa.
Eihän sen pitänyt tarttua ulkona ellei oo ihan ihollaSeiskan uutisissa myös sanottiin, että Norjassa arvellään kohta olevan 30000 koronatartuntaa. Täytyy tarkistaa mikä ajan kuluessa.
Jos tilanne kärjistyy, hoitohenkilökunta makaa itse letkuissa tai osastoilla.
Tartuntavaara on suuri mielenosoituksissa.
Nyt mä sanoisin että jos delta ei ollu pelkkä flunssa, niin tämä on.Viraston mukaan koronatilanne Norjassa heikkenee nopeasti. Omikronista on tulossa kansanterveyslaitoksen mukaan pian maassa jylläävän koronaepidemian valtavirus, mikä nostaa tartuntamääriä entisestään.
’FHI arvioi, että vaikka omikronin aiheuttama taudinkuva olisi lievempi, sairastumiset rasittavat silti merkittävästi lisää terveydenhuoltoa.
Virasto on juuri julkaissut uusia mallinnuksia, joiden perusteella jo kolmen viikon kuluttua Norjassa voidaan todeta jopa 90 000–300 000 koronatartunta päivässä, elleivät koronantorjuntatoimet hidasta taudin leviämistä.’
Tuottaako sinulle jonkinlaista mielihyvää yrityksesi innostaa vähäjärkisiä Suomen terveydenhoitojärjestelmän kaatamiseen? Millä muskeleilla uskot olevasi alan ammattilaisia pätevämpi?Nyt mä sanoisin että jos delta ei ollu pelkkä flunssa, niin tämä on.
Antaa omikronin levitä!
– ”Tiedossani ei ole, ovatko positiivisen testituloksen saaneet työntekijät rokotettuja vai eivät, Lehtonen sanoo.”Jo 8 tartuntaa: Husin työntekijöiden koronaryväs kasvoi Espoossa – näin Hus-pomo kommentoi
Länsiväylän saamien tietojen mukaan jo kahdeksan ravintolailtaan osallistunutta Husin Ison Omenan laboratorion työntekijää on saanut koronapositiivise...www.lansivayla.fi
Tosi hyvän ajan valinneet.
Jää nähtäväksi– ”Tiedossani ei ole, ovatko positiivisen testituloksen saaneet työntekijät rokotettuja vai eivät, Lehtonen sanoo.”
Juubajuu
todnäk kaikki tai ainakin enemmistö rokotettuja
Ei ne kotipalvelu hoitajia olleet siellä kadulla. Miten voisikaan?Jää nähtäväksi
Älä pidätä hengitystä ootellessasiJää nähtäväksi
Todellakin:Älä pidätä hengitystä ootellessasi
Todellakin:
Vähintään 6 ylösnousuja on päästävä ilman tukea tai muuten käy heikosti.
Mut nyt taitaa paljastua ...Eihän sen pitänyt tarttua ulkona ellei oo ihan iholla
Siitä mitä modde ei päästä läpiMut nyt taitaa paljastua ...
Oletko sä näitä hörhöjä?Nyt mä sanoisin että jos delta ei ollu pelkkä flunssa, niin tämä on.
Antaa omikronin levitä!
Miksi niin?Älä pidätä hengitystä ootellessasi
Sitä sopii tämän palstan väki ihmetellä.Tuottaako sinulle jonkinlaista mielihyvää yrityksesi innostaa vähäjärkisiä Suomen terveydenhoitojärjestelmän kaatamiseen? Millä muskeleilla uskot olevasi alan ammattilaisia pätevämpi?
Tuo ....mitä ne kirurgit tekee kun leikkauksia on peruttu?Alkuperäinen kirjoittaja vierailja: 33944055:Ei ne kotipalvelu hoitajia olleet siellä kadulla. Miten voisikaan?
Näin sairaanhoitohenkilöstön työt ovat muuttuneet: Hammaslääkärit värvätty kyselemään kotona olevien vanhusten vointeja
Koronaepidemian myötä suomalaisen hoitohenkilökunnan tehtävät ovat muuttuneet monessa sairaalassa.www.iltalehti.fi