Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta päivää

Heräsin aamulla jonkinlaisen paniikkikohtauksen kourissa...sydän paukkui rinnassa niinkun olis pakoon yrittänyt ja jokin pelotti, vaikka siis mitään syytä ei ollut pelätä.
No tulipa tuokin sitte koettua, enkä voi sanoa tykänneeni siitä

Mulle tulee vastaavia, jos olen jostain ihmeen syystä kääntynyt nukkumaan selälleni. Tosin silloin tulee myös unihalvauskohtayksia mutta se ei oo ihan samanlainen,

Mut ku ne ovat yleisiä, niin osaan jo puoliunessa ajatella asian normaaliksi enkä suuremmin pelästy.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mulle tulee vastaavia, jos olen jostain ihmeen syystä kääntynyt nukkumaan selälleni. Tosin silloin tulee myös unihalvauskohtayksia mutta se ei oo ihan samanlainen,

Mut ku ne ovat yleisiä, niin osaan jo puoliunessa ajatella asian normaaliksi enkä suuremmin pelästy.
Voiskohan tuo kohtaus johtua sitten tuosta, heräsin poikkeuksellisesti selkä asennosta, toinen jalka sohvan selkänojalla...unihalvauksia olen saanut nykyisessä asunnossa jo vajaat 10x, mutta ne ei enää pelota niin paljon kuin alussa.
 
  • Surullinen
Reactions: Lispetti
jes, bileet pystyyn

kurinpitolautakunta vetää lonkkaa
Pitäsköhän mun hakea modeksi? :unsure:

Sensuroisin sun teksteistä 20 % tai millä tuulella nyt olisin kulloinkin (olen lahjottavissa), 95 % m1ehen teksteistä....tai ois jatkuvaa filtteriä. :D
Sit esim.Ellu ja Lispe sais kirjoittaa loputtomiin koska poliittiset kantansa miellyttää mua, paitsi joulukuusiasioissa ei Lispen viestit "sattumalta" tulis läpi.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäsköhän mun hakea modeksi? :unsure:

Sensuroisin sun teksteistä 20 % tai millä tuulella nyt olisin kulloinkin (olen lahjottavissa), 95 % m1ehen teksteistä....tai ois jatkuvaa filtteriä. :D
Sit esim.Ellu ja Lispe sais kirjoittaa loputtomiin, paitsi joulukuusiasioissa ei Lispen viestit "sattumalta" tulis läpi.
susta tulis loistava mode

ittestäni ei ole niin väliä mutta se kuusirosvo/koirankusettaja olis hyvä saada kuriin ja herran nuhteeseen
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
susta tulis loistava mode

ittestäni ei ole niin väliä mutta se kuusirosvo/koirankusettaja olis hyvä saada kuriin ja herran nuhteeseen
Äläs ny, sehän on sen sorttinen kansanhuvi, ettei sitä millään saa kiellettyä. Käy pian kuin kieltolainkin kanssa.
 

Yhteistyössä