Epävarma mies

  • Viestiketjun aloittaja morsmiina
  • Ensimmäinen viesti
morsmiina
Mitä arvelette kun miesystäväni kysyy minulta tuon tuosta vieläkö rakastan häntä?
Hänet aiemmin jätetty ja muutaman kerran kun olen suivaantunut hänen käytökseensä olen ilmoittanut että tämä oli nyt kyllä tässä.
Onko hän epävarma itsestään vai minusta??
 
Aiemmat erot ovat tainneet jättää isot haavat ja traumat häneen, ymmärrettävää kyllä, mutta olisko hänen hyvä käydä keskustelemassa jonkun kanssa asiasta?
 
Mitä arvelette kun miesystäväni kysyy minulta tuon tuosta vieläkö rakastan häntä?
Hänet aiemmin jätetty ja muutaman kerran kun olen suivaantunut hänen käytökseensä olen ilmoittanut että tämä oli nyt kyllä tässä.
Onko hän epävarma itsestään vai minusta??
Taidat manipuloida myös häntä parhaasi mukaan
 
vierailija
Mitä arvelette kun miesystäväni kysyy minulta tuon tuosta vieläkö rakastan häntä?
Hänet aiemmin jätetty ja muutaman kerran kun olen suivaantunut hänen käytökseensä olen ilmoittanut että tämä oli nyt kyllä tässä.
Onko hän epävarma itsestään vai minusta??
no ei ihme että mies tuntee asemansa epävarmaksi

jos et tuon enempää rakasta niin päästä mies löysästä hirrestä ja JSSAP
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
vierailija
no ei ihme että mies tuntee asemansa epävarmaksi

jos et tuon enempää rakasta niin päästä mies löysästä hirrestä ja JSSAP
Rakastan toki, mutta jos ihmisellä ei ole muuta kun omien halujen täyttäminen ja oma hyväolo tärkeintä niin eiköhän silloin ole vikaa hänessäkin. Ei se nainen ole pelkkä palvelija, on ne tarpeet toisellakin osapuolella.
 
vierailija
Netissä on helpompi menettää malttinsa verrattuna tosielämään. Ei kannata vetää siitä liikaa johtopäätöksiä... Aloituksen mies tarvitsee enemmän vahvistusta.
 

Yhteistyössä