"Virasta eroamisia ja sakkoja: Näin on käynyt Euroopassa poliitikoille, jotka ovat sählänneet koronarajoitusten kanssa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Kesällä Ison-Britannian terveysministeri Matt Hancock erosi virastaan. Syynä oli keväällä julkisuuteen vuodetut kuvat, joissa Hancock pussailee avustajansa Gina Coladangelon kanssa aikana, jolloin halailu oman perheen ulkopuolisen henkilön kanssa oli koronasääntöjen vastaista."


Onneksi suomalaisten ministerien ei tarvitse noudattaa lakeja ja ohjeistuksia.
 
vierailija
"Kesällä Ison-Britannian terveysministeri Matt Hancock erosi virastaan. Syynä oli keväällä julkisuuteen vuodetut kuvat, joissa Hancock pussailee avustajansa Gina Coladangelon kanssa aikana, jolloin halailu oman perheen ulkopuolisen henkilön kanssa oli koronasääntöjen vastaista."


Onneksi suomalaisten ministerien ei tarvitse noudattaa lakeja ja ohjeistuksia.
Sannalta ei löydy selkärankaa.

"– Meidän, jotka päätämme näistä säännöistä, on noudatettava niitä itse. Siksi minun täytyy erota, Hancock sanoi Twitterissä jakamassaan videossa."
 
vierailija
Jani Mäkelän tiivistys:

Meillä on joko pääministeri, joka valehtelee saamistaan ohjeista, ei ole tavoitettavissa bilettäessään tai ei tajua ilman ohjeita että koronalle altistuneen on vältettävä kontakteja. Mikä tahansa näistä kolmesta on eroperuste tehtävästä.
THL:n mukaan ei tarvitse välttää kontakteja, vaikkakin suositellaan etäisyyden ja maskin pitämistä.
 
vierailija
Kylläpä ovat kateellisia twiittejä.
Sanna on nuori nainen ja saa tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa.
Itse vedätte olutta kännykkä kädessä ja ette taatusti ole hyvää seuraa puolisoillenne.
Erotkaa ihmeessä ja vapauttakaa puolisonne piinasta.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Kylläpä ovat kateellisia twiittejä.
Sanna on nuori nainen ja saa tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa.
Itse vedätte olutta kännykkä kädessä ja ette taatusti ole hyvää seuraa puolisoillenne.
Erotkaa ihmeessä ja vapauttakaa puolisonne piinasta.
Tavallinen nuori nainen saa tehdä vapaa-ajallaan mitä haluaa. Pääministerillä ei ole velvollisuuksista vapaata vapaa-aikaa. Sannan olisi jo pitänyt päättää, kumpaa kategoriaa hän haluaa edustaa. Jos ensimmäistä, on syytä luopua pääministerin nimikkeestä ja tarjota sitä vaikkapa Krista Kiurulle.
 
Hieman erikoista on tuo Sannan julkisuuskuvan muodostaminen taas muutenkin: yhteiskuvia tänä vuonna vapautuneen kaksoismurhaaja Janne Ranisen kanssa. Ei ilmeisesti ole väliä, kenelle antaa tukeaan - vai miten se nyt olikaan....


 
vierailija
Kuinka soitetaan puhelimeen, joka on eri paikassa kuin sen haltija. Tai onnistuuhan tuo soitto, mutta kuka siihen vastaa? Sanna soittaa takaisin seuraavana aamuna?
Puhelimeen soitetaan ihan samalla tavalla, oli se puhelin missä sit ikinä onkaan. Vai itse varmistat aina, et puhelin on henkilöllä, jolle soitat. :D Siksi juuri tekstiviesti tai sähköposti ei ole ilmoitusväline, jos on hätätila.
 

Yhteistyössä