Pääministeri Sannan epäillään taas vaIehdeIIeen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ette te nyt tästäkään juttua saa.

Eli olen saanut tällaisen suullisen informaation eilen itse, ja en ole sitä osannut kyseenalaistaa, koska samankaltainen toimintamalli on myös yleisesti kansalaisten osalta käytössä. Että jos olet kahdesti rokotettu, niin kaikkia altistuneita ei esimerkiksi määrätä testiin, vaan mikäli sitten lääkäri arvioi, että on käytävä testissä, Marin kertoi IL:lle.
 
Ette te nyt tästäkään juttua saa.

Eli olen saanut tällaisen suullisen informaation eilen itse, ja en ole sitä osannut kyseenalaistaa, koska samankaltainen toimintamalli on myös yleisesti kansalaisten osalta käytössä. Että jos olet kahdesti rokotettu, niin kaikkia altistuneita ei esimerkiksi määrätä testiin, vaan mikäli sitten lääkäri arvioi, että on käytävä testissä, Marin kertoi IL:lle.
Tuo ei selitä asiaa juuri lainkaan.
Miksi sitten täysin oireeton Haavisto olisi määrätty/mennyt testiin? Miksi Pääministeriltä puuttui se toinen, tärkeä, puhelin ja millainen törppä menee siitä vielä mainitsemaan julkisesti? Kohta joku vatipää ryhmittymä saa idean lähteä seiskalehden tavoin metsästämään kaljalle tuoksahtavaa bileministeriämme Helsingin yöstä ja tekee vielä jotain.

Mua henk.kohtaisesti ärsyttää myös se, että hän antaa kansalaisille varoituksia tulevista rajoituksista, käskee noudattamaan annettuja ohjeita ja itse menee napsuttelemaan käskyjä baarimikoille (on muuten kuulema todella halveksuttava tapa). Ärsyttävän ylimielinen ihminen sattuikin pääministeriksi, heittelee omien virheiden ja valheiden takia muita bussin alle ja tekee toista mitä puhuu.

Tuollanen ihminen ei sovi pääministeriksi, veikkaan ettei Sannaa kuuluisi eikä näkyisi enää eetterissä jos Suomea kohtaan tulisi vakava uhka esim. Venäjältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
vierailija
Ette te nyt tästäkään juttua saa.

Eli olen saanut tällaisen suullisen informaation eilen itse, ja en ole sitä osannut kyseenalaistaa, koska samankaltainen toimintamalli on myös yleisesti kansalaisten osalta käytössä. Että jos olet kahdesti rokotettu, niin kaikkia altistuneita ei esimerkiksi määrätä testiin, vaan mikäli sitten lääkäri arvioi, että on käytävä testissä, Marin kertoi IL:lle.
Nyt saa mennä ja bailata aamuyöhän, pilkkuun saakka, nih.
Kerrankos sitä unohtaa ottaa puhelimen mukaan ravintolaan, eikä kukaan osannut soittaa AINA mukana oleville turvamiehillle/naisille, joten sain tiedon karanteenisuosituksesta vastaa aamukrapuloissa sunnuntaina.
Jos olisi ollut kyse todellisesta kriisitilanteesta, onko maamme jo niin alas vajonnut, ettei kukaan saa yhteyttä maamme pääministeriin jos hän on kännäämässä ravintolassa?
 
vierailija
Tuo puhelimen mukana oleminen tai olematta oleminen on helppo tarkistaa jos vain niin halutaan, mutta sehän jää tekemättä.
Puhelimen voi unohtaa ottaa mukaan, myös tarkoituksella.
Enemmän asiassa ihmetyttää ettei Mariniin saatu yhteyttä turvamiesten/naisten välityksellä kesken kännäämisen.
Jos maamme ykkösministeriin yhteydensaamiseen vaaditaan yksi ainoa nimenomainen puhelin, eikä viestiä saada perille millään muulla tavalla, herää epäilys että asiassa on jotain hämärää.
Sain tiedon kriisin syttymisestä vasta viikon alussa, sillä puhelimesta oli akku loppu/näyttö hajalla/äänettömällä/hyytyi pakkasessa/putosi järveen, joten en voinut toimia tilanteen vaatimalla tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m1es
vierailija
Puhelimen voi unohtaa ottaa mukaan, myös tarkoituksella.
Enemmän asiassa ihmetyttää ettei Mariniin saatu yhteyttä turvamiesten/naisten välityksellä kesken kännäämisen.
Jos maamme ykkösministeriin yhteydensaamiseen vaaditaan yksi ainoa nimenomainen puhelin, eikä viestiä saada perille millään muulla tavalla, herää epäilys että asiassa on jotain hämärää.
Sain tiedon kriisin syttymisestä vasta viikon alussa, sillä puhelimesta oli akku loppu/näyttö hajalla/äänettömällä/hyytyi pakkasessa/putosi järveen, joten en voinut toimia tilanteen vaatimalla tavalla.
Jokainen tietää Sannan laskettelevan luikuria.
 
vierailija
Nimetön

Tohtori Edward Dutton on analysoinut myös Sanna Marinia ja on epäillyt Marinin mutaatiotason mahdollisesti olevan korkea. Hän tulee alhaisen tulotason perheestä ja hän on perheestä ainoa joka on hankkinut korkean koulutustason. Marin tulee myös lesbosaatioperheestä. Dutton toi esille myös kuinka

Marin vaikuttaa olevan hyvin narsistinen,

hän on jatkuvasti halunnut olla huomion kohteena ja ottaa itsestään valtavasti kuvia. Saadessaa. Huomiosta Marin menee suorastaan kiimaan, joka näkyy loisteena hänen silmissään. Jälleen Marin haluaa olla huomion keskipisteenä ja kaikkien katsovan vain häntä. Valtava narsismi ja poikkeava älykkyysosamäärä perheessä ovat yhdet korkean mutaatiotason viitteistä.
 
vierailija
Tuo ei selitä asiaa juuri lainkaan.
Miksi sitten täysin oireeton Haavisto olisi määrätty/mennyt testiin? Miksi Pääministeriltä puuttui se toinen, tärkeä, puhelin ja millainen törppä menee siitä vielä mainitsemaan julkisesti? Kohta joku vatipää ryhmittymä saa idean lähteä seiskalehden tavoin metsästämään kaljalle tuoksahtavaa bileministeriämme Helsingin yöstä ja tekee vielä jotain.

Mua henk.kohtaisesti ärsyttää myös se, että hän antaa kansalaisille varoituksia tulevista rajoituksista, käskee noudattamaan annettuja ohjeita ja itse menee napsuttelemaan käskyjä baarimikoille (on muuten kuulema todella halveksuttava tapa). Ärsyttävän ylimielinen ihminen sattuikin pääministeriksi, heittelee omien virheiden ja valheiden takia muita bussin alle ja tekee toista mitä puhuu.

Tuollanen ihminen ei sovi pääministeriksi, veikkaan ettei Sannaa kuuluisi eikä näkyisi enää eetterissä jos Suomea kohtaan tulisi vakava uhka esim. Venäjältä.



Oireeton Haavisto meni koronatestiin matkan takia. Ei olisi tullut positivisuus muuten edes ilmi.
 

Yhteistyössä