Haavistolla on korona!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää oli hyvä muistutus koronapassi-intoilijoille, että jos passi perustuu siihen että kummassakin kannikassa on piikki, niin silloin joku rutto-Pekka pääsee areenan ovista sisään...


Testaus, testaus ja testaus. Silloin rokotuksia ei edes tarvittaisi.
Ja jos jolleki tulee silti korona, ottakoon koronalääkenappia huuleen.
Laittaisit kaikki käymään testeissä noin neljän päivän välein. Paljon sellainenkin maksaisi. Rokotevastustajilla on piikki auki -itselleen.
Testaushan ei ehkäise koronaa, eli todellakin saattaa saada silti sen.
 
vierailija
Tjaa, Norjassa kävi yksissä pikkujouluissa niin että kaikista rokotetuista osallistujista 60/100 sai koronan. Kuulostaa todella korkealta määrältä siihen nähden että sen piti estää myös tartuntoja
Aiemmin uutisoitiin, että kaikkien osallistujien tuli antaa negatiivinen tulos koronatestissä.
Forlandin mukaan on kuitenkin viitteitä siitä, että koronan jo sairastaneet ja rokotetut ovat sairastuneet omikroniin.
– Näyttää siltä, että rokote antaa vähemmän suojaa viruksen leviämistä vastaan, mutta toivon mukaan rokote silti suojaa vakavalta taudilta.

Et se niistä testeistä ja immuniteetista.
 
Marin lähti viihteelle lauantaina, vaikka oli ollut perjantaina Haaviston kanssa samassa tilassa. Marin meni vasta sunnuntaina testiin ja sai negatiivisen testituloksen.

Olisitteko itse lähteneet yöelämään, jos olisitte olleet koronapositiivisen kanssa samassa tilassa? Minä en.

 
vierailija
Marin lähti viihteelle lauantaina, vaikka oli ollut perjantaina Haaviston kanssa samassa tilassa. Marin meni vasta sunnuntaina testiin ja sai negatiivisen testituloksen.

Olisitteko itse lähteneet yöelämään, jos olisitte olleet koronapositiivisen kanssa samassa tilassa? Minä en.

Lukisit jutunkin, etkä vain otsikkoa. Liian raskasta?
 
vierailija
Maailman terveysjärjestö on puhunut asiasta usein, kuinka on tärkeää saada afrikkalaiset rokotettua, jotta muunnoksia ei pääse syntymään. Tietoa löytynee kyl.
Mikään taho ei ole varmistanut, että muunnos on Afrikasta lähtöisin. Vain muuntovirus oli eristetty/tunnustettu Afrikassa ensimmäisenä. Silti ympäri maailmaa on löytynyt ko. varianttia hyvin lyhyellä aikavälillä.
 

Yhteistyössä