Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Munkeista puheenolen voisi kaivaa vohveliraudan esille! Ku on kylmä niin on kiva puuhailla kaikkea missä polttaa sormet.
Mä tein kerran sellasella masiinalla seuraavaa, kun teki mieli pitsaa eikä ollut kaikkia tarvikkeita:
Ensiks voitelin pohjan öljyllä, sitten laitoin siihen juustoraastetta, muutaman salamisuikaleen (ostin lidlistä sellasia tosi ohuita) ja sen päälle tomaattipyrettä, sitten jalapeno suikaleita ja sitten lisää juustoraastetta....oli ihmeen hyvää.
Oikeessa ohjeessa oli myös mainittu oregaano, mutta siitä en tykkää niin jätin pois.

Jotkut tekee muuten samalla lailla, paitsi että tekevät sen ''pitsapohjan'' kananmunasta.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mä tein kerran sellasella masiinalla seuraavaa, kun teki mieli pitsaa eikä ollut kaikkia tarvikkeita:
Ensiks voitelin pohjan öljyllä, sitten laitoin siihen juustoraastetta, muutaman salamisuikaleen (ostin lidlistä sellasia tosi ohuita) ja sen päälle tomaattipyrettä, sitten jalapeno suikaleita ja sitten lisää juustoraastetta....oli ihmeen hyvää.
Oikeessa ohjeessa oli myös mainittu oregaano, mutta siitä en tykkää niin jätin pois.

Jotkut tekee muuten samalla lailla, paitsi että tekevät sen ''pitsapohjan'' kananmunasta.

Tästä sain idean, että voisi tehdä suolaisen vohvelitaikinan ja laittaa sen joukkoon pieneksi silputtua kylmösavulohta.

Kiitos!
 
Meikä siivoaa. Ja tytär totesi, että "toi näyttää kyllä enemmän sekoittamiselta". :O

Mut ei voi heittää vanhoja, pieniä vaatteita uffilootaan ellei ensiksi ota niitä kaapista. Eihän?
Mä saatan aloittaa vaatekaapin siivouksen aina hirmu tarmokkaasti, mutta loppujen lopuksi en malttais heittää oikein mitään pois ja sitten en jaksais enää siivota vaatteita takas kaappiin:(
 
Mä saatan aloittaa vaatekaapin siivouksen aina hirmu tarmokkaasti, mutta loppujen lopuksi en malttais heittää oikein mitään pois ja sitten en jaksais enää siivota vaatteita takas kaappiin

Niih. Niii-ih!

Mutta nyt pysyn lujana. Noita ei enää ikinä tuu ketään käyttämään. Ei tule, ei!

*uskottelee itselleen*
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Niih. Niii-ih!

Mutta nyt pysyn lujana. Noita ei enää ikinä tuu ketään käyttämään. Ei tule, ei!

*uskottelee itselleen*
Oota vaan, loppupeleissä teet niinkun minä tein kerran, eli heität pois yhden parittoman sukan ja muutamat reikäiset pie....äärimmäisen muodikkaat verkkarit ja reikäisen tpaidan...sitten väsyttikin jo sevverran, että nukahdin vaatekasan päälle sängylle ja siivosin ne puolenyön aikaan :whistle:
 
Tääl on nyt helvetti irti.

Tai siis lahden toispuolella.

Ipanan äiti ku sai toissatalvenasen idean, että lähdetään koko suku (siis lapseen liittyvä suku, mun lapsia ei ajateltu mukaan) lappiin ja mennään korvatunturille ja rovaniemelle ku joulupukki. Lapset veljet tulee tietty kans ja isoisä vaimoineen.

No, viime talvena ei matkustettu.

Eikä kukaan muu ollut innostunut. Isoisä, joka on lehmänhermoinen ja maailman säysein ja kiltein käytti oikein voimasanaa. "En kai mää ny, jumalauta, lappiin TALVELLA lähde". Velipojista toinen on jo täysi-ikäinen ja duunissa. Teiniä ei taas vois vähempää kiinnostaa, treenit ja kaverit menee edelle. Ja koulu toki myös.

Mut silti tolla, miehen eksällä siis oli ajatus, että nyt helmikuussa mennään. Ja nyt se kuuli, ettei me olla edes suomessa koko kevättalvena...
 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä