Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onneksi muuten tiistaina on lääkäri,närästys on kyllä suurin piirtein loppu,mitä nyt välillä tuntuisi happoa nousevan ylös mutta toi pahoinvointi ennen tai ruuan jälkeen ja mä oksensin taas toissa yönä ja ylävatsa tuntuu turvonneelta/täydeltä usein ja rinnassa tykyttää varsinkin yöllä tai rasituksen jälkeen. :sick:🤮
 
Onpa kivaa, heräsin ulkoa kuuluvaan musiikin meteliin....naapuri talon pihaan ajoi joku bilejengi vissiin
Samis!

Paitsi että täällä kaksi erittäin humaltunutta, ilmeisesti pikkujouluista palaavaa eukkoa nauraa täräyttivät toistuvasti kovaan ääneen. Katselin niiden kulkua kun ne vetivät tossa raitilla siksakkia. Toinen liukastui ja heitti kylelleen hankeen ja alkoi huutamaan että ”tämä ei ole okei!” Toinen, pienempi täti ei saanut vedettyä kookasta matamia hangesta vaan heitti nupit!
Ylös kammettuaan alkoi huutaa tälle tuhtikselle, että ala nyt jo nousta siitä. Toinen huutaa kurkkusuorana että ei ole okei! Pääsi 10 min päästä ylös ja matka jatkui voimahalin jlk. käsikynkkää hilpeästi rääkyen.❤

Tuollainen kontrollin menettäminen on hauskaa katsella, jos siinä ei pahoja tapahdu, mutta en mä itseäni koskaan joisi tuollaiseen kuntoon. Tädeillä on varmaan melkoisen huonot olot kun heräävät!
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Samis!

Paitsi että täällä kaksi erittäin humaltunutta, ilmeisesti pikkujouluista palaavaa eukkoa nauraa täräyttivät toistuvasti kovaan ääneen. Katselin niiden kulkua kun ne vetivät tossa raitilla siksakkia. Toinen liukastui ja heitti kylelleen hankeen ja alkoi huutamaan että ”tämä ei ole okei!” Toinen, pienempi täti ei saanut vedettyä kookasta matamia hangesta vaan heitti nupit!
Ylös kammettuaan alkoi huutaa tälle tuhtikselle, että ala nyt jo nousta siitä. Toinen huutaa kurkkusuorana että ei ole okei! Pääsi 10 min päästä ylös ja matka jatkui voimahalin jlk. käsikynkkää hilpeästi rääkyen.

Tuollainen kontrollin menettäminen on hauskaa katsella, jos siinä ei pahoja tapahdu, mutta en mä itseäni koskaan joisi tuollaiseen kuntoon. Tädeillä on varmaan melkoisen huonot olot kun heräävät!
Tosi reilua:(
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä