Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista hetero miestä joka

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista hetero miestä, joka odottaa että asuinmaasi nainen tai lapsi joutuu johonkin asuinmaasi vähemmistöön kuuluvan henkilön *aiskaamaksi, jotta hän itse pääsee julistamaan omaa paremmuuttaan?

Ja kysyn tämän ihan tosissani. Kuinka haluttavana ja kiinnostavana pidät tälläistä miestä?
 
  • Vihainen
Reactions: Latimeria
Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista hetero miestä, joka odottaa että asuinmaasi nainen tai lapsi joutuu johonkin asuinmaasi vähemmistöön kuuluvan henkilön *aiskaamaksi, jotta hän itse pääsee julistamaan omaa paremmuuttaan?

Ja kysyn tämän ihan tosissani. Kuinka haluttavana ja kiinnostavana pidät tälläistä miestä?
Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista heteronaista, joka houkuttelee ja järjestää asuinmaahasi naisille ja lapsille kohonneen raiskausvaaran muodostavan henkilön, jotta hän itse pääsee julistamaan omaa paremmuuttaan tuon henkilön auttajana?
 
vierailija
Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista hetero miestä, joka odottaa että asuinmaasi nainen tai lapsi joutuu johonkin asuinmaasi vähemmistöön kuuluvan henkilön *aiskaamaksi, jotta hän itse pääsee julistamaan omaa paremmuuttaan?

Ja kysyn tämän ihan tosissani. Kuinka haluttavana ja kiinnostavana pidät tälläistä miestä?
Punavihreät miehet ovat jollain tapaa neitimäisiä, eli eivät millään tapaa haluttavia.
 
vierailija
Kuinka haluttavana pidät valkoista suomalaista heteronaista, joka houkuttelee ja järjestää asuinmaahasi naisille ja lapsille kohonneen raiskausvaaran muodostavan henkilön, jotta hän itse pääsee julistamaan omaa paremmuuttaan tuon henkilön auttajana?
Et näe siinä mitään eroa että mies odottaa muna pystyssä että lapsi tai nainen joutuu *aiskatuksi ja siinä että joku on sitä mieltä että pakolaisia pitää auttaa? Näköjään kuulut itse tuohon aloituksen sakkiin? Hyi.
 
vierailija
Aloittajan mielestä vähemmistöä edustava raiskaajakin on haluttavampi, kuin suomalainen valkoinen heteromies.
Jälkimmäinen onkin kaikkien sylkykuppi, jolla itsellään ei ole oikeutta kokea rasismia tai syrjintää.
 
vierailija
Eivät tajua mitä tekevät.
Tästä päästäänkin aloituksen ytimeen.
En ole nähnyt ketään naista ilakoimassa siitä, että osa on rikollisia.
Paitsi tietenkin näitä nk isänmaallisia, jotka ryntäävät intona joka keskusteluun jossa väkivaltaisuuksista puhutaan.

Sitten aloittajan kysymykseen. Jos olisin sinkku ja kuulisin, että uusi tapaamani ihminen jakelisi maanisesti jo kuudetta vuotta väkivaltauutisia tai kävisi niitä säännöllisesti kommentoimassa, olisi se tietenkin ehdoton no go.
Totta kai heräisi kysymyksiä, että millainen henkilö tuollaista tekee. Onko henkilö yhtä maaninen muissa asioissa. Jutteleeko muutenkin jatkuvasti aiheesta, eli menisikö romanttiset illat ma muja pohdiskellessa.
 
vierailija
Tästä päästäänkin aloituksen ytimeen.
En ole nähnyt ketään naista ilakoimassa siitä, että osa on rikollisia.
Paitsi tietenkin näitä nk isänmaallisia, jotka ryntäävät intona joka keskusteluun jossa väkivaltaisuuksista puhutaan.

Sitten aloittajan kysymykseen. Jos olisin sinkku ja kuulisin, että uusi tapaamani ihminen jakelisi maanisesti jo kuudetta vuotta väkivaltauutisia tai kävisi niitä säännöllisesti kommentoimassa, olisi se tietenkin ehdoton no go.
Totta kai heräisi kysymyksiä, että millainen henkilö tuollaista tekee. Onko henkilö yhtä maaninen muissa asioissa. Jutteleeko muutenkin jatkuvasti aiheesta, eli menisikö romanttiset illat ma muja pohdiskellessa.
Sun kanssa romattiset illat menee persuja haukkuessa.
 
vierailija
Entä jos uusi tapaamasi ihminen olisi vähemmistöön kuuluva raiskaaja. Olisiko se tietenkin ehdoton YES, ei haittaa ollenkaan?
Tästä tulikin mieleen eräs tubepätkä. Se oli kuvattu amerikkalaisen hekon lämpökameralla Lähi-idässä. Siinä paikalliset kaverit vuorottelivat vuohen peräpäässä tehden lähempää tuttavuutta sen kanssa.
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Et näe siinä mitään eroa että mies odottaa muna pystyssä että lapsi tai nainen joutuu *aiskatuksi ja siinä että joku on sitä mieltä että pakolaisia pitää auttaa? Näköjään kuulut itse tuohon aloituksen sakkiin? Hyi.
Tuollaista ajatusta ei oikeasti ole kenelläkään henkisesti terveellä, edes vihaamillasi persumiehillä, ainoastaan pienessä sairaalassa mielessäsi voit fantasioida moisesta.
 

Yhteistyössä