Sillälailla ja lykkyä pyttyyn vaan kaikille. Kolme koronarokoteannosta saanut joutui sairaalaan!

  • Viestiketjun aloittaja ota vielä 20
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, ja ajatella että kolmipisteturvavöitä käyttäväkin voi kuolla kolarissa. Kannattaako siis saksia autostaan irti moiset turhat härpäkkeet?

Eiku pysyy kotona ja tekee autosta kanoille kodin🐣🐣🐣🐣🐣🐣
 
vierailija
Niin, ja ajatella että kolmipisteturvavöitä käyttäväkin voi kuolla kolarissa. Kannattaako siis saksia autostaan irti moiset turhat härpäkkeet?

Sori, tarkoitin uudempaa uutista.
 
Näin Irlannissa:



County Waterford has the highest adult vaccination rates in Ireland at 99%+. Followed by County Carlow in Second place at 98%+ County Waterford also has the highest Covid incidence rates in Ireland, followed by County Carlow in second place. What is going on?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija


"Kyseinen henkilö on saanut kolme rokoteannosta ja toisesta annoksesta on kulunut vähintään viikko ennen kuin koronavirusinfektion oireet ovat alkaneet."

Minulle ei oikein avaudu tämä lause.

Jos on annettu 1. annos ja sen jälkeen annetaan 2. rokote 8-12 viikon kuluttua. 3. rokote annetaan 6 kuukauden kuluttua 2. annoksesta.

Miksi tässä lehdessä kirjoitetaan 2. annoksesta on kulunut vähintään viikko ennen kuin koronaoireet ovat alkaneet?
Milloin tämä potilas on oikein sairastanut? Ei siis kaikkien 3 rokotteen saamisen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
"Kyseinen henkilö on saanut kolme rokoteannosta ja toisesta annoksesta on kulunut vähintään viikko ennen kuin koronavirusinfektion oireet ovat alkaneet."

Minulle ei oikein avaudu tämä lause.

Jos on annettu 1. annos ja sen jälkeen annetaan 2. rokote 8-12 viikon kuluttua. 3. rokote annetaan 6 kuukauden kuluttua 2. annoksesta.

Miksi tässä lehdessä kirjoitetaan 2. annoksesta on kulunut vähintään viikko ennen kuin koronaoireet ovat alkaneet?
Milloin tämä potilas on oikein sairastanut? Ei siis kaikkien 3 rokotteen saamisen jälkeen.


Miikka Hujanen toimittaja on tehnyt otsikon 3 rokoteannoksen potilaasta. Ja potilas on ilm. joutunut sairaalaan 2 annoksen jälkeen ennen kuin on ollut edes kunnolla päässyt vaikuttamaan.
Rokotteet nostavat vasta-aineet 2 viikon kuluessa eli potilaalla ei ollut vielä edes 2 annoksen suojaa.
Potilaalle on annettu 3. annos rokotetta ilm. sairastamisen jälkeen, koska on iäkäs riskiryhmäläinen tai jotain.

Lääkäri ei edes mainitse 3 rokoteannosta vaan puhuu 2 annoksesta.

"Se on odotettu ilmiö. En minä tästä isoja otsikkoja tekisi. Emme saa rokotuksilla kaikkia sairaalahoitoon joutumisia estettyä niin kuin on nähty kahden rokotteen jälkeen, mutta aivan ehdoton valtaosa saa rokotteista suojan, hän sanoo Ylelle."

Toimittajilla ei tarvitse olla siis mitään moraalia.. no onhan tämä iltap***ska
 
vierailija
Miikka Hujanen toimittaja on tehnyt otsikon 3 rokoteannoksen potilaasta. Ja potilas on ilm. joutunut sairaalaan 2 annoksen jälkeen ennen kuin on ollut edes kunnolla päässyt vaikuttamaan.
Rokotteet nostavat vasta-aineet 2 viikon kuluessa eli potilaalla ei ollut vielä edes 2 annoksen suojaa.
Potilaalle on annettu 3. annos rokotetta ilm. sairastamisen jälkeen, koska on iäkäs riskiryhmäläinen tai jotain.

Lääkäri ei edes mainitse 3 rokoteannosta vaan puhuu 2 annoksesta.

"Se on odotettu ilmiö. En minä tästä isoja otsikkoja tekisi. Emme saa rokotuksilla kaikkia sairaalahoitoon joutumisia estettyä niin kuin on nähty kahden rokotteen jälkeen, mutta aivan ehdoton valtaosa saa rokotteista suojan, hän sanoo Ylelle."

Toimittajilla ei tarvitse olla siis mitään moraalia.. no onhan tämä iltap***ska

Mun mies taitaa olla oikeassa, ettei valhemediaa kannata lukea. Lopetti varmaan jo 3v. sitten näiden iltalehtien lukemisen kokonaan.
Ilmeisesti minuun uppoaa nämä jutut kuin veitsi voihin.
Olen oppinut niitä Jarno Liskin juttuja kriittisesti lukemaan, hakee vaan itselleen aina mahd. isoa populistista otsikkoa ja meriittiä tutkivan journalistina. Sitten kun hän on väärässä, hän vaan toteaa lakonisesti että piti nyt vähän tutkia asiaa ja kyseenalaistaa ja tämän sitten kirjoittaa mahdollisimman matalalla profiililla.
 

Yhteistyössä