Suojatut pitää suojata suojaamattomilta pakottamalla suojaamattomat käyttämään suojausta, joka ei suojannut suojattua!

  • Viestiketjun aloittaja Dorka maailma
  • Ensimmäinen viesti
Dorka maailma
Hullua, eikö totta? Tunnustavatko rokotetut tuon dilemman?

Näin Irlannissa:

County Waterford has the highest adult vaccination rates in Ireland at 99%+. Followed by County Carlow in Second place at 98%+ County Waterford also has the highest Covid incidence rates in Ireland, followed by County Carlow in second place. What is going on?
Katsokaa kuva surkeista rokotusten vaikutuksista Lissun alkup viestistä
 
Ei. Vaan suojatun (minun) mahdollisesti tarvitsema sairaalapaikka pitää suojata siltä, että suojaamattomat valtaavat ne.


Voit sä asiaa vääntää mielessäsi vaikka minkälaiseksi hassunhauskaksi dilemmaksi tai salaliitoksi mutta toi on se oikea syy.
 
vierailija
Ei. Vaan suojatun (minun) mahdollisesti tarvitsema sairaalapaikka pitää suojata siltä, että suojaamattomat valtaavat ne.


Voit sä asiaa vääntää mielessäsi vaikka minkälaiseksi hassunhauskaksi dilemmaksi tai salaliitoksi mutta toi on se oikea syy.
Rokotettuna vaikka 3x sinä voit sairastua yhtälailla koronaan, mikä etuoikeus sinulla on siihen paikkaan tutkimattomiin ja vaikutuksiltaan tuntemattomiin rokotteisiin luottomattomaan verrattuna?
 
Rokotettuna vaikka 3x sinä voit sairastua yhtälailla koronaan, mikä etuoikeus sinulla on siihen paikkaan tutkimattomiin ja vaikutuksiltaan tuntemattomiin rokotteisiin luottomattomaan verrattuna?
Sepä. Kun en ole etuoikeutettu.


Mutta sä et näe yhäkään oikeaa ongelmaa. -siis sitä, että sairaalaan joudutaan muunkin kuin koronan vuoksi. Ei oo enää kyse eiitä kuka on oikeutettu jos kaikille ei vaan riitä hoitopaikkoja.

Rokottamatonkin voi saada sydäninfarktin, aivoinfarktin, keuhkokuumeen tai joutua onnettomuuteen. Ja yhtälailla sit on pulassa, ellei hoitopaikkaa löydy.
 
Hei mitäpä jos toivottaisiin, että kukaan meistä ei tarvitse sen enempää osasto- kuin tehohoitopaikkaakaan. Se olisi varmaan jokaisen tavoite.

Varmasti! Ja toivon!

Kuulostaa varmasti karulta. Onhan koronapotilaita nytkin 52 teholla. Osa tajuttomina, hengityskoneen varassa. Ja se, muuten, näyttää suht karulta ja brutaalilta. Hengityskone, siis.

Sua ehkä höiritsee ja koet tän pelotteluna. Mä taas haluan kertoa sen ääneen mahdollisimman usealle. Pelkän toivon varassa elävä saattaa joutua katumaan loppuelämänsä sitä, ettei patistanut.
 
vierailija
Hei mitäpä jos toivottaisiin, että kukaan meistä ei tarvitse sen enempää osasto- kuin tehohoitopaikkaakaan. Se olisi varmaan jokaisen tavoite.
Kaunis ajatus, mutta mitä se toivominen vaikuttaa yhtään mitään mihinkään. Olen pettynyt poliitikoihin jotka jatkuvasti toivovat ja toivovat, kun pitäisi tehdä sen asian eteen jotain. Tähän syyllistyy melkein kaikki poliitikot
 

Yhteistyössä