Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä et oo ihmenaisia nähnykään....
Itse asiassa olen, monellakin tapaa. Kerron sinulle joskus tarinan aiheesta kaunis tyttö + lähitaistelutaidot 🥰

Ihmenaisen näköisversioita voit löytää cosplay-tapahtumista. Sinä tietenkin haluat päästä esittelemään uusiutuneita muotojasi Gal Gadot-dieetin jälkeen ja osallistut itse WonderWoman-asussa.


Kaiku-rouva muuntautuneena kisakuntoon?


 
Viimeksi muokattu:
  • Surullinen
Reactions: Echo
Itse asiassa olen, monellakin tapaa. Kerron sinulle joskus tarinan aiheesta kaunis tyttö + lähitaistelutaidot

Ihmenaisen näköisversioita voit löytää cosplay-tapahtumista. Sinä tietenkin haluat päästä esittelemään uusiutuneita muotojasi Gal Gadot-dieetin jälkeen ja osallistut itse WonderWoman-asussa.


Kaiku-rouva muuntautuneena kisakuntoon?
:(
Kehtaatkin verrata Gal Gadotin kauneutta tohon Luontoillan otukseen:
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Kiinalaiset, korealaiset tai japanilaiset voisivat tehdä tuosta oman version, niin minäkin katselisin silmätxxx tapilla.
Nuo riisinpurijat nyt ei jaksa kantaa edes Samsungin kännykän laturia.

Aioin myös tulla huomauttamaan lihaksettomuudesta (plus siitä, että typyhän on meikattu ja kuva muokattu jo lähes disneytyyliin länsimaiseksi) .

Söpö kyllä.

*kaappaa olalleen ja kantaa m1ehiltä näkymättömiin*
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Kyllä ja töissä tein tavallaan kyykkyjä joka päivä. Tyyliin vähintään 20krt päivässä.
Mä oon aina ollut epävarma mun kropan suhteen. Pitänyt rumana.

Olen yhä sitä mieltä, että ihmisten pitäisi elää nakuina.

Sit kaikki näkisivät, miten tietynlaiset kropat (siis ne barbityyliset mukakauneusihanteet) ovat harvassa ja kestävät vain juuri ja juuri aikuisikään saakka.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Kyllä ja töissä tein tavallaan kyykkyjä joka päivä. Tyyliin vähintään 20krt päivässä.
Mä oon aina ollut epävarma mun kropan suhteen. Pitänyt rumana.
Yllättävän moni naisihminen pitää turhan sitkoisesti kiinni siitä harhaluulosta, että ovat rumia.
Ja yllättävän moni on siinä ihan väärässä.
Harvoin vuodet kohtelevat "kaunista" niin hellävaroen kuin ihan tusina tyyppioä.
 
Aioin myös tulla huomauttamaan lihaksettomuudesta (plus siitä, että typyhän on meikattu ja kuva muokattu jo lähes disneytyyliin länsimaiseksi) .

Söpö kyllä.

*kaappaa olalleen ja kantaa m1ehiltä näkymättömiin*
Hyvä, oksan haaraan kantaa voit sä naaraan, kuten Kikka lauloi.

Heitä kuusen oksalle, anna niin paljon sille pähkinöitä että se pysyy rumentamasta ihmisten asuinalueita. :)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Etkö sä kävele aika paljon ku ei oo autoa? Se tekee hyvää persuslihaksille!

Lätimmät takapuolet oon nähnyt ammattikuskeilla.
Tuo on totta. Siis mulle päiviräsäs-kloonina ei takapuoli ole murheissa TOP100:ssa, mutta huomasin että pylly pyöristy heti ku aloin lenkkeillä.
Sit jos menee 2-3 viikkoa kiireessä etten tavallista koirankusetuslenkkiä kummempaa tee, latistuu pylly heti.

No, sama tuo mulle. Mun miehelle kelpais joka päivä vaikka flat earth, eiku flat but. :)
 
Tuo yläkerta on kiva! Mutta ulkoverhoilu ja piha tartteis Huvilaa ja Huussia.

Mä pidin ulkoverhoilustakin. Sutisin pintaa jotain vielä hieman tummempaa ruskeaa öljyä tai suojaa-ainetta. Mut piha on silleen tylsä, että toi viidakko saisi olla reunoilla suojaamassa naapurien katseilta. Talon ympärille tehtäis tietty kiveykset ja keskeittiö pitsauuneineen ja grilleineen ja saunan eteen palju ja kylmävesiallas ja...

Mä voisin ehkä sittenkin olla Korsolainen jos toi ois mun!
 
Mä pidin ulkoverhoilustakin. Sutisin pintaa jotain vielä hieman tummempaa ruskeaa öljyä tai suojaa-ainetta. Mut piha on silleen tylsä, että toi viidakko saisi olla reunoilla suojaamassa naapurien katseilta. Talon ympärille tehtäis tietty kiveykset ja keskeittiö pitsauuneineen ja grilleineen ja saunan eteen palju ja kylmävesiallas ja...

Mä voisin ehkä sittenkin olla Korsolainen jos toi ois mun!
Juu, ei liian kliinistä pihaa. (y) Semmoisia on ihan liikaa.
 

Yhteistyössä