Rokotepassi aloitti tartuntojen leviämisen. Rokotetut levittää koronaa-kun eivät varo enää

  • Viestiketjun aloittaja USKO JEESUKSEEN
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33934865"]
Itseasiassa rokote suojaa myös rokotetun lähipiiriä.
[/QUOTE]
Mitä sillä ymmärrät?
 
Mä oon ilman maskia vain baarissa. Maski on kaupassa, bussissa ja koulussa. Käytän käsidesiä.
Nyt kuules!!!!!!!!
Siellä baarissa voipi lymyillä korona!!!! Ei oo hyvä olla ilman maskia!

Paarissa pitää tietenkin näkyä - ei peitetä sun kauniita kasvoja, mutta nyt kyllä paat tän päähäs ennenkö mihkää paariin menet!

 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: poika ja m.e.k.
Rokotuksia tai ei, passeja tai ei. Yhtä kaikki tauti tulee kulkemaan oman kulkunsa. Itseään voi ja kannattaakin suojata. Maskit, turvavälit, rokotukset, käsihygienia, mutta kaikki kaikessa on mielestäni ihan vain järjen käyttö. Onko ihan pakko ängetä paikkoihin, jossa riskit ovat suurimmat. Onko pakko käyttäytyä ylimielisesti (vaikka olisi jokusen piikinkin ottanut) toisia kohtaan. Onko se väleistä ja hygieniasta huolehtiminen niin kamala loukkaus omia ihmisoikeuksia vastaan. onko sinne juottolaan ihan pakko päästä....
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Nyt kuules!!!!!!!!
Siellä baarissa voipi lymyillä korona!!!! Ei oo hyvä olla ilman maskia!

Paarissa pitää tietenkin näkyä - ei peitetä sun kauniita kasvoja, mutta nyt kyllä paat tän päähäs ennenkö mihkää paariin menet!
Mä käyn välillä mun vakipaikassa. Olen aina samojen tuttujen kanssa. Niin ja joskus käyn joidenkin näiden tuttujen luona kyläilemässä.
 

Yhteistyössä