Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuolta toisesta ketjusta muistuiki mieleen että unohdan usein, että ketjulaisillahan on wa-ja fb-ryhmä (juu en oo tulossa sinne).

Mitähän schebeliä siellä jauhetaan muista palstalaisista jotka ei siellä ole...:sneaky:
*soita paranoid*

Noo, puhuitte mitä puhuitte siellä, lupaan olla yhtä v-mäinen harppu kuin ennenkin. :giggle:

(Äläkä Ellu säntää mua nyt puolustelemaan :sneaky:)
 
Tuolta toisesta ketjusta muistuiki mieleen että unohdan usein, että ketjulaisillahan on wa-ja fb-ryhmä (juu en oo tulossa sinne).

Mitähän schebeliä siellä jauhetaan muista palstalaisista jotka ei siellä ole...
*soita paranoid*

Noo, puhuitte mitä puhuitte siellä, lupaan olla yhtä v-mäinen harppu kuin ennenkin.

(Äläkä Ellu säntää mua nyt puolustelemaan )

Ei oo kuule ikinä puhuttu yhtän mitään yhdestäkään toisesta palstalaisesta. Harmaita jankuttajia on joskus, syystäkin, kritisoitu.


Mutta voisithan sä luoda itsellesi fb-tilin vaikka echo-nimellä ja jakaa siellä vain sen minkä haluat jakaa. Roosaruusana mäkin siellä olen enkä omalla nimelläni.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Tuolta toisesta ketjusta muistuiki mieleen että unohdan usein, että ketjulaisillahan on wa-ja fb-ryhmä (juu en oo tulossa sinne).

Mitähän schebeliä siellä jauhetaan muista palstalaisista jotka ei siellä ole...
*soita paranoid*

Noo, puhuitte mitä puhuitte siellä, lupaan olla yhtä v-mäinen harppu kuin ennenkin.

(Äläkä Ellu säntää mua nyt puolustelemaan )
Väärinkäsitysten välttämiseksi todettakoon, ettei minulla ole Rättiksen puhelinnumeroa vaikka näin vitsailinkin :giggle:
 
Ei oo kuule ikinä puhuttu yhtän mitään yhdestäkään toisesta palstalaisesta. Harmaita jankuttajia on joskus, syystäkin, kritisoitu.


Mutta voisithan sä luoda itsellesi fb-tilin vaikka echo-nimellä ja jakaa siellä vain sen minkä haluat jakaa. Roosaruusana mäkin siellä olen enkä omalla nimelläni.
Kiitos mut mä en veispuukkiin mene, jos ei töiden takia oo välttämätöntä. :)
 
Ei oo kuule ikinä puhuttu yhtän mitään yhdestäkään toisesta palstalaisesta. Harmaita jankuttajia on joskus, syystäkin, kritisoitu.


Mutta voisithan sä luoda itsellesi fb-tilin vaikka echo-nimellä ja jakaa siellä vain sen minkä haluat jakaa. Roosaruusana mäkin siellä olen enkä omalla nimelläni.
Suurin osa on kuitenkin omalla nimellään.

Tuo toisella nimellä liittyminen voi myös olla pienoinen tietoturvariski, koska fb tarjoaa kaveriehdotuksia (yleensä tuttujen tuttuja). Eli jos on sattumoisin myös omalla nimellään jonkun saman tutun kaverina.
 
Suurin osa on kuitenkin omalla nimellään.

Tuo toisella nimellä liittyminen voi myös olla pienoinen tietoturvariski, koska fb tarjoaa kaveriehdotuksia (yleensä tuttujen tuttuja). Eli jos on sattumoisin myös omalla nimellään jonkun saman tutun kaverina.

Olinhan mä sielläkin alunperin omalla nimelläni joten ei mua pelota. :)

Mut juu, toki hyvä varoittaa muita!
 
Se koronatestin kivuliaisuus riippuu testin ottajasta, ja omien nenäonkaloiden väljyydestä.

Mä oon aatellu että mulla käy kuin Siperian viima mun nenäonkaloissa, mutta kun suoraa tikkua työnnetään sisään niin kappas kun olikin ahdasta.

Ellu, älä kronklaa tuota tokaa kappaletta. En jaksa säätää sitä kronklausturvalliseksi.
Menitkin mokoma kieltämään!!!!😭
 
  • Haha
Reactions: Echo
Tuolta toisesta ketjusta muistuiki mieleen että unohdan usein, että ketjulaisillahan on wa-ja fb-ryhmä (juu en oo tulossa sinne).

Mitähän schebeliä siellä jauhetaan muista palstalaisista jotka ei siellä ole...
*soita paranoid*

Noo, puhuitte mitä puhuitte siellä, lupaan olla yhtä v-mäinen harppu kuin ennenkin.

(Äläkä Ellu säntää mua nyt puolustelemaan )
No ei kai noissa kukaan jaksa keskittyä mihkään 2plussan tai muunkaan plussan juttuihin....:toivottavasti ei ainankaan :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.
Ei oo kuule ikinä puhuttu yhtän mitään yhdestäkään toisesta palstalaisesta. Harmaita jankuttajia on joskus, syystäkin, kritisoitu.


Mutta voisithan sä luoda itsellesi fb-tilin vaikka echo-nimellä ja jakaa siellä vain sen minkä haluat jakaa. Roosaruusana mäkin siellä olen enkä omalla nimelläni.
Musta olis ihana saaha echo langoille!!!
Tiedän että olis tenoille sen jälkeen käyttöä, mutta so not?
 

Yhteistyössä