WHO: koronarokote suojaa tartunnoilta vain 40 prosentilla. FFP2-maskin teho 90 %. Eli miksi koronapassi?

vierailija
Koronarokotteista on laajaa käyttökokemusta jo lähes vuoden ajalta. Sekä mRNA- että adenovirusvektorirokotteita on tutkittu ja kehitetty jo useita vuosia ennen koronaviruspandemiaa, joten tietoa rokotteista on kertynyt jo ennen rokotteiden käyttöönottoa.

Kokemuksesta tiedetään, että valtaosa rokotteiden haittavaikutuksista tulee ilmi kuuden viikon kuluessa rokottamisesta. Koronarokotteista ei ole käytön aikana ilmennyt vakavia haittoja, jotka olisivat ilmenneet kuukausia rokotuksen jälkeen. Koronarokotteiden turvallisuutta seurataan jatkuvasti sekä Suomessa että kansainvälisesti.
 
Koronarokotteista on laajaa käyttökokemusta jo lähes vuoden ajalta. Sekä mRNA- että adenovirusvektorirokotteita on tutkittu ja kehitetty jo useita vuosia ennen koronaviruspandemiaa, joten tietoa rokotteista on kertynyt jo ennen rokotteiden käyttöönottoa.

Kokemuksesta tiedetään, että valtaosa rokotteiden haittavaikutuksista tulee ilmi kuuden viikon kuluessa rokottamisesta. Koronarokotteista ei ole käytön aikana ilmennyt vakavia haittoja, jotka olisivat ilmenneet kuukausia rokotuksen jälkeen. Koronarokotteiden turvallisuutta seurataan jatkuvasti sekä Suomessa että kansainvälisesti.
Esim.keskenmenot turvallisilla viikoilla on asia, jonka ei edes katsota, hyväksytä vielä olevan koronarokotteesta johtuvia.

Tai ammattilaisjalkapalloilijoiden tuupertumiset jotka tarvitsevat tutkimusta, ja "kummasti" just nyt on ollu steroideja käyttävien painonnostajien kuolemia -steroidit altistaa kaikelle, mutta ei niitä ukkoja ole kupsahdellut ennen näin tiheään.
 
vierailija
Esim.keskenmenot turvallisilla viikoilla on asia, jonka ei edes katsota, hyväksytä vielä olevan koronarokotteesta johtuvia.

Tai ammattilaisjalkapalloilijoiden tuupertumiset jotka tarvitsevat tutkimusta, ja "kummasti" just nyt on ollu steroideja käyttävien painonnostajien kuolemia -steroidit altistaa kaikelle, mutta ei niitä ukkoja ole kupsahdellut ennen näin tiheään.
Jalkapalloilijat sai jo sydäreitä vuonna 2016... Uutisoitiin SK:ssa.
Nytkö sit steroidit vaikuttaa.. Hohhoijaa teidän kanssa. Aina tulee uutta. Ihmettelen faktantarkastajia jotka jaksavat..

Vai että Australia. Sopivan kaukainen maa.


Tiesitkö, että siellä on myös viety ihmisiä pakkorokotusleireille? Ai kuulostaa hullulta? No niin minustakin.

"Alkaa" kuulostaa selittelyltä nuo teidän jutut. Mikset kirjoittaisi listaa niistä?
Pedon merkki, illut, häntä, siru, urheilijoiden kuolemat, kuolemat ja 1,5 vuoden päästä loput, rahapolitiikka, sairaudet, pyörtymiset toreilla, maailman valloitus,.... Tuossa sulle alku osaat varmaan itse täydentää.
 
vierailija
Jalkapalloilijat sai jo sydäreitä vuonna 2016... Uutisoitiin SK:ssa.
Nytkö sit steroidit vaikuttaa.. Hohhoijaa teidän kanssa. Aina tulee uutta. Ihmettelen faktantarkastajia jotka jaksavat..

Vai että Australia. Sopivan kaukainen maa.


Tiesitkö, että siellä on myös viety ihmisiä pakkorokotusleireille? Ai kuulostaa hullulta? No niin minustakin.

"Alkaa" kuulostaa selittelyltä nuo teidän jutut. Mikset kirjoittaisi listaa niistä?
Pedon merkki, illut, häntä, siru, urheilijoiden kuolemat, kuolemat ja 1,5 vuoden päästä loput, rahapolitiikka, sairaudet, pyörtymiset toreilla, maailman valloitus,.... Tuossa sulle alku osaat varmaan itse täydentää.
Valitse oma tarinasi, miksei rokotetta kannata ottaa! Jos et löydä sopivaa, voimme keksiä sen sinulle!
 
Jalkapalloilijat sai jo sydäreitä vuonna 2016... Uutisoitiin SK:ssa.
Nytkö sit steroidit vaikuttaa.. Hohhoijaa teidän kanssa. Aina tulee uutta. Ihmettelen faktantarkastajia jotka jaksavat..

Vai että Australia. Sopivan kaukainen maa.


Tiesitkö, että siellä on myös viety ihmisiä pakkorokotusleireille? Ai kuulostaa hullulta? No niin minustakin.

"Alkaa" kuulostaa selittelyltä nuo teidän jutut. Mikset kirjoittaisi listaa niistä?
Pedon merkki, illut, häntä, siru, urheilijoiden kuolemat, kuolemat ja 1,5 vuoden päästä loput, rahapolitiikka, sairaudet, pyörtymiset toreilla, maailman valloitus,.... Tuossa sulle alku osaat varmaan itse täydentää.
Vaikkei maailmassa olis illun illua, niin rokotteella on niin paljon riskejä, että se pitäisi keskeyttää.

Mutta voin mä sulle yhden illunkin sanomiset laittaa. :) Miks toi puhuu maailmanlaajuisesta kriisistä, joka tarvitaan NWO:n toteutumiseen?

 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Miksi ei kannata ottaa 40% lisäsuojaa väestölle?
Meinaatko, että ne vaivaiset ohuet rätit suojaa paremmin kuin Echon mainostamat kunnon maskit? Mutta, niitä ei välttämättä valitettavasti voi/jaksa pitää koko päivää.

Kaikki Echon kirjoittama on ihan loogista ja totta.
Ja koronapassi ei ole validi. Nämä nyt tyhmäkin tajuaa tai jopa sinä.
joskus joillakin menee syy ja seuraus- käsitteet sekaisin: mitä enemmän puut huojuu, sitä kovemmin tuulee.

ihmiset, rokotetut tai rokottamattomat levittävät koronaa, ei mikään kuva kännykässä tai pala paperia lompakossa.
 
vierailija
Katsokaa tämä, ei ole mikään salaliittoteoreetikko!


 
vierailija
Siellä on
-vanhoja
-mahakkaita
-ulk_kiksia.
voi helv... tälläkin hetkellä siellä sairaalassa on TYÖN TAKIA SAIRASTUNEITA, KORONAPOTILAITA HOITANEITA HOITAJIA. Niin, just niitä samoja jotka hoitavat sunkin vanhempasi, lapsesi ja isovanhempasi siinä vaiheessa jos korona nappaa kiinni ja kotona ei pärjää. Mutta hei, ei mitään väliä kun ovat vanhoja, ylipainoisia tai ulkomaalaistaustaisia...

Meillä suomessakin on tautiin kuollut kollegoita ja kollegoiden puolisoita, edelleen, TÖISTÄ SAATUUN TAUTIIN silloin kun mitään rokotteita ei ollut vielä olemassakaan.
 
voi helv... tälläkin hetkellä siellä sairaalassa on TYÖN TAKIA SAIRASTUNEITA, KORONAPOTILAITA HOITANEITA HOITAJIA. Niin, just niitä samoja jotka hoitavat sunkin vanhempasi, lapsesi ja isovanhempasi siinä vaiheessa jos korona nappaa kiinni ja kotona ei pärjää. Mutta hei, ei mitään väliä kun ovat vanhoja, ylipainoisia tai ulkomaalaistaustaisia...

Meillä suomessakin on tautiin kuollut kollegoita ja kollegoiden puolisoita, edelleen, TÖISTÄ SAATUUN TAUTIIN silloin kun mitään rokotteita ei ollut vielä olemassakaan.
Sairaalassa vai tehohoidossa? Sairaalahoito voi olla pelkkää nesteyttämistä kuumeen takia, tai happimaskin pitoa vähän aikaa.
 
vierailija
joskus joillakin menee syy ja seuraus- käsitteet sekaisin: mitä enemmän puut huojuu, sitä kovemmin tuulee.

ihmiset, rokotetut tai rokottamattomat levittävät koronaa, ei mikään kuva kännykässä tai pala paperia lompakossa.
Jep. Tämän ihmiset sopivasti unohtavat. Vaikka passi "ei suojaa tartunnoilta", rokote suojaa. Passin saa kaupan päälle.
Kaveri lusi koronan tuplarokotettuna, ei ollut kuulemma paha.
 
vierailija
Sairaalassa vai tehohoidossa? Sairaalahoito voi olla pelkkää nesteyttämistä kuumeen takia, tai happimaskin pitoa vähän aikaa.

Sairaalaan ei nyt oteta mitenkään heppoisin perustein, jos itse pysty juomaan etkä ole niin sekaisin. Tuntuu olevan kummallinen kuva sairaalahoidosta. Sinne mennään SAIRAANA, 39 kuumeisena ja et pysty hengittämään etkä liikkumaan itse kävellen. Ja joka H**tin paikkaan sattuu kun yrität hengittää ja olet tukehtumaisillasi.
Sitä on koronan sairastaminen sairaalassa.
 
Jep. Tämän ihmiset sopivasti unohtavat. Vaikka passi "ei suojaa tartunnoilta", rokote suojaa. Passin saa kaupan päälle.
Kaveri lusi koronan tuplarokotettuna, ei ollut kuulemma paha.
Ei rokotekaan suojaa _tartunnoilta_. Itsekin sä just sanoit että kaverisi lusi koronan tuplarokotettuna, eli sai koronan.

Mä olen 40-50-vuotias. Mun riski joutua sairaalahoitoon koronassa on 4 %, tehohoitoon 0,7 % ja kuolleisuus jotain 0,2 %:n luokkaa.

Pienet on lukemat.
 
Juu, mutta ei varmaan ollut eristetty. Tiedätkö mikä aika menee pukeutumiseen, desinfiointiin ja riisumiseen.
No sitten menee. Se on työtä siinä missä muutkin.
Menepä vaikka yhdistetyksi lehden-ja postinjakajaksi kaupunkiin. Työ on sekuntiaikataulua.
Joka yö kuljet pyörällä, steppaat 3 h lehtiä jakaen rappusissa ja väistelet humalaisia, sen jälkeen meet postiin lajittelemaan unenpöpperössä postit ja lopuksi jaat nekin ihmisille. Työaika ihana klo 3-9.30, mulla meni yli 10:n.

Been there, done that. NYT se draama pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oliko muksulla korona? Ei tainnut olla. Oli ehkä flunssan ja infektioastman takia saamassa tukilääkitystä.
Et pystynyt itse lastasi juottamaan etkä ilmeisesti osannut antaa avaavia lääkkeitä ajoissa.
En kerro tarkemmin. Todennäköisesti oli influenssa.

Mutta nestetipassa ja happimaskissa ei ole mitään dramaattista, varsinkaan nestetipassa. Siihen nyt voi joutua vaikka raskausajan pahoinvoinnin tai noron takia.
 
vierailija
Hohhoijjaa, nesteyttäminen on ihan perushoitoa. Tippa on ihan tavallisissa leikkauksissakin.

Mun muksu on ollu nestetipassa, ja happimaskissa.


2. yritys. Perussuomalaisten moderointi on toiminnassa palstalla tosi hyvin.

Koronavirus menee aivoihin, sisäelimiin ja keuhkoihin, jopa muuttaen niitä pysyvästi ja pitkäaikaisesti.
Sairaalaan otetaan sairaat ihmiset, jotka eivät pysty kävelemään itse, eivät hengittämään ilman apua, ovat kivuliaita. Koronapotilaat sairaalassa pelkäävät kuolevansa.
Se ei ole pelkkää nestehoitoa tai happimaskilla otetaan vähän tukihoitoa. Luuletko, että sairaalassa on jotain lepopaikkoja hieman nesteytystä tarvitseville.
HERÄÄ!
 
vierailija
En kerro tarkemmin. Todennäköisesti oli influenssa.

Mutta nestetipassa ja happimaskissa ei ole mitään dramaattista, varsinkaan nestetipassa. Siihen nyt voi joutua vaikka raskausajan pahoinvoinnin tai noron takia.

Pelkäsitkö, että muksusi kuolee? Tai joutuu tehohoitoon. Jos mielikuvasti sairaalahoidosta on lapsesi muutaman tunnin tukihoito, et ole nähnyt yhtään mitään.
Koronapotilas joutuu olemaan sairaalahoidossa n. 1..5 viikkoa, kunnes pystyy hengittämään itse ilman letkuja ja maskeja.
Tehohoitoaikoja en tiedä.
 
Sairaalaan ei nyt oteta mitenkään heppoisin perustein, jos itse pysty juomaan etkä ole niin sekaisin. Tuntuu olevan kummallinen kuva sairaalahoidosta. Sinne mennään SAIRAANA, 39 kuumeisena ja et pysty hengittämään etkä liikkumaan itse kävellen. Ja joka H**tin paikkaan sattuu kun yrität hengittää ja olet tukehtumaisillasi.
Sitä on koronan sairastaminen sairaalassa.
39 asteen kuume? Piece of cake. Sit kun puhutaan 40 asteen kuumeesta -jonka sai pari kaveriani koronaROKOTTEESTA- on jo tukala olo.
 

Yhteistyössä