patti kohdunsuun reunassa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Siis mikä voi olla? Mulla tuntuu siinä kohdunsuun reunan vieressä sellanen pieni pahkura joka ei ole kipeä eikä vaivaa mitenkään. Olen seurannut sitä nyt kuukauden ja musta tuntuu että välillä patti on pienempi ja sitten se taas vähän ajan päästä on suurentunut. onko kenelläkään kokemusta tai tietoa että mikä se voisi olla.
2 synnytystä takana ja papakoe otettu alle vuosi sitten... oli puhdas.


joo ja siis ihan vaan testailin noita lantionpohjanlihaksia ja silloin löysin tuon pahkuran. ei ole muuten tapana sinne itse sörkkiä.

Kiitos jos joku osaa neuvoa!
 
vieras
Ikävä kyllä, ei aavistustakaan. Mulla on kanssa kohdun ulkoreunassa paljon pattia laajempi kohollaan oleva alue. Kuuluuko kohdun olla sileä pintainen vai onko normaalia, että siinä on patteja tai kohoumia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeen pitkälle te oikein sormenne työnnätte?
Jos esimerkiksi käyttää ehkäisyrengasta niin on työnnettävä sormet emättimen pohjaan kohdunsuulle.
... ja siellä sitten hivellä ja sivellä patteja?
Ei vaan asettaa se rengas ikäänkuin kohdunsuun napukan "yli". Ja jos et tiennyt niin kohdunsuun napukassa ei ole juurikaan tuntoaistia. Siksi Papa-näytteen ottaminenkaan ei ylensä tunnu miltään. Että ei siitä "hivelystä" mitään kiksejä saa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ihmeen pitkälle te oikein sormenne työnnätte?
Jos esimerkiksi käyttää ehkäisyrengasta niin on työnnettävä sormet emättimen pohjaan kohdunsuulle.
... ja siellä sitten hivellä ja sivellä patteja?
Ei vaan asettaa se rengas ikäänkuin kohdunsuun napukan "yli". Ja jos et tiennyt niin kohdunsuun napukassa ei ole juurikaan tuntoaistia. Siksi Papa-näytteen ottaminenkaan ei ylensä tunnu miltään. Että ei siitä "hivelystä" mitään kiksejä saa.
Kiksit keksit ihan itse! Ja mistä ihmeestä olet sellaista tietoa saanut ettei kohdunsuulla ja napukassa olisi tuntoa. Emätin on suurimmaksi osaksi tunnotonta mutta paraservikaalikin annetaan juuri kohdun suun kipuun.

 
Erittäin tympiintynyt!!!
Tässä viestissä ihan selvästi ''kiukutellaan'' taas että ''hyyiii ällöä koskettelette itteänne!! '' Siis, mä veikkaan että JOKAINEN nainen joskus kokeilee omaa alapäätään onko siellä kaikki kunnossa ja mistä joku tietty juttu johtuu, Esim. Varsinkin jos on synnyttänyt. Siis mua ärsyttää niin paljon nää ihmiset jotka menee ja kommentoi just tällästä mitä edellä mainittu, ''miten ihmeen pitkälle te oikein sormenne tungette..?'' Siis HÄ!!! kyllä sen saa tungettua niin syvälle ku ite haluaa, jos vaan sormen mitta riittää. Ja tuohan varsinaisesti onki se vastaus siihen mitä joku todella kysyy ja haluaa vastauksen????
Siis niin.. argh.. kiukuttaa.. jokaisessa, melkeenpä, tälläisessä keskustelussa löytynee joku aina joka märisee siitä että koskettelee itseään TUTKIMUS-mielessä!! Aina jostian löytyy näitä.. Ja jostain taas ihmisiä!

Sitten asiaan, sinä joka tässä kysyit tuosta patista kohdun suun reunalla? oletko saanut siihen jo jonkilaisen selityksen/vastauksen? Itellä löytyi myös ja juuri synnyttänyt toisen lapsen.. Ja tässä nyt sitten mietin että onko kovin normaalia, vai olisiko syytä kysellä gyneltä`? :)
 
xion
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin tympiintynyt!!!;26063162:
Tässä viestissä ihan selvästi ''kiukutellaan'' taas että ''hyyiii ällöä koskettelette itteänne!! '' Siis, mä veikkaan että JOKAINEN nainen joskus kokeilee omaa alapäätään onko siellä kaikki kunnossa ja mistä joku tietty juttu johtuu, Esim. Varsinkin jos on synnyttänyt. Siis mua ärsyttää niin paljon nää ihmiset jotka menee ja kommentoi just tällästä mitä edellä mainittu, ''miten ihmeen pitkälle te oikein sormenne tungette..?'' Siis HÄ!!! kyllä sen saa tungettua niin syvälle ku ite haluaa, jos vaan sormen mitta riittää. Ja tuohan varsinaisesti onki se vastaus siihen mitä joku todella kysyy ja haluaa vastauksen????
Siis niin.. argh.. kiukuttaa.. jokaisessa, melkeenpä, tälläisessä keskustelussa löytynee joku aina joka märisee siitä että koskettelee itseään TUTKIMUS-mielessä!! Aina jostian löytyy näitä.. Ja jostain taas ihmisiä!

Sitten asiaan, sinä joka tässä kysyit tuosta patista kohdun suun reunalla? oletko saanut siihen jo jonkilaisen selityksen/vastauksen? Itellä löytyi myös ja juuri synnyttänyt toisen lapsen.. Ja tässä nyt sitten mietin että onko kovin normaalia, vai olisiko syytä kysellä gyneltä`? :)
ON TODELLA IKÄVÄÄ ETTÄ AINA LÖYTYY ASIOIDEN VÄÄRISTELIÖITÄ KUN TOISET IHAN ASIALLISESTI APUA YRITTÄÄ HAKEA,

mutta kuitenkin minulla on myös sellainen patti ja jos jollain on tietoa olisi erittäin kiva kuulla mikä se on/voi olla?
 
täälläkin on
Näistä kiukuttelijoista voisin sanoa, että juuri heidän takiaan pidetään näitä "nainen, tutki rintasi" ja "tutustu sukupuolielimiisi"-kampanjoita. He ovat vaarassa saada syöpiä tai kasvaimia huomaamattaan. En sitten tiedä onko kyse siveydestä, vai onko pienenä opetettu että on likaista kosketella itseään, mutta syytä olisi pistää suunsa kiinni ja tyrkätä ne sormet sinne omaan reikään välillä. Ja jos on niin oksettavaa niin käykööt sitten ulkopuolisella tutkituttamassa itsensä, mutta ääneen ei pitäisi noita idiootteja juttujaan huudella, joku nuori vielä ottaa mallia...
Ja asiaan, itselläni on samanlainen muutaman millin kokoinen patti kohdunsuulla. Kova, ei kipeä, ei ole muuttunut. Neuvolassa sanottiin pari vuotta sitten, että synnyttäneen naisen kohdunsuu voi näyttää siltä että "tuolla on vähintään syöpä" ja se on normaalia. Kyseessä voi olla kohju, arpi tms. Itseltä otettiin papa tuosta patista, täysin puhdas.Jos asia vaivaa niin pyydä seuraavalla kerralla papakokeessa että ottaa siitäkin näytteen. Ja sillä välin, muistakaa naiset tutkia itsenne säännöllisesti! :)
 
vierailija
Herranjumala kuka ikinä lukeekaan tän keskustelun näin pitkälle niin haluan että te kaikki sievistelijät tiiätte, että ainaki meikä sörkkii omaa onkaloa ihan huolella aivan pohjalle asti myös ihan puhtaasta kiinnostuksesta. On niin kivan tuntoinen se kohdunkaula! Runkkaamisen ja seksin jälkeen ku suihkuttaa eritteitä sieltä pois kaivelen samalla sormilla ja pyörittelen ja ronklaan ja hivelen IHAN VAAN KOSKA VOIN. Ja helkatti, että oon tyytyväinen siihen ja YLPEÄKIN vielä.
Voi teitä raukkoja.
 

Yhteistyössä