Paljonkos palstamammat meinaatte lihoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä syön jouluisin aika karppaamalla, kalaa eri muodoissa pääosin.
Iso salaatti kuuluu pöytään myös ja kermainen porkkanamuhennos...ainoa mikä jouluisin voi periaatteessa lihottaa on lahjaksi saadut salmiakit ja suklaat, mutta suklaatakin syön tosi vähän.

Mun lihottaja ei ole sokeri, kaloista taas saattaa kertyä nestettä ehken enemmän kun niissä on suolaa niin paljon...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä syön jouluisin aika karppaamalla, kalaa eri muodoissa pääosin.
Iso salaatti kuuluu pöytään myös ja kermainen porkkanamuhennos...ainoa mikä jouluisin voi periaatteessa lihottaa on lahjaksi saadut salmiakit ja suklaat, mutta suklaatakin syön tosi vähän.

Mun lihottaja ei ole sokeri, kaloista taas saattaa kertyä nestettä ehken enemmän kun niissä on suolaa niin paljon...
Lasten iskä söi aikoinaan 4kpl 8kg kinkkuja joulunaikaan ja laihtui 4kg!
Sitä se on kun laatikot ja riisipuurot ei maistu - ei pysy ees hyvässä lihassa.😰😁
 
  • Vau!
Reactions: m1es ja Elena777
vierailija
En liho jouluna vaan jo hyvissä ajoin ennen sitä.... just kattelin Lidlin kuvastoa ja oi miten ihanan näköisiä joulusuklaita siellä on! Ostan taas jouluksi, hyvissä ajoin tietysti ettei ehdi loppua kaupasta, ja marraskuun loppuun mennessä kaikki on syöty. Ollaan koko perhe suklaahiiriä...
Jouluna sen sijaan ei kauheesti tule syötyä, kun on paljon muutakin ohjelmaa, ulkoilua, tapahtumia. Ne on nämä syksyn sateiset ja kylmät, kun tulee mätettyä herkkuja.
 
Lasten iskä söi aikoinaan 4kpl 8kg kinkkuja joulunaikaan ja laihtui 4kg!
Sitä se on kun laatikot ja riisipuurot ei maistu - ei pysy ees hyvässä lihassa.
Mulle ei maistu edes kinkku nykyään, mutta tuoksusta kyllä tykkään:p
Pojat kyll tykkää kinkusta ja laatikoista...mä saatan ottaa lanttulaatikkoa muutaman haarukallisen verran, mutta siinä se sitten onkin:D

Mutta sitten kalaruoat :love: :love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Lispetti
Mulle ei maistu edes kinkku nykyään, mutta tuoksusta kyllä tykkään
Pojat kyll tykkää kinkusta ja laatikoista...mä saatan ottaa lanttulaatikkoa muutaman haarukallisen verran, mutta siinä se sitten onkin

Mutta sitten kalaruoat
En minäkään kinkusta silleen piittaa, muutama siivu saattaa jouluisin mennä.

Ainii rosolli! Ai että mä rrrrakastan rosollia!❤
Sitten venalaisia suolakurkkuja maustekurkkujen hinnalla ja smetanaa! Ja kapriksia ja mätiä ja herneitä ja ja ja.



Onneksi mulla on jouluruoka ostoslista aina saatavilla, täytyykin ottaa siitä kuva.:X3:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
En minäkään kinkusta silleen piittaa, muutama siivu saattaa jouluisin mennä.

Ainii rosolli! Ai että mä rrrrakastan rosollia!
Sitten venalaisia suolakurkkuja maustekurkkujen hinnalla ja smetanaa! Ja kapriksia ja mätiä ja herneitä ja ja ja.



Onneksi mulla on jouluruoka ostoslista aina saatavilla, täytyykin ottaa siitä kuva.
Rosolli on kanssa tosi hyvää!

Mutta kapris :eek:
 
En liho jouluna vaan jo hyvissä ajoin ennen sitä.... just kattelin Lidlin kuvastoa ja oi miten ihanan näköisiä joulusuklaita siellä on! Ostan taas jouluksi, hyvissä ajoin tietysti ettei ehdi loppua kaupasta, ja marraskuun loppuun mennessä kaikki on syöty. Ollaan koko perhe suklaahiiriä...
Jouluna sen sijaan ei kauheesti tule syötyä, kun on paljon muutakin ohjelmaa, ulkoilua, tapahtumia. Ne on nämä syksyn sateiset ja kylmät, kun tulee mätettyä herkkuja.
Venäjältä asti ostavat meiltä suomalaista suklaatia ja sä syöt sakujen suklaatia?😧
 

Yhteistyössä