Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja huomenet ketjuun!

Mulla oli niiin suuret suunnitelmar viikonlopuksi! Siis se, että ostan kengät ja käyn parturissa.

Joopas. Sain hauen, löysin suppilovahveroita, siistin pihaa ja raivasin pari huonetta kokonaan uuteen uskoon.

Tallaan sit vissiin espanjassa liian kuumissa goretexkengissä ja istahtelen hiustenlatvojen päälle.


*huoh*
 
Ja huomenet ketjuun!

Mulla oli niiin suuret suunnitelmar viikonlopuksi! Siis se, että ostan kengät ja käyn parturissa.

Joopas. Sain hauen, löysin suppilovahveroita, siistin pihaa ja raivasin pari huonetta kokonaan uuteen uskoon.

Tallaan sit vissiin espanjassa liian kuumissa goretexkengissä ja istahtelen hiustenlatvojen päälle.


*huoh*
eikä epsanjassa ole parturei tai kenkäkauppoi?
 
Päivää

Tänään ruokana tulista kasviswokkia ja nuudelia.
Aattelin ensiksi laittaa joukkoon kanaa, mutta kun tekeekin mieli taas pelkkää kasvista...tumman riisin joukkoon toki pari munaa raakana, että tulee kiva maku.

PS olispa lunta, masentaa tuo märkä ja sateinen harmaus murrr
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
Päivää

Tänään ruokana tulista kasviswokkia ja nuudelia.
Aattelin ensiksi laittaa joukkoon kanaa, mutta kun tekeekin mieli taas pelkkää kasvista...tumman riisin joukkoon toki pari munaa raakana, että tulee kiva maku.

PS olispa lunta, masentaa tuo märkä ja sateinen harmaus murrr

Me testattiin eilen se Bean -betterin thai-maku. Kelpo!

Toki muuttelin hieman ohjetta mut jos vippaa pannulle rehuja ja perään ton ni hyvää tulee helposti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää

Tänään ruokana tulista kasviswokkia ja nuudelia.
Aattelin ensiksi laittaa joukkoon kanaa, mutta kun tekeekin mieli taas pelkkää kasvista...tumman riisin joukkoon toki pari munaa raakana, että tulee kiva maku.

PS olispa lunta, masentaa tuo märkä ja sateinen harmaus murrr
voin laittaa lunta tulemaan, paljonko tarvisit?
 
Me testattiin eilen se Bean -betterin thai-maku. Kelpo!

Toki muuttelin hieman ohjetta mut jos vippaa pannulle rehuja ja perään ton ni hyvää tulee helposti.
Oliko tulista?

Hyvä tuo mun viesti, kun ensiks lukee nuudelia ja kasviksia ja sitten mainostan laittavani munat riisiin....ehhehee hirn...no olokoth, siis keitän tummaa riisiä ja sinne laitan munaa, vaikka ensiks aattelin laittaa nuudelit.
 

Yhteistyössä