Mulla on jotenki mutu että iso osa siellä teholla olijoista on ulk_kiksia.

vierailija
Enhän mä mitään öyhötä, ihan faktaa vaan kirjoittelen tieteelliseltä pohjalta.

Väännän nyt rautalangasta kun et ymmärrä. Pohjoiseen aikoinaan kaukaa etelästä vaeltaneet metsästäjä-keräilijät kymmeniä tuhansia vuosia sitten olivat tummaihoisia, mutta evoluution myötä iho alkoi vaalenemaan, jotta se pystyy täällä vähäisessä auringonpaisteessa saamaan jo kehittämään tärkeää D-vitamiinia.

Ihan vastaavasti, kyllä meilläkin on vaikeaa siellä etelässä jatkuvassa auringonpaahteessa, ilman suojautumista meidän iho palaa rakoille nopeasti. Ja tulee kaikennäköisiä muitakin ongelmia. Siksi en haikaile sinne, en myöskään niiden takapajuisuuksien takia varsinkaan.

Koita nyt vastata ilman lainausta, ja laita pelkkä mun nimi ja viestin numero mihin haluat vastata.
Ai siis ihonväri määrittää asuinpaikan, näinkö ymmärsin oikein? Tiedätkö, mikä on se sävyaste, meneekö vyöhykeittäin, vai toisella tapaa? Kun onhan sit Itäänpäin mentäessä Euroopan korkeudella tummempaa ihoa taas. Pitääkö pallo jakaa myös pitkittäin?
Pohjalaiset sais siis asuu myös etelänavalla, koska sinnekkään ei paista aurinko. Mut valkosten pitäis muuttaa pois e-afrikasta, koska iho ei ole hyvä. Mut sit on myös Australia. Sinnekkään me ei saada mennä?
 
vierailija
.
--- Pohjoiseen aikoinaan kaukaa etelästä vaeltaneet metsästäjä-keräilijät kymmeniä tuhansia vuosia sitten olivat tummaihoisia, mutta evoluution myötä iho alkoi vaalenemaan, jotta se pystyy täällä vähäisessä auringonpaisteessa saamaan jo kehittämään tärkeää D-vitamiinia.

Ihan vastaavasti, kyllä meilläkin on vaikeaa siellä etelässä jatkuvassa auringonpaahteessa, ilman suojautumista meidän iho palaa rakoille nopeasti. Ja tulee kaikennäköisiä muitakin ongelmia. Siksi en haikaile sinne, en myöskään niiden takapajuisuuksien takia varsinkaan.
kuulemma nyt:
Auringon säteily tappaa kaiken ja vaaleaihoise elimistö saa sen vitamiinin kalasta ja kananmunasta. Täytyy saada samalla b12-vitamiinia🐡🐣🐄🍳🌰🍓🌈
ja siihen riittä auringosta/pilvistä siroava valo. Muuten kärventyy
 
vierailija

QUOTE="Latimeria, post: 33906630, member: 144717"]
Ei vaan terveen kriittisiä, koekaniineiksi emme halua.
[/QUOTE]

joo mut jokatapauksessa olet itsekin sellainen🐾
 
Ai siis ihonväri määrittää asuinpaikan, näinkö ymmärsin oikein? Tiedätkö, mikä on se sävyaste, meneekö vyöhykeittäin, vai toisella tapaa? Kun onhan sit Itäänpäin mentäessä Euroopan korkeudella tummempaa ihoa taas. Pitääkö pallo jakaa myös pitkittäin?
Pohjalaiset sais siis asuu myös etelänavalla, koska sinnekkään ei paista aurinko. Mut valkosten pitäis muuttaa pois e-afrikasta, koska iho ei ole hyvä. Mut sit on myös Australia. Sinnekkään me ei saada mennä?
Ei, siis ihonväri muuntui tai ei asuinpaikan mukaan. Ne ryhmät jotka jäivät etelään säilyvät mustina, vähän pohjoisempana meitä tummempina (Etelä-Eurooppa) ja pohjoiseen vaeltaneet vaalenivat vähäisen auringonvalon takia.

Etelänavalla on nyt vähän vaikea viljellä mitään. Voihan siellä etelässä asua kunhan suojautuu paremmin kuin paikalliset, joiden ei oikeastaan tarvitse.

Australiaan aikoinaan karkotettiinEuroopasta rikollisia paljon, taitavat ”kaikki” olla heidän ja vartijoiden ym. jälkeläisiä :D
 
vierailija
Ei, siis ihonväri muuntui tai ei asuinpaikan mukaan. Ne ryhmät jotka jäivät etelään säilyvät mustina, vähän pohjoisempana meitä tummempina (Etelä-Eurooppa) ja pohjoiseen vaeltaneet vaalenivat vähäisen auringonvalon takia.

Etelänavalla on nyt vähän vaikea viljellä mitään. Voihan siellä etelässä asua kunhan suojautuu paremmin kuin paikalliset, joiden ei oikeastaan tarvitse.

Australiaan aikoinaan karkotettiinEuroopasta rikollisia paljon, taitavat ”kaikki” olla heidän ja vartijoiden ym. jälkeläisiä
Mut sä sanoit, ettei niiden kuulu olla täällä, koska niiden ihonväri on eri. Eli siis ihonväri määrittää, missä kuuluu olla?
Voi olla vaikeeta, mujt me kuitenkin saadaan mennä sinne. Mut me ei saada mennä e-Afrikkaan ja pitää poistuu myös Australiasta?
 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Mut sä sanoit, ettei niiden kuulu olla täällä, koska niiden ihonväri on eri. Eli siis ihonväri määrittää, missä kuuluu olla?
Voi olla vaikeeta, mujt me kuitenkin saadaan mennä sinne. Mut me ei saada mennä e-Afrikkaan ja pitää poistuu myös Australiasta?
Toi mun teksti ”ei kuulu olla” on kirjoitettu puhtaasti evoluution kantilta katsoen.

Eli nyt näyttää siltä että he varsinkin sairastuvat, koska he eivät saa auringosta tumman ja auringolta suojaavan ihonsa takia riittävästi D-vitamiinia, sitten sairastuvat ja osa sitten ”poistuu kuleksimasta”.

Ja kun heikon sivistystason takia ei ole ymmärrystä nauttia ravinnelisänä sitä, niin tätä on evoluutio. Heikot poistuu, älykkäämmät ehkä tajuavat ongelmansa ja popsivat tärkeää vitskua.
 
vierailija
Toi mun teksti ”ei kuulu olla” on kirjoitettu puhtaasti evoluution kantilta katsoen.

Eli nyt näyttää siltä että he varsinkin sairastuvat, koska he eivät saa auringosta tumman ja auringolta suojaavan ihonsa takia riittävästi D-vitamiinia, sitten sairastuvat ja osa sitten ”poistuu kuleksimasta”.

Ja kun heikon sivistystason takia ei ole ymmärrystä nauttia ravinnelisänä sitä, niin tätä on evoluutio. Heikot poistuu, älykkäämmät ehkä tajuavat ongelmansa ja popsivat tärkeää vitskua.
Eli evoluutioon ei kuulu keksintöjä, kuten muuttaminen? Se on hirmu hyvä keksintö mun mielestä ilman sitä ei olis suomalaisia ollenkaan!

Mikä on sitten syy sille, että viisaat vaaleat kuolee samaan tautiin? Eiks ne sit ollu tarpeeksi viisaita syömään lisäravinteita, et heikot vaan poistuu? Mut mites sitten kun kuollaan autokolareissa, onks miehet tyhmii verrattuna naisiin, kun niitä kuolee enemmän? Ja naisilla on pidempi elinikä muutenkin! :D Hienoo, että meillä on viisaita naisia, miehet kuolee koronaankin enemmän.
 
Eli evoluutioon ei kuulu keksintöjä, kuten muuttaminen? Se on hirmu hyvä keksintö mun mielestä ilman sitä ei olis suomalaisia ollenkaan!

Mikä on sitten syy sille, että viisaat vaaleat kuolee samaan tautiin? Eiks ne sit ollu tarpeeksi viisaita syömään lisäravinteita, et heikot vaan poistuu? Mut mites sitten kun kuollaan autokolareissa, onks miehet tyhmii verrattuna naisiin, kun niitä kuolee enemmän? Ja naisilla on pidempi elinikä muutenkin! Hienoo, että meillä on viisaita naisia, miehet kuolee koronaankin enemmän.
Evoluutioon kuuluu muuntuminen, nisäkkäiden kehitys oli varsin nopeaa dinojen poistumisen jälkeen. ”Luontoäiti” teki jatkuvia kokeiluja, jos meni pieleen, se linja katkesi. Toisella onnistui, ja elämä jatkui. Kaikki nyt elossa olevat, mitä nyt tyhmä ihminen ei ole tappanut sukupuuttoon, ovat todisteita onnistuneista mutaatioista.

Vaaleissakin on viisaita ja vähemmän viisaita, jos vetelee päivittäin röökiä, punaista maitoa, brenkkua ja HooKoon blöötä, niin ei se vastustuskyky ole parhain.

Itse luotan nyt vitamiineihin ja hivenaineisiin, liikuntaan sekä terveisiin elämäntapoihin vastustuskyvyn maksimoimiseksi, näillä mennään. Ja jos ei mennä, niin se oli sitten siinä. Evoluutio poisti Laten kuleksimasta…:sneaky:

Joo, kyllä me miehet jotkut ollaan tyhmiä siinä mielessä, että otetaan liikenteessä turhia riskejä, naiset ovat varovaisempia keskimäärin. Latte ei kuulu riskinottoryhmään ja on ainakin toistaiseksi onnistunut välttämään kolarit. Kyytiläisenä mä olen ollut muutaman kerran, kukaan ei niissä saanut onneksi vammoja.
 
Evoluutioon kuuluu muuntuminen, nisäkkäiden kehitys oli varsin nopeaa dinojen poistumisen jälkeen. ”Luontoäiti” teki jatkuvia kokeiluja, jos meni pieleen, se linja katkesi. Toisella onnistui, ja elämä jatkui. Kaikki nyt elossa olevat, mitä nyt tyhmä ihminen ei ole tappanut sukupuuttoon, ovat todisteita onnistuneista mutaatioista.

Vaaleissakin on viisaita ja vähemmän viisaita, jos vetelee päivittäin röökiä, punaista maitoa, brenkkua ja HooKoon blöötä, niin ei se vastustuskyky ole parhain.

Itse luotan nyt vitamiineihin ja hivenaineisiin, liikuntaan sekä terveisiin elämäntapoihin vastustuskyvyn maksimoimiseksi, näillä mennään. Ja jos ei mennä, niin se oli sitten siinä. Evoluutio poisti Laten kuleksimasta…:sneaky:

Joo, kyllä me miehet jotkut ollaan tyhmiä siinä mielessä, että otetaan liikenteessä turhia riskejä, naiset ovat varovaisempia keskimäärin. Latte ei kuulu riskinottoryhmään ja on ainakin toistaiseksi onnistunut välttämään kolarit. Kyytiläisenä mä olen ollut muutaman kerran, kukaan ei niissä saanut onneksi vammoja.
"Luontoäiti
teki
jatkuvia
kokeiluja" :sneaky:

Kuulostaa jo yliluonnolliselta :sneaky:
Onks sillä äidillä ryppyjä, vaihdevuodet jo, onks se Pirjo vai Teresa nimeltään?
 
vierailija
Evoluutioon kuuluu muuntuminen, nisäkkäiden kehitys oli varsin nopeaa dinojen poistumisen jälkeen. ”Luontoäiti” teki jatkuvia kokeiluja, jos meni pieleen, se linja katkesi. Toisella onnistui, ja elämä jatkui. Kaikki nyt elossa olevat, mitä nyt tyhmä ihminen ei ole tappanut sukupuuttoon, ovat todisteita onnistuneista mutaatioista.

Vaaleissakin on viisaita ja vähemmän viisaita, jos vetelee päivittäin röökiä, punaista maitoa, brenkkua ja HooKoon blöötä, niin ei se vastustuskyky ole parhain.

Itse luotan nyt vitamiineihin ja hivenaineisiin, liikuntaan sekä terveisiin elämäntapoihin vastustuskyvyn maksimoimiseksi, näillä mennään. Ja jos ei mennä, niin se oli sitten siinä. Evoluutio poisti Laten kuleksimasta…

Joo, kyllä me miehet jotkut ollaan tyhmiä siinä mielessä, että otetaan liikenteessä turhia riskejä, naiset ovat varovaisempia keskimäärin. Latte ei kuulu riskinottoryhmään ja on ainakin toistaiseksi onnistunut välttämään kolarit. Kyytiläisenä mä olen ollut muutaman kerran, kukaan ei niissä saanut onneksi vammoja.
Mut tarkotaks nä ny, et evoluutio loppui, et jos nyt muuttaa, niin ei muunnu? Et ei kannata edes yrittää!

Tosi hienoo hei, et oot niin älykäs, että luotat vitamiineihin ja hivenaineisiin ja terveellisiin elämäntapoihin. Se on merkki todella suuresta älykkyydestä joka on ihan vertaansa vaille!

Aiemmin sä sanoit, et kaikki tummat on, ettei ne osaa syödä lisäravinteita. Nyt sä sanot, että jotkut miehet on tyhmiä. Onks sit olemassa eri geenijakoisia miehiä, että ne poikkeaa toisistaan keskenään? Miks ihonvärissä ei ole sama juttu?
Musta on ihana, kun jollakulla on vihdoin faktaa näistä asioista!
 
vierailija
Toi mun teksti ”ei kuulu olla” on kirjoitettu puhtaasti evoluution kantilta katsoen.

Eli nyt näyttää siltä että he varsinkin sairastuvat, koska he eivät saa auringosta tumman ja auringolta suojaavan ihonsa takia riittävästi D-vitamiinia, sitten sairastuvat ja osa sitten ”poistuu kuleksimasta”.

Ja kun heikon sivistystason takia ei ole ymmärrystä nauttia ravinnelisänä sitä, niin tätä on evoluutio. Heikot poistuu, älykkäämmät ehkä tajuavat ongelmansa ja popsivat tärkeää vitskua.
Vaikka maahanmuuttajilla olisikin enemmän tartuntoja suhteutettuna, se ei tarkoita, että kaikki maahanmuuttajat olisivat tummaihoisia. Evoluutio jätti sut välistä kaikessä päättelytaidossa :(
 
Onko sulla vaikeuksia vastata kysymykseen? Jos asia on sulle uus, se on uutinen. Se on uutisen määritelmä. Susta tulee vielä fiksu tällä palstalla, kun ihmiset kertoo sulle juttuja.
Uutinen on eri asia kuin uusi asia. Uutinen voi olla myös vanhaa asiaa, esim. koronauutisoinnit toistavat aika lailla samaa asiaa. Tai nyt tällä hetkellä myrskyuutisointi.
 
vierailija
Toi mun teksti ”ei kuulu olla” on kirjoitettu puhtaasti evoluution kantilta katsoen.

Eli nyt näyttää siltä että he varsinkin sairastuvat, koska he eivät saa auringosta tumman ja auringolta suojaavan ihonsa takia riittävästi D-vitamiinia, sitten sairastuvat ja osa sitten ”poistuu kuleksimasta”.

Ja kun heikon sivistystason takia ei ole ymmärrystä nauttia ravinnelisänä sitä, niin tätä on evoluutio. Heikot poistuu, älykkäämmät ehkä tajuavat ongelmansa ja popsivat tärkeää vitskua.
päinvastoin ! He saavat siinä seassa jotakin joka saa aikaan hengityslaman😥
 
vierailija
Eli evoluutioon ei kuulu keksintöjä, kuten muuttaminen? Se on hirmu hyvä keksintö mun mielestä ilman sitä ei olis suomalaisia ollenkaan!

Mikä on sitten syy sille, että viisaat vaaleat kuolee samaan tautiin? Eiks ne sit ollu tarpeeksi viisaita syömään lisäravinteita, et heikot vaan poistuu? Mut mites sitten kun kuollaan autokolareissa, onks miehet tyhmii verrattuna naisiin, kun niitä kuolee enemmän? Ja naisilla on pidempi elinikä muutenkin! :D Hienoo, että meillä on viisaita naisia, miehet kuolee koronaankin enemmän.
suolettomat suunnittelee käypähoitoja ja robotit annostelee lääkkeitä?
 

Yhteistyössä