KUVAKETJU miltä palstalaiset näyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
9MM
Kiitos kauniista sanoista. Itsekin tykkään itsestäni äitinä, sen homman osaan parhaiten.
En muista tarkkaan miltä vuodelta, mutta molemmat pallerot meillä jo oli, koska seuraavassa kuvassa ovat mukana.


APUA!
Mun olis tehtävä kuville jotakin, niitä on tuhansia ulkoisilla levyillä ja muistitikuilla niijja plus videot. Miten te ootte hoitaneet kuvien ja videoiden organisoinnin?
Tekis mieli viiä johonkin holviin läjä tikkuja. Saa olla välillä huolissaan et mitäs jos ne häviää!
Mä en tajunnu kopioda whatsupin kuvii. Ni oon delegoinnu kuvat lähipiirille :) muistakko sen sun avattaren ekaks mä luulin et oot sen näkönen :)
 
No, kuvaa en kehtaa pistää, mut mielikuvitusta kehiin, pliis.
Siis nuorena musta sanottiin, että oon ihan tarhapöllön näkönen. Se oli kuitenkin pelkkää mukuloitten huijausta, koska sen nimistä otusta ei edes oo olemassa.
Mutta nyt vanhemmiten, kun pääsen ihan itte määrittelemään ulkoasuani, voin kertoo, että sieltä peilistä kattoom mua joku ihme otus, jonka piirteet viittaa hyvin vahvasti paviaanin suuntaan. Kauheen huonoiks noi peilit menny nykyaikana.
Yritin ottaa itsestäni videota videohaastattelua varten, mutta totesin useiden yritysten jälkeen, että ei voi mitään - pärstä on millainen se on...
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
1T Onedrive. Kuvat menee automaattisesti sinne, myös WA saadut... Tarkoittaa että kaikki tuhmatkin kuvat ovat siellä lasten kuvien joukossa
Tää on pahinta tällä hetkellä!! Siis sen lisäks, että ne kuvat vois kadota!

”älä avaa” kansioita on siellä täällä! En tiiä meneekö enää läpi - valehtelin aikoinaan lapsille, että näissä kansioissa on viiruksia!!😂😁
 
Mä en tajunnu kopioda whatsupin kuvii. Ni oon delegoinnu kuvat lähipiirille muistakko sen sun avattaren ekaks mä luulin et oot sen näkönen
Olikohan tää?
Tää oli mulla pisimpään





Mun mielestä oli kiva kun sai olla avattaret!
Haluun ne takas! Miksiköhän ne ylipäätään poistettiin?!
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
Harmaat rekkautukaa ja laitelkaa kuvia!❤

Laitetaan kaikki jotaki kuvia kun ei enää avattariakaan ole.

Jotenki olis kivaa, että sais jotakin miellekuvia ihmisistä joiden kanssa kirjoittelee.

Nyt mulla on vaan yks miellekuva Echon (se legendaarinen luurit päässä) kuvan lisäksi, nimittäin tämä - vaikka silloin kun hän saapui ei enää avattaria ollut.



Ja siis tietenkin melkein kaikki mustat oon nähny kuvissa ja osan livenä, näitä ei lasketa. Mutta olis kiva muille, että nekin näkis kuvat.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt se vasta pistelee ku puskee sänkää vai ihanko joka aamu sheivaat? Sun karvoista päätellen oot ku Evan allmighty aamuisin! Muistatko elokuvan?
Muistan elokuvan. Ei mulla ihan niin komeat rintakarvat ole kuin Evanilla, tosin parta kasvaa kuin paskaruoho.

No välillä kyllä pidän sänkeä. Se on kyllä huono pusuttelussa saati sitten jossain muussakin :sneaky:
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
  • Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies

Yhteistyössä