KUVAKETJU miltä palstalaiset näyttää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Laita ketjuun kuva miltä palstalainen näyttää. Kuva voi olla oikea kuva itsestäsi vauvasta vaariin tai näköiskuva tai mielikuva itsestäsi tai toisesta palstalaisesta.
Tehdään ketjusta hauska. <3
 
Kiva ketju!❤

Olisin laittanu kuvan mut ei aijjaa toimi.🧐

Vähän ikävä vanhoja kuvaketjuja, ne oli jotakin!!!!😁😅😂
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
9MM
Kokeillaas…hmmm…
…Mode ei olis halunnu, että laitan mitään - haaviin jäi.


Tässä on onnellinen synnyttänyt eukko. (olisko valvottu yö takana ku täysin tyhjä katse pitkät päällä)
Sie oot kaunis nainen ja hyväsyfämminen nainen. Nojoo mut ollaan me myös erimieltäkin mut oot hyvä äiti. Miltä vuodelta tää kuva on? Viimeks näin sun kuvan sillon 2014
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sie oot kaunis nainen ja hyväsyfämminen nainen. Nojoo mut ollaan me myös erimieltäkin mut oot hyvä äiti. Miltä vuodelta tää kuva on? Viimeks näin sun kuvan sillon 2014
Kiitos kauniista sanoista. Itsekin tykkään itsestäni äitinä, sen homman osaan parhaiten.❤
En muista tarkkaan miltä vuodelta, mutta molemmat pallerot meillä jo oli, koska seuraavassa kuvassa ovat mukana.


APUA!
Mun olis tehtävä kuville jotakin, niitä on tuhansia ulkoisilla levyillä ja muistitikuilla niijja plus videot. Miten te ootte hoitaneet kuvien ja videoiden organisoinnin?
Tekis mieli viiä johonkin holviin läjä tikkuja. Saa olla välillä huolissaan et mitäs jos ne häviää!😰
 
No, kuvaa en kehtaa pistää, mut mielikuvitusta kehiin, pliis.
Siis nuorena musta sanottiin, että oon ihan tarhapöllön näkönen. Se oli kuitenkin pelkkää mukuloitten huijausta, koska sen nimistä otusta ei edes oo olemassa.
Mutta nyt vanhemmiten, kun pääsen ihan itte määrittelemään ulkoasuani, voin kertoo, että sieltä peilistä kattoom mua joku ihme otus, jonka piirteet viittaa hyvin vahvasti paviaanin suuntaan. Kauheen huonoiks noi peilit menny nykyaikana.
 
Kiitos kauniista sanoista. Itsekin tykkään itsestäni äitinä, sen homman osaan parhaiten.
En muista tarkkaan miltä vuodelta, mutta molemmat pallerot meillä jo oli, koska seuraavassa kuvassa ovat mukana.


APUA!
Mun olis tehtävä kuville jotakin, niitä on tuhansia ulkoisilla levyillä ja muistitikuilla niijja plus videot. Miten te ootte hoitaneet kuvien ja videoiden organisoinnin?
Tekis mieli viiä johonkin holviin läjä tikkuja. Saa olla välillä huolissaan et mitäs jos ne häviää!
1T Onedrive. Kuvat menee automaattisesti sinne, myös WA saadut... Tarkoittaa että kaikki tuhmatkin kuvat ovat siellä lasten kuvien joukossa
 

Yhteistyössä