Totta se niinistö siellä taas turisee

Kelle? Aggressiivinen käytös kai tuottaa hallaa itselleen. Ellei sit halua näyttää maailmalle, kuinka paljon itseen sattuu vääryys.
niin omaan nilkkaansa se sattu. mutta haluavat kääntää mahdollisimman monta ihmistä vastustamaan tuota rokotusta. ihminenhän on lauma sielu, joka helposti lähtee mukaan mihin tahansa kun se vakuuttavasti esitetään
 
vierailija
Vika on ite persoonassa. Ei kaikki rokottamattomat tai rokotevastaiset ole agressiivisia.
Tietenkin. Sit pitäis kysyy, et mikä tässä asiassa laukaisee sen vian siinä persoonassa. Onks se yksittäinen asia, vai onko pinnan alla kyteny jotain muuta. Vähän kuulostaa epäluotettavalta, et olis ollu yksittäinen asia. Tottakai on olemassa mielenterveyshäiriöitä, mut ne olis yksittäistapauksia. Mä taipuisin siihen, et on pinnan alla jotain, ja se purkautuu nyt tässä asiassa sit.
 
Tietenkin. Sit pitäis kysyy, et mikä tässä asiassa laukaisee sen vian siinä persoonassa. Onks se yksittäinen asia, vai onko pinnan alla kyteny jotain muuta. Vähän kuulostaa epäluotettavalta, et olis ollu yksittäinen asia. Tottakai on olemassa mielenterveyshäiriöitä, mut ne olis yksittäistapauksia. Mä taipuisin siihen, et on pinnan alla jotain, ja se purkautuu nyt tässä asiassa sit.
Ne henkilöt käyttäyvät huonosti muissakin asioissa. Vialla en tarkoita psyykkisiä sairauksia.
 
vierailija
niin omaan nilkkaansa se sattu. mutta haluavat kääntää mahdollisimman monta ihmistä vastustamaan tuota rokotusta. ihminenhän on lauma sielu, joka helposti lähtee mukaan mihin tahansa kun se vakuuttavasti esitetään
Kyllä. Samaa mieltä. Toihan menee kahteen suuntaan. Nää ei halua olla lampaita, jotka seuraa valtiovallan kuria ja haluaa ajatella ihan itse. Mut sit ne lähtee lampaina tähän toiseen juttuun. Miten ne ajattelee sit, et aggressiivisuus aiheuttaisi vastustusta.
 
vierailija
Jos välittäis puuttuis nyt esim. tehohoidon järkyttävään kapasiteettipulaan henkilökunnasta ja kohta he eivät vaan jaksa enään ja sitten kuolee ihmisiä, turhan takia
 

Yhteistyössä