Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuli tuosta Tatrasta mieleen että vieläkin nostan hattua Roosa sulle kun matkustit sinne johonki Jugoslavia-Bulgaria-minnelie alueelle ja siellä oli joku ihme hotelli ja tuimia äijiä eiku....

Itä-Eurooppa ei usein ole matkailusivustojen ytimessä. Mutta mistäs me tiedetään miten nättejä maisemia siellä on?

Se oli Pohjois-Makedoniaa, missä skopjesta osa muslimialuetta ja siellä kyllä hiukka epäilytti. Niin ja takaisintulomatkalla slovakian puolella jossain syrjäkylillä jumalanpalvelusaikaan ne deekusedät paikallisen alepan parkkialueella lähestyivät meidän autoa pelottavan oloisina.
 
Mutta nyt mulla on puheripuli, ja teen ohjelmajulistuksen.
@m1es, lue tarkkaan!

Hyvän seksielämän salaisuus?
Nukkuminen eri huoneissa. Kyllä viktoriaanit tiesivät.

Eli meillä on teini ollu syyslomareissussa ja mun mies on nukkunu (mun pyynnöstä) pari yötä sen huoneessa kun siinä sängyssä on hyvä patjakin.

No kun ei ole toista ollu hönkimässä ja höyryämässä ja viemässä raikasta ilmatilaa ja sänkytilaa meidän makkarissa, niin MOLEMMAT on nukkuneet suht hyvin (miinus toissayön kuutamo).

=> Virkeänä muakin alkaa panemiset kiinnostaa, ja miestä myös!

Vs.väsyneenä väkisin vääntämistä jossain kaasukammiossa. Eijei.

Eli logiikka, sitä löytyy!!!
 
Nukkuminen eri huoneissa.
Mun mielestä tuo voi ylläpitää jonkinlaista seksielämää, mutta tappaa sen hyvän ja mahtavan. :sneaky:
Kyllä viktoriaanit tiesivät.
Siihenkin aikaan nukuttiin samassa sängyssä, joskus isännät saattoivat nukkua myös palvelusväkeen kuuluvan sisäkön sängyssä:whistle:😁
=> Virkeänä muakin alkaa panemiset kiinnostaa, ja miestä myös!
Jännä miten me ihmiset ollaan niin erilaisia näissäKIN asioissa, kyllä mut sais innostumaan väsyneenäkin:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Mun mielestä tuo voi ylläpitää jonkinlaista seksielämää, mutta tappaa sen hyvän ja mahtavan.

Siihenkin aikaan nukuttiin samassa sängyssä, joskus isännät saattoivat nukkua myös palvelusväkeen kuuluvan sisäkön sängyssä

Jännä miten me ihmiset ollaan niin erilaisia näissäKIN asioissa, kyllä mut sais innostumaan väsyneenäkin
Mä puhuin briteistä viktoriaaniseen aikaan. Suomessa oltiin varmaan savutuvissa siihen aikaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta.
Vaaka on rikki, kai sitä on tiivistettävä kuntoilua. ;)

Mutta meillä on toinen vaaka, ja se näytti 4 kilon lisäystä kesän jälkeen. :eek: Mun suklaadieetti ei osunu ihan kohdilleen, pitää hioa sitä vielä.

Tosin syytän vaa'an vaihtoakin. Se mun armelias vaaka eläköityi, ja nyt tuo hirmuvaaka pitää mua kurissa. :cautious:

Varmaan Sanna Marinilla ollu tonmerkkinen hirmuvaaka :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Mut yks hyvä testi, onko nainen lihonut. Se EI aina näy vatsasta, koska vaikkapa vettä juomalla saa pyöreän vatsan hetkeksi. Joillakin tosihoikilla on alamaha aina pömppö.

Se on selkäläskit, jotka näkyy varsinkin rintsikoiden kera.
Arvoisa palstamamma! Onko selkäsi makkaroilla vai kaartuuko se kauniin yhtenäisesti? Porautuuko rintsikat syvälle hartioihin? Onko kainaloiden alla takana heltat?

Kesällä vastasin ei, nyt joo :(

Miehillä ei oo rintsikoita mutta voivat tätä testiä varten lainata muijan rintsikat. :)

Testituloksia voi laittaa tähän ketjuun, arvostelemme niitä kahvikupin äärellä. :)
 

Yhteistyössä