Viesti Tampereelta kahdelle palstalaiselle

vierailija
Ei hävetä tippaakaan. Olette ilmeisesti vuosia kirjoitelleet tällä palstalla.
Korona on teidön järjelle liian vaikea asia käsittää. Myöntäkää pois.
Echon höpinät tilastoista eivät vakuuta.
Menkää kuskaamaan koronapotilaita sairaaloista toiseen. Vakihenkilökunta ei enää jaksa. Pitää jaksaa töissä seuraavanakin päivänä sanoi teho-osaston naislääkäri.
En kuskaisi yhtäkään vaan veisi uudet potilaat muualle.
 
Vieläkö "sä" jaksat kulkee ellun ja echon perässä haukkumassa niitä, joita ne on haukkuneet. Mitä täs on neljäs vuoosi menossa? Mihin jäi nyyhkytarinat siitä, kuinka ellu on kärsiny ihan kauheesti ja kuinka nää on nähneet toisensa tosielämässä ja käyneet kerran tapaamassa jossain lähiräkälässä.
Häh? Kenestä Ellun tapaamasta on kyse? Mä en oo Ellua ja ketään mustaa tavannu koskaan.
 
Vieläkö "sä" jaksat kulkee ellun ja echon perässä haukkumassa niitä, joita ne on haukkuneet. Mitä täs on neljäs vuoosi menossa? Mihin jäi nyyhkytarinat siitä, kuinka ellu on kärsiny ihan kauheesti ja kuinka nää on nähneet toisensa tosielämässä ja käyneet kerran tapaamassa jossain lähiräkälässä.
Mä en käy baareissa, olen tainnut siitä täällä mainitakin.
Echoa en ole, valitettavasti, koskaan tavannut. Uskon että hän olisi aivan ihana ihminen tavata.

En edes jaksa miettiä tämän enempää syitä sille, että vedit minut tähän sun juttuun, mutta ihan kuinka vaan.
 
Mä en käy baareissa, olen tainnut siitä täällä mainitakin.
Echoa en ole, valitettavasti, koskaan tavannut. Uskon että hän olisi aivan ihana ihminen tavata.

En edes jaksa miettiä tämän enempää syitä sille, että vedit minut tähän sun juttuun, mutta ihan kuinka vaan.
Sä oisit kans ihana tavata, Muru :love:
Mutta pysyn järkähtämättömänä IRL-tapaamattomuuspäätöksessäni palstalaisia kohtaan.

Kun sanoo ettei tapaa ketään, niin se on reilua kaikkia kohtaan. :)
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijast: 33903456:
Tätä nämä tollot eivät tajua. Mulla on sukulaisia sairaalassa töissä ja tiedän, miten raskasta heillä on ollut tänä aikana .
Kerro heille et moni pysyy kotona ja säilyy taudit mut muista mainita se mikä aiheuttaa keuhkokouristuksia😉
 
Lisää terveisiä Echon uskonveljeltä:

Laajasalon mukaan ihmisen velvollisuus on ajatella lähimmäistä ensin, ja paras tapa suojella lähimmäistä on ottaa rokote.
– Rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä. Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta. Rokottamaton ei tee päätöksiä omasta terveydestään, elämästään ja vapaudestaan, vaan kaikkien.

Lopuksi Laajasalo toteaa, että rokottamattomiin kohdennettuja rajoituksia tulisi tiukentaa.
 
Lisää terveisiä Echon uskonveljeltä:

Laajasalon mukaan ihmisen velvollisuus on ajatella lähimmäistä ensin, ja paras tapa suojella lähimmäistä on ottaa rokote.
– Rokottamaton ihminen toimii tieteenvastaisesti ja osoittaa ymmärtämättömyyttä. Mutta paljon vakavampaa on se, että rokotteesta kieltäytyvä ihminen toimii itsekkäästi, moraalittomasti eikä välitä toisten ihmisten kärsimyksestä tai kuolemasta. Rokottamaton ei tee päätöksiä omasta terveydestään, elämästään ja vapaudestaan, vaan kaikkien.

Lopuksi Laajasalo toteaa, että rokottamattomiin kohdennettuja rajoituksia tulisi tiukentaa.
Ja mä tunnen monta uskovaa jotka ei ota rokotetta, papin liperit ei tee uskovaa sen paremmaksi.

Laajasalo on maallistunut sanonko-mikä, joka ottaa Raamatun kulloisenkin tulkinnan aamun Hesarista, ja hänestä riittäisi 1 sivun verran ruodittavaa.
Täysin diiba-daaba -mies.

Juu ja paavi on mukana siinä, että Vatikaanissa ei ole asiaa töihinkään rokottamattomilla.
En erehdy siinä, kun olen jo vuosia toitottanu sitä, että katolisuus on pahuuden pesäke.
 
vierailija
Ja mä tunnen monta uskovaa jotka ei ota rokotetta, papin liperit ei tee uskovaa sen paremmaksi.

Laajasalo on maallistunut sanonko-mikä, joka lukee Raamatun kulloisenkin tulkinnan Hesarista, ja hänestä riittäisi 1 sivun verran ruodittavaa.
Täysin diiba-daaba -mies.

Juu ja paavi on mukana siinä, että Vatikaanissa ei ole asiaa töihinkään rokottamattomilla.
En erehdy siinä, kun olen jo vuosia toitottanu sitä, että katolisuus on pahuuden pesäke.
Eli sun mielestä pappi puhuu omiaan. Sä tiedät paremmin?
 

Yhteistyössä