hei te rokotevastaiset, jos rokote annettas sokeripalassa

Ei.
Koronarokotteen 2 isointa ongelmaa:
-vakavia oireita liian monille. Ne vakavat oireet on vielä harvoilla, mutta sen verran monilla että jokainen rokote saataisiin Modernan lisäksi vetää jo pois. Fimeaan ilmoitetaan edelleen vain 10 % pahemmista oireista.

-sen ottamista kiristetään. Sokeripalan ottamattomuuden takia ei eristetty yhteiskunnasta, mutta Italiassa ei pääse koronarokottamattomat edes töihin ja Ranskassa työläinen ei pääse julkisilla kulkuneuvoilla töihin => hulluutta, natsimeininkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Ei.
Koronarokotteen 2 isointa ongelmaa:
-vakavia oireita liian monille. Ne vakavat oireet on vielä harvoilla, mutta sen verran monilla että jokainen rokote saataisiin Modernan lisäksi vetää jo pois. Fimeaan ilmoitetaan edelleen vain 10 % pahemmista oireista.

-sen ottamista kiristetään. Sokeripalan ottamattomuuden takia ei eristetty yhteiskunnasta, mutta Italiassa ei pääse koronarokottamattomat edes töihin ja Ranskassa työläinen ei pääse julkisilla kulkuneuvoilla töihin => hulluutta, natsimeininkiä.
Älä taas lässytä vasten parempaa tietoa. Sinäkö se sitä Fimeaa valvot? Italiassa ihan ymmärrettävästi on tehty noin ja Ranskassa myös. Mulla asuu molemmissa maissa ystäviä ja kaikki ymmärtävät ja hyväksyvät tämän. Vain marginaali riehuu ja vastustaa.
 
Älä taas lässytä vasten parempaa tietoa. Sinäkö se sitä Fimeaa valvot? Italiassa ihan ymmärrettävästi on tehty noin ja Ranskassa myös. Mulla asuu molemmissa maissa ystäviä ja kaikki ymmärtävät ja hyväksyvät tämän. Vain marginaali riehuu ja vastustaa.
No se että Fimeaan ilmoitetaan vain 10 %, ei oo mun keksimä juttu, vaan oli Iltiksessä kesällä.
 
Ei.
Koronarokotteen 2 isointa ongelmaa:
-vakavia oireita liian monille. Ne vakavat oireet on vielä harvoilla, mutta sen verran monilla että jokainen rokote saataisiin Modernan lisäksi vetää jo pois. Fimeaan ilmoitetaan edelleen vain 10 % pahemmista oireista.

-sen ottamista kiristetään. Sokeripalan ottamattomuuden takia ei eristetty yhteiskunnasta, mutta Italiassa ei pääse koronarokottamattomat edes töihin ja Ranskassa työläinen ei pääse julkisilla kulkuneuvoilla töihin => hulluutta, natsimeininkiä.
loss
kyllä suomessakin pitäs kiristää. täällä eletään kuin pellossa. eikä tajuta, että mistä tässä on oikein kyse. turha vedota että on pieni nuhakuume. ja joka rajoituksesta kitistään. eikä olla valmiita tekemään asiale mitään. joten eiköhän tässä kohta astu rajoitukset uudestaan voimaan. no minua se ei haittaa. mulla on rokotukset ja maailma ei kaadu. vaikka en pääse kuin kauppaan ja apteekkiin. ystäväpiiri toimii ja riittää minulle
 
vierailija
Mitä jos ämpärillä annettaisiin ja saisi pitää sen ämpärin. Toimisi varmaan lapsillakin, kun saisivat tutulla hahmolla varustetussa hiekkaämpärissä vähän siemaista rokotetta.
 
vierailija
loss
kyllä suomessakin pitäs kiristää. täällä eletään kuin pellossa. eikä tajuta, että mistä tässä on oikein kyse. turha vedota että on pieni nuhakuume. ja joka rajoituksesta kitistään. eikä olla valmiita tekemään asiale mitään. joten eiköhän tässä kohta astu rajoitukset uudestaan voimaan. no minua se ei haittaa. mulla on rokotukset ja maailma ei kaadu. vaikka en pääse kuin kauppaan ja apteekkiin. ystäväpiiri toimii ja riittää minulle
Todellakin näin! Uskomatonta itsekeskeisyyttä nykyään.
 
Pitäiskö useampien riehua? Sitäkö haluat?
Älä nyt viiti olettaa taas omias, nauranut täällä muutenkin jo niin että kylkiin sattuu.
Mä en edes ajatellut, että kenenkään pitäisi riehua...ihmiset nyt vaan tuppaa sellasia olemaan. Chillaa.
Mitä mieltä sinä olet siitä, että rokotevastaiset ovat häiriköineet rokotepassin käyttöön ottaneita ravintoloita vastaan?
Miksi mun pitäisi olla jotain mieltä jostakin tässä asiassa?
Se miten rokotevastaiset käyttäytyy on heidän asiansa, ei liity minuun mitenkään. Olen rokotteeni (yhden vasta) jo saanut.
 
Älä nyt viiti olettaa taas omias, nauranut täällä muutenkin jo niin että kylkiin sattuu.
Mä en edes ajatellut, että kenenkään pitäisi riehua...ihmiset nyt vaan tuppaa sellasia olemaan. Chillaa.

Miksi mun pitäisi olla jotain mieltä jostakin tässä asiassa?
Se miten rokotevastaiset käyttäytyy on heidän asiansa, ei liity minuun mitenkään. Olen rokotteeni (yhden vasta) jo saanut.
kyllä rokottamattomuus tässä asiassa vaikuttaa jokaisen suomalaisen elämään
 
kyllä rokottamattomuus tässä asiassa vaikuttaa jokaisen suomalaisen elämään
Varmasti vaikuttaa, en sitä kiellä.
En vaan pidä siitä miten kärkkäästi ihmiset käyvät toistensa kurkkuun kiinni tänä aikana eriävistä mielipiteistä. Mua ei haittaa muiden mielipiteet, toivon silti ettei Suomessa mennä Italian malliin ja aleta pakottamalla pakottamaan...se vaan herättää, ainakin omassa mielessäni, epäilyksiä ja ihmetystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
vierailija
Tähän sulla on varmaan ihan faktatietoa olemassa.
Echolle tilastot ovat pyhä lehmä. Hän on ehkä painattanut pussilakanoihinsa kuosit tilastokuvioilla.
Muistan sokeripalarokotukset.
Minulla on rokotuksesta todistus.
Asuimme silloin Töölössä kihlaparina. Olisinpa jo silloin tiennyt millaista elämäni on tänään 19.10.2021. Heräsin virkeänä hyvinnukutun yön jälkeen. Keitin kahvit, hyräilin virttä 225 ja selasin uutisia. Sitten avasin tämän palstan.
Yhtä sekaisin näyttävät olevan muutamat ellit kuin jo aiemmin.
Hörhöily on rankkaa hommaa. Minä jos kuka sen tiedän kokemuksesta.
Onneksi järkeni palautui takaisin hiljalleen kuten Uuno Turhapurolle jossain leffassa.
 
vierailija
Älä nyt viiti olettaa taas omias, nauranut täällä muutenkin jo niin että kylkiin sattuu.
Mä en edes ajatellut, että kenenkään pitäisi riehua...ihmiset nyt vaan tuppaa sellasia olemaan. Chillaa.

Miksi mun pitäisi olla jotain mieltä jostakin tässä asiassa?
Se miten rokotevastaiset käyttäytyy on heidän asiansa, ei liity minuun mitenkään. Olen rokotteeni (yhden vasta) jo saanut.
Ai pitäisi "chillata", kun toisten yritystoimintaa häiritään ja estetään? Oletko sä ihan aikuinen ihminen?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Varmasti vaikuttaa, en sitä kiellä.
En vaan pidä siitä miten kärkkäästi ihmiset käyvät toistensa kurkkuun kiinni tänä aikana eriävistä mielipiteistä. Mua ei haittaa muiden mielipiteet, toivon silti ettei Suomessa mennä Italian malliin ja aleta pakottamalla pakottamaan...se vaan herättää, ainakin omassa mielessäni, epäilyksiä ja ihmetystä.
ei sitten myöskään napista rajoituksista, vaan tyydytään niihin. tai laitetaan ne vaan rokottamattomille
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Varmasti vaikuttaa, en sitä kiellä.
En vaan pidä siitä miten kärkkäästi ihmiset käyvät toistensa kurkkuun kiinni tänä aikana eriävistä mielipiteistä. Mua ei haittaa muiden mielipiteet, toivon silti ettei Suomessa mennä Italian malliin ja aleta pakottamalla pakottamaan...se vaan herättää, ainakin omassa mielessäni, epäilyksiä ja ihmetystä.
Ei tartte mennä Italian malliin, jos aikuiset ihmiset kantavat vastuunsa kuten pitää. Siitä on kyse.
 
Ai pitäisi "chillata", kun toisten yritystoimintaa häiritään ja estetään? Oletko sä ihan aikuinen ihminen?
No älä chillaa, mutta kerro mitä se sun riehuminen siitä asiasta _täällä_ auttaa ketään?
Muakin harmittaa tuollanen touhu, mutta ei se ketään auta että mä katkaisen asiasta verisuonen päästäni ja haukun muita palstalaisia, vai auttaako?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä