Rokotevastaset vastatkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Älkää hyvät rokotevastaiset vaan koskaan laittako sisäänne mitään, mitä ei ole tutkittu tarpeeksi ja näitähän riittää..

Lisäksi, jos sairastutte syöpään, niin ehdottomasti ei solunsalpaajia, nehän ne vasta myrkkyä ovat!

Ja oletteko muuten varmoja, että käyttämänne kulkuvälineet ovat turvallisia, teistä puhumattakaan?

Ei, kyllä on parempi vain pysyä kotona älkääkä missään nimessä juoko hanavettä, sieltähän te saatte kaikenmaailman jäämiä ja hei, nyt varmaan voitte saada sitä kautta SIRUN kappaleita, kun rokotejäämiä päätyy vesistöön.

Huh, kyllä on vaarallinen elämä!
Sitten otetaan solunsalpaajia kun kehossa on se syöpä.

Meilläpäin ei korona ole missään vaiheessa ollut kuin laimeasti (alle 50 tapausta meidän kunnassa), joten en ala vielä ottamaan sisuksiini mitään.

Mä murehdin keski-iässä ihan muista terveysriskeistä kuin koronasta, vaikka koronaltakin suojaudun.
 
vierailija
Olipa kerran mainos "Mitä me laitettiin leivän päälle ennen Floraa"..

Nyt voidaan sanoa "Mistä me saimme tiedot ennen Kaksplussan keskustelupalstaa!".

Sen verran kovan luokan osamista täältä löytyy, aiheesta kuin aiheesta ja nyt etenkin lääketieteestä ja rokotteista! Kerrassaan häikäisevää! Ja vieläpä täysin maksutonta konsultointia. Vau!!
Se on tää Suomen korkean sivistyksen maa... Mut jossain menee läpi se, että niellään kristalleita. Et kai tää keskustelu siihen verrattuna on ... jotain....
 
vierailija
Sitten otetaan solunsalpaajia kun kehossa on se syöpä.

Meilläpäin ei korona ole missään vaiheessa ollut kuin laimeasti (alle 50 tapausta meidän kunnassa), joten en ala vielä ottamaan sisuksiini mitään.

Mä murehdin keski-iässä ihan muista terveysriskeistä kuin koronasta, vaikka koronaltakin suojaudun.
Vieläkö murehdit siitä, että korona on harjoitus johonkin suurempaan?
 
vierailija
Saat olla tuota mieltä, mä en ole. Jos alkoholismiin tai tupakkaan olis rokote, ja sitä ei suostuis ottaan, niin sit saisivat maksaa itse hoitonsa. Jos ei muuta terveydellistä syytä olla ottamatta.

Mä en ole saanu perusteltuja syitä epäilyille. Ja se maksaa mulle. Et jos saisin, niin ehkä ymmärtäisin paremmin, mistä maksan. Siihen asti olette vastuuttomia.
Asiaa!
 
Saat olla tuota mieltä, mä en ole. Jos alkoholismiin tai tupakkaan olis rokote, ja sitä ei suostuis ottaan, niin sit saisivat maksaa itse hoitonsa. Jos ei muuta terveydellistä syytä olla ottamatta.

Mä en ole saanu perusteltuja syitä epäilyille. Ja se maksaa mulle. Et jos saisin, niin ehkä ymmärtäisin paremmin, mistä maksan. Siihen asti olette vastuuttomia.
Väärä rinnastus.

Ei kukaan ole kaatamassa kurkun kautta koronavirusta elimistöön, sitä ei ole ollu tällä hetkellä 97 %:lla suomalaisista.

Alkoholin tai tupakan kippaa sisuksiinsa jokainen itse, ja silloin se on siellä elimistössä. Ei siellä Alkossa ole pakko käydä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vieläkö murehdit siitä, että korona on harjoitus johonkin suurempaan?
On se varmasti sitäkin. Mutta ilman salaliittojakin (jotka toteutuu muuten koko ajan) ei ihmisen oikeutta omaan kehoonsa saa murentaa kiristystoimin. Kyse on erittäin voimakkaasta ihmisoikeudesta.

Moni koronapassihinkuinen olisi ollut 5 vuotta kauhuissaan koronapassista, nyt suunnilleen hingutaan sen perään vaikka tauti ei ole kuin jonkin verran huolestuttava.

Iltiksessä kehuttiin kesällä että tekniikan läpiajo ihmisillä on ottanu aimo harppauksen eteenpäin koronan mukana. Pikkuhiljaa totutetaan ihmiskuntaa orjuuteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Väärä rinnastus.

Ei kukaan ole kaatamassa kurkun kautta koronavirusta elimistöön, sitä ei ole ollu tällä hetkellä 97 %:lla suomalaisista.

Alkoholin tai tupakan kippaa sisuksiinsa jokainen itse, ja silloin se on siellä elimistössä. Ei siellä Alkossa ole pakko käydä.
Se oli sun rinnastus....
Ja virustahan levittää potentiaalisesti joka kerran, kun kohtaa toisen. Eli paljon useemmin, kuin kukaan ehtii juoda viinaa. Ei ole pakko poistuu kotoonsa.
 
vierailija
On se varmasti sitäkin. Mutta ilman salaliittojakin (jotka toteutuu muuten koko ajan) ei ihmisen oikeutta omaan kehoonsa saa murentaa kiristystoimin. Kyse on erittäin voimakkaasta ihmisoikeudesta.

Moni koronapassihinkuinen olisi ollut 5 vuotta kauhuissaan koronapassista, nyt suunnilleen hingutaan sen perään vaikka tauti ei ole kuin jonkin verran huolestuttava.

Iltiksessä kehuttiin kesällä että tekniikan läpiajo ihmisillä on ottanu aimo harppauksen eteenpäin koronan mukana. Pikkuhiljaa totutetaan ihmiskuntaa orjuuteen.
Vaikuttaa siltä, että sä et edes tajua, mitä se "passi" tarkoittaa.
 
Ja mä siis nykyisin en paljon edes katso salaliittoteorioita: ei tarvitse, koska salaliittolaisten skenaariot toteutuvat aika hyvin (jotain flättärien höpinöitä en laske).

Loppu menee Ilmestyskirjan mukaan.
 
vierailija
* muut:
-FFP2-maskipakko julkisiin kulkivälineisiin, ruokaravintoloihin, työpaikoillekin joissa ollaan paljon toisten kanssa tekemisissä (hoitoalalle must)
....Ei, ei kirurgeilla ja sairaanhoitajillakaan ole hapenpuutetta ja neurologisia ongelmia vanhuudessa, vaikka ovat käyttäneet maskia hurumykket ennenki
Mitä ihmettä tämä nyt on? Luulin, että ymmärrät ja olet samaa mieltä siitä, että korona ei ole mikään ebola. Haluatko siis maskit ihan jokapäiväiseen käyttöön muutenkin, vaikka mitään oikeaa syytä ei olisikaan? Kyllähän ne varmasti auttavat heinänuhan kanssakin, ei siinä mitään...
 
vierailija
On se varmasti sitäkin. Mutta ilman salaliittojakin (jotka toteutuu muuten koko ajan) ei ihmisen oikeutta omaan kehoonsa saa murentaa kiristystoimin. Kyse on erittäin voimakkaasta ihmisoikeudesta.

Moni koronapassihinkuinen olisi ollut 5 vuotta kauhuissaan koronapassista, nyt suunnilleen hingutaan sen perään vaikka tauti ei ole kuin jonkin verran huolestuttava.

Iltiksessä kehuttiin kesällä että tekniikan läpiajo ihmisillä on ottanu aimo harppauksen eteenpäin koronan mukana. Pikkuhiljaa totutetaan ihmiskuntaa orjuuteen.
Oikeus omaan kehoon. No onko ihmisellä oikeutta levittää tappavaa virusta?
No, sulta mä en ainakaan saa vastauksia kysymyksiin.

Miten toi tekniikka liittyy orjuuttamiseen? Samaa taidettiin puhua silloin, kun pankkikortit tuli.
 
vierailija
no miksi yksi rokote ei toimi jos se kerran on niin maaginen?
Sitä sun pitää kysyä kehittäjiltä ja siks toisekseen ei kai kukaan ole väittänyt sen olevan "maaginen". Mutta suojaa vakavammalta tautimuodolta, jos virus läpäisee rokotteesta huolimatta.

Jos sulle on joku lääkekuuri, niin otatko siitä vain ensimmäisen tabletin? Tai ehkäisykiekosta vain yhden pillerin?
 
Mitä ihmettä tämä nyt on? Luulin, että ymmärrät ja olet samaa mieltä siitä, että korona ei ole mikään ebola. Haluatko siis maskit ihan jokapäiväiseen käyttöön muutenkin, vaikka mitään oikeaa syytä ei olisikaan? Kyllähän ne varmasti auttavat heinänuhan kanssakin, ei siinä mitään...
Kyse on siitä, miten paljon ihmisoikeuksia rikotaan.
Eli joudutko ottamaan elimistöösi jotain mönjää vai et?

-maskipakko:vähäinen rikkomus, toki kunnollisten maskien kustannus on ongelma. Mutta jos vaikka viihdepaikoissa ffp2-maski maksais vaikka 0,50 cnt/kipale, ei se ois iso lisä leffa-tai konserttilipun hintaan.
-pakkotestaus pikatestillä: no näytetikku kurkussa tai sylkinäyte ei ole paha. Se on poispäin kehosta. Mä sylkäsen vaikka 10 näytettä päivässä jos on pakko.
-rokotepakko (esim.Italiassa joissa on työpaikoissa ja Ranskassa, joissa kulkuvälineissä on rokotepassi): iso ihmisoikeusrikkomus.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Edelleenkään ei ole huonosti testattu. Sulla ei ole minkään valtakunnan kompetenssia sanoa, että on huonosti testattu, vaan kaikki vaadittavat vaiheet on käyty läpi.

Onko teillä sahanpurua aivojen tilalla?
Aikuiset ovat saavuttaneet kokeellisen rokotteen toisen vaiheen siirtyen kolmanteen vaiheeseen. Loppuraporttia ei ole tutkimuksesta.

12-16 vuotiaiden kokeilu on johtanut toiseen vaiheeseen. Haittavaikutuksista tai rokotteen toimivuudesta ei ole raportoitu. Englannin tilastot kertoo suuntaa antavasti.

5-11 vuotiaiden kokeellinen rokote pyritään aloittamaan mm. Suomessa ensivuonna viimeistään. Rokotteen testaukseen on osallistunut maailman KAIKISTA LAPSISTA 2500. Joiden mukaan on päädytty annoksen kokoon, toimivuuteen sekä haittavaikutuksen vähäisyyteen. Tämä sisältää lumeryhmän.

Suomi on körkimaana ottanut asiakseen testata toimiiko rokote 0,6 - 4 vuotiaille.

Suomi haluaa olla jossakin suuressa mukana, joten ei voi nyt perääntyä ja myöntää kusseensa omille nilkoille.

En ole rokotevastainen, mutta tämä piikki ei ole vielä uunista tullut ja voilla voideltu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Kyse on siitä, miten paljon ihmisoikeuksia rikotaan.
Eli joudutko ottamaan elimistöösi jotain mönjää vai et?

-maskipakko:vähäinen rikkomus, toki kunnollisten maskien kustannus on ongelma. Mutta jos vaikka viihdepaikoissa ffp2-maski maksais vaikka 0,50 cnt/kipale, ei se ois iso lisä leffa-tai konserttilipun hintaan.
-pakkotestaus pikatestillä: no näytetikku kurkussa tai sylkinäyte ei ole paha. Se on poispäin kehosta. Mä sylkäsen vaikka 10 näytettä päivässä jos on pakko.
-rokotepakko (esim.Italiassa joissaon työpaikoissa ja Ranskassa kulkuvälineissä on rokotepassi): iso ihmisoikeusrikkomus.
Vastaisit ensin noihin peruskysymyksiin ja lähtisit sitten vasta laukalle. En mä halunnu tästä ketjusta mitään rokotevastasten uutta tuuttia, vaan asialliset vastaukset kysymyksiin.
 

Yhteistyössä