Rokotevastaset vastatkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Opettele miettimään melkein jokainen koronaan liittyvä lause tilastojen kautta.

"Rokottamattomat nuoret ovat 9-kertaisessa vaarassa"
Mä annan sulle kuolintilastot Ruotsista lokakuulta 2021.
-Ruotsissa populaa yli 10 miljoonaa
-aika rento koronalinjaus
-vain 13 lasta ja nuorta kuollut (alle 20-vuotiaiden joukosta) = 0,0000013 % maan väkiluvusta.

Aivan, en ymmärrä miksi näitä ei haluta nähdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria ja Echo
Ongelmat olisi tulleet myös taudista.

Koronarokotteita on tutkittu muistaakseni 12 vuotta. Mikä tässä on vaarallista? Mikä tässä rokotteessa on myrkkyä?

Kirjoitit, mutta edelleenkään ei ollut kyse vain koronaan sairastuneista ja kuolleista, vaan he tukkii tehot muiltakin...

Onko vastauksesi siis, että korona ei ole niin vaarallinen, että sitä vastaan tarvitsisi rokottautua. Mutta tarpeeksi vaarallinen, että sitä vastaan tarvitsee suojautua? Ja rokotteella suojautuminen on huono, koska sitä ei ole testattu tarpeeksi kauan? (Mikä tässä rokotteessa siis on testaamatonta) Ja aiotko ottaa rokotteen 2-3 vuoden päästä?

Onko tämä muuten vielä mielestäsi harjoitusta jotain suurempaa ajatellen, kuten muutama kuukausi sitten kirjoitit?
Testaaminen _isoilla väkijoukoilla_ ei ole toteutunu koronarokotteen kohdalla. Koska aika ja kiire.

Suojautumisen (maskit, rauhallinen elämä) ja rokotteen ero on se (ja mikä on mun koko koronarokotekielteisyyden pointti), että tavallisessa suojautumisessa sun ei tarvitse ottaa itseesi mitään ainetta.

Jokaisen tehtävä on pitää omasta kehostaan huolta, ja jokainen vastaa myös omasta kehostaan.

Okei joku voi sanoa että rokottamattomat vetää rasvaa, alkoholia, sokeria ja lisäaineita. Mutta niiden kohdalla tulee ongelmia vasta HC-käytössä.

Rokote voi potkaista vakavilla sivuoireilla jo 1 kerrasta.
 
vierailija
Karanteenihan oli ja uusimaakin oli suljettu. Auttaa hetkellisesti, mutta nyt mennään jo toista vuotta eteenpäin. Pitäisikö rajat siis sulkea toistuvasti? Milloin? Aaltojen alkaessa, vai aaltojen huipussa. Tautia on jo aika paljon Suomessa, miten se nyt sitten poistetaan. Ongelmahan ei ole ollut enää kuukausiin ulkomailta tullut virus.

Niin, eikö olisikin kiva tietää! Mutta koska te väitätte, että nämä asiat vaikuttaa, niin siksi kysyin. Eli kerro ihmeessä! Miten paljon kaikki asiat vaikuttavat! Tehän niistä kokoajan hoette!
Kiinni niin kauan että korona laimenee tai tulee kunnon lääkkeitä. Tietysti tarvitaan se tukahdutuslinja myös.

Vastustuskykyä voi vahvistaa ja nuoren terveen on toki helpompi tehdä niin kuin sairaan ym. Ja tuskin nuoret enää jatkossa hakeutuu massoittain rokotuksiin
 
vierailija
On näköjään jo vastattu, mutta kirjoitetaan nyt jotain.

En ole rokotevastainen. Meiltä löytyy tavalliset rokoteohjelman mukaiset rokotteet joita on kyhätty ja tuikattu vuosikymmeniä, eli ovat todettu turvallisiksi.

Nykyinen koronarokote on ihan lapsen kengissä, en ymmärrä miksi joidenkin on vaikea myöntää tätä.
Rokotetta testataan parhaillaan ihmisiin ja tehdään tarvittavia muutoksia. Ehkä rokotteesta tulee joskus influenssarokotteen tyylinen kausirokote joka tuikataan lähinnä senioriväestölle - who knows.
En halua, että minä tai perheeni osallistuvat tähän ihmiskokeeseen.
Juu, olen itsekäs. Jokainen turvallinen rokote on käynyt läpi saman murroksen (ihmiskokeet haittavaikutuksineen ja ihmiskuolemineen) ja minä käytän näitä turvallisia rokotteita.
Siitä pidän huolen, että itse tai perheeni ei toimi levittäjänä ja käytämme maskia tarvittaessa, mutta vain siitä syystä, että kanssaihmiset tuntisivat olonsa turvalliseksi. Normaali maski, mitä suurin osa ihmisistä käyttää, ei suojaa tartunnoilta, kuten ei rokotekaan.

Ihmisen immuniteetti toimii loistavasti, kunhan ihminen pitää huolen siitä, että syö, paastoaa, nukkuu ja liikkuu oikein.

Heittäisin vastapallona kysymyksen aapeelle: Miksi et ota huomioon tilastoja? Korona iskee influenssan tavoin senioriväestöön.
Ja, miksi kaikki kyseenalaistaminen on salaliittoteoriaa?

Tässä henkilö todella tietää mistä puhuu -miksi tätä ei oteta huomioon, vaikka tämä on täysin järkeenkäypä asia:

Laajassa keskustelussa käytiin lävitse:

  • mRNA-tekniikan keksiminen ja varhainen testaus, johon Malone osallistui vahvasti
  • Kuinka hallitukset käyttävät erilaisia pakottamiskeinoja piikitysten ottamisen edistämiseksi ja Malone sanoi uskovansa, että tällainen politiikka on laitonta
  • Miten kansanterveysviranomaiset laiminlöivät normaalisti vaadittavat turvallisuutta ja tehokkuutta koskevat tiedot käsittelemättä maailmanlaajuisessa COVID-rokotuskampanjassa
  • Kuinka hallitukset ja kansanterveysviranomaiset valehtelevat väestölle ”omaksi parhaakseen”.

”Ajatus siitä, että sinulla on työpaikka, jossa kaikki ovat rokotettuja, et saa virusta leviämään itseesi, on täysin väärä. Täyttä valhetta”, Malone sanoi. ”Rokotetut ovat itse asiassa niitä ”superlevittäjiä”, joista kaikille kerrottiin pandemian alussa.”

”Jos otat huomioon tieteellisen tosiasian, että rokotetuilla ihmisillä on vähemmän oireita kuin rokottamattomilla, mutta he voivat silti levittää tautia helposti, mieti rokotettua työtoveriasi, jonka rokottamatton poika tuo taudin kotiin ja antaa sen hänelle … Hänellä ei ehkä ole oireita … mutta hän varmasti tuottaa virusta. Ja hän sanoo, että hei, voin mennä töihin tänään. Mutta hän levittää virusta kuin hullu.”

Millä tavalla lapsen kengissä? Koronarokotteita on tutkittu useat vuodet. Miksi tämä olisi lapsen kengissä?
Mitä siis testataan ihmisillä ihmiskokeessa? Onko tämä mielestäsi täysin uusi rokote? Näinhän asia ei ole.

Onko suojakerroin 70-95-prosenttia siis mielestäsi valetta, jos rokote ei suojaa tartunnoilta?

Eli mielestäsi luonnollinen immuniteetti riittää. Onko teholla makaavat rokottamattomat siis kaikki jollain tapaa huonosti syöneitä?

Luen tilastoja. Korona iskee tällä hetkellä nuorempiin.

Kaikki kyseenalaistaminen ei ole salaliittoteoriaa, mutta "totuuden pimittäminen" on juuri sitä itseään. Ja siihen on viitattu monta kertaa.

Malone puolestaan sai kritiikkiä siitä, että halusi julkaista voimakasta, vahvistamatonta tietoa. Miksi tämä henkilö on mielestäsi luotettavampi lähde, kuin sellainen, joka sanoo rokotuksen olevan ok?

Immuniteetin valossahan taudin levittäminen ei ole ongelma, jos siihen ei sairastuta vakavasti tai kuolla. Tämä ei ole tilanne, vaan tilanne on se, että rokottamattomat sairastuvat vakavasti ja vievät tehohoitopaikkoja. Tilastollisesti.
 
vierailija
Testaaminen _isoilla väkijoukoilla_ ei ole toteutunu koronarokotteen kohdalla. Koska aika ja kiire.

Suojautumisen (maskit, rauhallinen elämä) ja rokotteen ero on se (ja mikä on mun koko koronarokotekielteisyyden pointti), että tavallisessa suojautumisessa sun ei tarvitse ottaa itseesi mitään ainetta.

Jokaisen tehtävä on pitää omasta kehostaan huolta, ja jokainen vastaa myös omasta kehostaan.

Okei joku voi sanoa että rokottamattomat vetää rasvaa, alkoholia, sokeria ja lisäaineita. Mutta niiden kohdalla tulee ongelmia vasta HC-käytössä.

Rokote voi potkaista vakavilla sivuoireilla jo 1 kerrasta.
Millä tavalla testaaminen ei ole toteutunut? Mikä tässä oli sitä myrkkyä?

Miten noi rasvat, sokerit yms. vaikuttaa nyt tähän koronaan?

Valehdellaanko rokotteen 90-prosenttisessa suojassa?

Oliko tämä jokin harjoitus vielä?
 
Millä tavalla lapsen kengissä? Koronarokotteita on tutkittu useat vuodet. Miksi tämä olisi lapsen kengissä?
Mitä siis testataan ihmisillä ihmiskokeessa? Onko tämä mielestäsi täysin uusi rokote? Näinhän asia ei ole.

Onko suojakerroin 70-95-prosenttia siis mielestäsi valetta, jos rokote ei suojaa tartunnoilta?

Eli mielestäsi luonnollinen immuniteetti riittää. Onko teholla makaavat rokottamattomat siis kaikki jollain tapaa huonosti syöneitä?

Luen tilastoja. Korona iskee tällä hetkellä nuorempiin.

Kaikki kyseenalaistaminen ei ole salaliittoteoriaa, mutta "totuuden pimittäminen" on juuri sitä itseään. Ja siihen on viitattu monta kertaa.

Malone puolestaan sai kritiikkiä siitä, että halusi julkaista voimakasta, vahvistamatonta tietoa. Miksi tämä henkilö on mielestäsi luotettavampi lähde, kuin sellainen, joka sanoo rokotuksen olevan ok?

Immuniteetin valossahan taudin levittäminen ei ole ongelma, jos siihen ei sairastuta vakavasti tai kuolla. Tämä ei ole tilanne, vaan tilanne on se, että rokottamattomat sairastuvat vakavasti ja vievät tehohoitopaikkoja. Tilastollisesti.
Vastaan sivusta.
-Suomessa on todella vähän tehohoitopaikkoja. Maksan vaikka korotettua veroa siitä ilosta että niitä saadaan lisää.
-kyllä, olen sitä mieltä että rokottamattomat saavat kantaa vastuunsa siitä, että pysyvät vähän syrjemmässä nyt ja käyttävät FFP2-maskeja. Jotkut täysidiootit koronapassit pitää unohtaa, mutta tarkoitan lähinnä enemmän valistusta rokottamattomille.

En ehdi tänään kirjoitella paljon, mutta oli mikä sairaus tahansa, niin me keski-ikäiset plösöt saadaan joka tapauksessa alkaa elää terveellisemmin (sydän-ja verenpainetaudit, diabetes, aivoinfarktiriski, syöpäriski) :).

Jos korona on meidän läskien suomalaisten herättäjä, niin olkoon. (y)
 
vierailija
Kiinni niin kauan että korona laimenee tai tulee kunnon lääkkeitä. Tietysti tarvitaan se tukahdutuslinja myös.

Vastustuskykyä voi vahvistaa ja nuoren terveen on toki helpompi tehdä niin kuin sairaan ym. Ja tuskin nuoret enää jatkossa hakeutuu massoittain rokotuksiin
Mitäs sitten, kun koko yhteiskunta on rahaton, miten rakennetaan uusiksi?

Nuoret ja terveet siellä teholla nyt on...
 
vierailija
Vastaan sivusta.
-Suomessa on todella vähän tehohoitopaikkoja. Maksan vaikka korotettua veroa siitä ilosta että niitä saadaan lisää.
-kyllä, olen sitä mieltä että rokottamattomat saavat kantaa vastuunsa siitä, että pysyvät vähän syrjemmässä nyt. Jotkut täysidiootit koronapassit pitää unohtaa, mutta tarkoitan lähinnä enemmän valistusta rokottamattomille.

En ehdi tänään kirjoitella paljon, mutta oli mikä sairaus tahansa, niin me keski-ikäiset saadaan joka tapauksessa alkaa elää terveellisemmin (sydän-ja verenpainetaudit, diabetes, aivoinfarktiriski, syöpäriski) .
Jps korona on meidän läskien suomalaisten herättäjä, niin olkoon.
Mä en maksa mielelläni korotettua veroa siksi, että jotkut rokotevastaset saa tahtonsa läpi ainakaan näillä perusteilla, joita ketjussa on esitetty.
Mun mielestä ihmiset saa olla ottamatta rokotetta, jos pysyy syrjässä ja hoitaa hoitokustannuksensa itse. Valtio tarjoaa maksutonta rokotusta. Muun hoidon saa ihmiset kustantaa omaehtoisesti.
Koronapassit tarvitaan valvontaan. Ihan tarpeeksi tahallisia levittäjiä ja kapinallisia. Jos näitä ei olisi, ei tarvittaisi.
 
9MM
mua jotenkin huvittaa nää rokoteuskovaiset. väitetään et rokotekriittiset katsoo vaan oma tukevaa tutkimusta. noh israelista ja englannista on tullut tietoo et rokote ei toimi ja suurin osa sairaalaan joutuneista on rokotettuja. onhan siellä melkein koko maa rokotettu joten ihan loogistakin et rokotettui suurin osa jotka joutuu sairaalaan. mut suomessa ei näistä uutisista välitetä vaan halutaan luoda illuusio turvallisuudesta ittelleen. ja näiden asinatuntijoiden mukaan sairaalo paikkojen vähentäminen ei oo ongelma. joten uskokaa vaan asinatuntijoita rokote myönteiset . ja jännä rokote et sitä tarvitaan vuodessa about 3-4 kertaa ja siinä on kaikkii eri aineita jotka tuuttaa veren täyteen kemikaalei. ,mut kiitos kokoomus et leikkasitte sairaanhoidosta teitä ei kiinnosta pätkääkään äänestäjien terveys ja tulevaisuus
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Sulle on vastattu mm.rokotteen huonossa testaamisessa (vastaus: aika ja isot väestömäärät).
Mutta ei taida vastaukset kelvata...
Niin mikä siinä mättäsi? Koronarokotteita on tutkittu... Ihmisillä. Niin miksi sanot, että ei ole testattu? Onpas! Enemmän kuin monia muita! Jos et sitä tiedä, niin sulla täytyy olla jokin muu tieto asiasta. Ja tän tiedon mä tahtoisin nyt tietää

 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Älkää hyvät rokotevastaiset vaan koskaan laittako sisäänne mitään, mitä ei ole tutkittu tarpeeksi ja näitähän riittää..

Lisäksi, jos sairastutte syöpään, niin ehdottomasti ei solunsalpaajia, nehän ne vasta myrkkyä ovat!

Ja oletteko muuten varmoja, että käyttämänne kulkuvälineet ovat turvallisia, teistä puhumattakaan?

Ei, kyllä on parempi vain pysyä kotona älkääkä missään nimessä juoko hanavettä, sieltähän te saatte kaikenmaailman jäämiä ja hei, nyt varmaan voitte saada sitä kautta SIRUN kappaleita, kun rokotejäämiä päätyy vesistöön.

Huh, kyllä on vaarallinen elämä!
 
vierailija
mua jotenkin huvittaa nää rokoteuskovaiset. väitetään et rokotekriittiset katsoo vaan oma tukevaa tutkimusta. noh israelista ja englannista on tullut tietoo et rokote ei toimi ja suurin osa sairaalaan joutuneista on rokotettuja. onhan siellä melkein koko maa rokotettu joten ihan loogistakin et rokotettui suurin osa jotka joutuu sairaalaan. mut suomessa ei näistä uutisista välitetä vaan halutaan luoda illuusio turvallisuudesta ittelleen. ja näiden asinatuntijoiden mukaan sairaalo paikkojen vähentäminen ei oo ongelma. joten uskokaa vaan asinatuntijoita rokote myönteiset . ja jännä rokote et sitä tarvitaan vuodessa about 3-4 kertaa ja siinä on kaikkii eri aineita jotka tuuttaa veren täyteen kemikaalei. ,mut kiitos kokoomus et leikkasitte sairaanhoidosta teitä ei kiinnosta pätkääkään äänestäjien terveys ja tulevaisuus
Israel käsiteltiin jo.

Ole hyvä.

Ja tehopaikkoja pitäisi lisätä, jotta rokotevastaiset vois olla ottamatta rokotetta. Okei. Mut sille rokottamattomuudelle pitäis löytyy syy. Tehohoitopaikat maksaa rahaa. Valtio suojaa kansalaisiaan rokotteilla, mutta tämä ei kelpaa. Miksi? Haluaisin kovasti oikeita syitä, joita ei tunnu löytyvän.
 
Mä en maksa mielelläni korotettua veroa siksi, että jotkut rokotevastaset saa tahtonsa läpi ainakaan näillä perusteilla, joita ketjussa on esitetty.
Mun mielestä ihmiset saa olla ottamatta rokotetta, jos pysyy syrjässä ja hoitaa hoitokustannuksensa itse. Valtio tarjoaa maksutonta rokotusta. Muun hoidon saa ihmiset kustantaa omaehtoisesti.
Koronapassit tarvitaan valvontaan. Ihan tarpeeksi tahallisia levittäjiä ja kapinallisia. Jos näitä ei olisi, ei tarvittaisi.
Lääkäriliiton johtaja ärähti, että koronahoitoja ei aleta maksattamaan rokottamattomilla.
Koska samalla saisi maksattaa alkoholin, tupakan, huumeiden, epäterveellisen ruuan, holtittoman autolla ja motskarilla ajon, vaarallisten harrastusten ym.vapaaehtoisen törttöilyn aiheuttamat kulut.

Alotetaanko maksattamalla sairaalahoito luettelemillani ryhmillä?

Me rokottamattomat, jotka epäilemme huonosti testattua rokotetta josta on monille tullut terveyshaittoja, EMME ole vastuuttomampia kuin alkkikset ja tupakoijat. :mad:
 
9MM
Israel käsiteltiin jo.

Ole hyvä.

Ja tehopaikkoja pitäisi lisätä, jotta rokotevastaiset vois olla ottamatta rokotetta. Okei. Mut sille rokottamattomuudelle pitäis löytyy syy. Tehohoitopaikat maksaa rahaa. Valtio suojaa kansalaisiaan rokotteilla, mutta tämä ei kelpaa. Miksi? Haluaisin kovasti oikeita syitä, joita ei tunnu löytyvän.
noh tiedetäänkö tarkalleen päivämäärä milloin pitää ottaa seuraava rokotus ja jos siitä lipsuu niin joutuu teholle. noh mä otin yhden rokotteen kun halusin päästä laivalle mut se oli virhe ja toista en ota. ois kiva tietää kuinka suuri osa nyt olevista tehohoitopotilaista on iäkkäitä ja eikös iäkkäät oot suurin osa rokotettu? mutkun nyt on niin et se rokote ei toimi kunnolla rokotteet on tullut maksmaan satoi miljardei veronmaksajien rahaa mut tästä kulutuksesta ei sitten valiteta? jos lasketaan kulut niin rokote on tullut kalliimakksi mitä tehohoito potilaat?
 
vierailija
Entä jos on tutkittu tieto?
Laita vaan tuleen, jos on puolesta tai vastaan. Tai mä en jakais puolesta tai vastaan, mä jakaisin tutkittuun ja tutkimattomaan tietoon. Tutkimatonta tietoa käsitellään mielellään muissa ketjuissa? Tai tässä sitten, kun ollaan saatu vastaukset.
Mulle on vielä epäselvää kaikki noi peruskysymykset. Tai ainoa, johon tullu vastaus, on et yhteiskuntaa pitäis sulkea ja tehohoitopaikkoja lisätä. ..Mut ei tavallaan sitä, että miksi laittaa varoja moiseen.
 
vierailija
Olipa kerran mainos "Mitä me laitettiin leivän päälle ennen Floraa"..

Nyt voidaan sanoa "Mistä me saimme tiedot ennen Kaksplussan keskustelupalstaa!".

Sen verran kovan luokan osamista täältä löytyy, aiheesta kuin aiheesta ja nyt etenkin lääketieteestä ja rokotteista! Kerrassaan häikäisevää! Ja vieläpä täysin maksutonta konsultointia. Vau!!
 
vierailija
Lääkäriliiton johtaja ärähti, että koronahoitoja ei aleta maksattamaan rokottamattomilla.
Koska samalla saisi maksattaa alkoholin, tupakan, huumeiden, epäterveellisen ruuan, holtittoman autolla ja motskarilla ajon, vaarallisten harrastusten ym.vapaaehtoisen törttöilyn aiheuttamat kulut.

Alotetaanko maksattamalla sairaalahoito luettelemillani ryhmillä?

Me rokottamattomat, jotka epäilemme huonosti testattua rokotetta josta on monille tullut terveyshaittoja, EMME ole vastuuttomampia kuin alkkikset ja tupakoijat.
Saat olla tuota mieltä, mä en ole. Jos alkoholismiin tai tupakkaan olis rokote, ja sitä ei suostuis ottaan, niin sit saisivat maksaa itse hoitonsa. Jos ei muuta terveydellistä syytä olla ottamatta.

Mä en ole saanu perusteltuja syitä epäilyille. Ja se maksaa mulle. Et jos saisin, niin ehkä ymmärtäisin paremmin, mistä maksan. Siihen asti olette vastuuttomia.
 

Yhteistyössä