eikö yhden piikin pitänyt riittää?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä sä sit kannatat? Mikä vaihtoehto on sun mielestä paras? Luonnollinen immuniteetti, yhteiskunnan sulkeminen vai jokin muu?
Kukin taaplaa tyylillään, mä elän terveellisesti, napsin lisäravinteina tärkeitä vitamiineja vastustuskyvyn kannalta. Käytän maskia julkisilla paikoilla, jonne menen vaan kun on pakottava tarve. Onneksi asioita voi hoitaa helposti etänä nykyisin. En koske kahvoihin paljain käsin julkisilla paikoilla, jos silmäkulmassa kutittaa, pitää muistaa olla koskematta sormin.

Laumasuojaahan ei tule, yhteiskuntaa ei voi sulkea kun tilanne on jo peruuttamattomasti päällä. Ei tässä auta kuin katsoa mitä tuleman pitää…

En ole koskaan ottanut mitään suositeltuja flunssarokotteita ja hyvin olen pärjännyt. Jos tauti iskee, niin tietysti toivon että vastustuskykyni riittää. Jos ei niin sitten ei. Mutta myrkkyjä minuun ei kyllä ruutata.

Lue vielä tämä ja mieti miksiköhän niin valtava määrä ammattilaisia on samaa mieltä kanssani? Tietävätkö nämä rohkeat ”liikaa”? :sneaky:

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Varianteilla tarkoitin sitä, että kun esimerkiksi tämä delta ilmaantui, niin rokotteet oli jo kai siinä vaiheesas kehitetty.

Kyllä ne tehoavat, sillä suurin osa sairaalaan tehohoidossa olevista ja muista on nyt rokottamattomia.

Pidin joskus sinua hivenen fiksumapana.
Jaa, mutta on moneen kertaan todettu että tuplasti rokotetut sairastuvat niistä huolimatta. Onko se tauti sitten lievempää vai ei? Kuitenkin on monia rokotuksen ”mallimaita”, joissa tilanne on todella paha, niistähän on täällä ollut ketjuja aiemmin jo.

Sinulla on tietty vapaus olla mitä mieltä tahansa, minä pidän itseäni kaukaa viisaana.
 
Miettikääs piikkifanit näitä! Satoja miljardeja poltettu, ja lopputulos on näinkin surkea!


 
vierailija
Kukin taaplaa tyylillään, mä elän terveellisesti, napsin lisäravinteina tärkeitä vitamiineja vastustuskyvyn kannalta. Käytän maskia julkisilla paikoilla, jonne menen vaan kun on pakottava tarve. Onneksi asioita voi hoitaa helposti etänä nykyisin. En koske kahvoihin paljain käsin julkisilla paikoilla, jos silmäkulmassa kutittaa, pitää muistaa olla koskematta sormin.

Laumasuojaahan ei tule, yhteiskuntaa ei voi sulkea kun tilanne on jo peruuttamattomasti päällä. Ei tässä auta kuin katsoa mitä tuleman pitää…

En ole koskaan ottanut mitään suositeltuja flunssarokotteita ja hyvin olen pärjännyt. Jos tauti iskee, niin tietysti toivon että vastustuskykyni riittää. Jos ei niin sitten ei. Mutta myrkkyjä minuun ei kyllä ruutata.

Lue vielä tämä ja mieti miksiköhän niin valtava määrä ammattilaisia on samaa mieltä kanssani? Tietävätkö nämä rohkeat ”liikaa”?

Eli siis kannatat luonnollista immuniteettia, et voi syödä c-vitamiinia koronaan? Mä oon ymmärtäny, et se ei ihan riitä. Mitä kaikkee muuta pitäis sun mielestä syödä? Mä en kyl kysyny, et mitä sä teet, vaan mitä yhteiskunnan pitäis sun mielestä tehdä. Et kaikille sun mielestä riittää lisäravinteet ja maskipakko ja eristäytyminen? Et ihmisten pitäisi pysyä kotonaan? Mut mitä se tekis kansantaloudelle? Ja miks perusterveitä on kuollu, eiks ne ole sit syöny tarpeeksi vitamiineja?
Laumasuojaa ei tietenkään tule, jos ihmiset ei ota sitä rokotetta. Ja nyt kun Afrikassa on pulaa rokotteista, siellä syntyy uusia variantteja. Vaikka ne haluis niitä, ne ei saa.
Toi juttu oli lapsista. Oleks sä alle 12-vuotias? Toi valtava määrä oli joitain satoja, eikä siellä kaikki ollu ammattilaisia. Miks nää ammattilaiset on sun mielestä oikeessa ja muut ei ole?
Ja mikä toi on toi "myrkky". Mistä se koostuu ja miten se vaikuttaa?
 
vierailija
Jaa, mutta on moneen kertaan todettu että tuplasti rokotetut sairastuvat niistä huolimatta. Onko se tauti sitten lievempää vai ei? Kuitenkin on monia rokotuksen ”mallimaita”, joissa tilanne on todella paha, niistähän on täällä ollut ketjuja aiemmin jo.

Sinulla on tietty vapaus olla mitä mieltä tahansa, minä pidän itseäni kaukaa viisaana.
Tuplasti rokotetut sairastuu harvemmin ja lievemmin. Sadasta sairastuu viis. Sitä tarkoittaa se suojakerroin. Ja näissä mallimaissahan jyllää ne variantit. Et eihän se rokotus kaikkeen auta. Et eihän influenssarokotekkaan auta tuberkuloosiin. Mut jos on joitain rokotteita, ne vissiin auttaa jonkun verran toisiinkin tulehdustiloihin.
 
vierailija
Jaa, mutta on moneen kertaan todettu että tuplasti rokotetut sairastuvat niistä huolimatta. Onko se tauti sitten lievempää vai ei? Kuitenkin on monia rokotuksen ”mallimaita”, joissa tilanne on todella paha, niistähän on täällä ollut ketjuja aiemmin jo.

Sinulla on tietty vapaus olla mitä mieltä tahansa, minä pidän itseäni kaukaa viisaana.
Edelleen, rokote suojaa vakavammalta tautimuodolta. Jos täsmärokote olisi mahdollista kehittää kaikkein varianttien keskellä, niin se varmasti toteutettaisiin. Nyt mennään näillä ja olen kiitollinen, että tutkijat ovat rokotteet saaneet aikaiseksi.
 
vierailija
Miettikääs piikkifanit näitä! Satoja miljardeja poltettu, ja lopputulos on näinkin surkea!


Mut eiks Suomessa ja Amerikassa ja Tanskassa ja aika monessa muussa maassa ole tilanne, että rokottamattomat täyttää sairaalat? Et miks tää Israel olis nyt se maa, josta pitää hakee yleistys kaikkiin maihin, jos se ei kerran ole kattava vertailukohde?
 
vierailija
Miettikääs piikkifanit näitä! Satoja miljardeja poltettu, ja lopputulos on näinkin surkea!


Kun nyt näitä tunnutte joka ketjuun tunkevan, niin luepa tämäkin juttu, jossa näitä syitä on selitetty. Lue ajatuksella.

 
Eli siis kannatat luonnollista immuniteettia, et voi syödä c-vitamiinia koronaan? Mä oon ymmärtäny, et se ei ihan riitä. Mitä kaikkee muuta pitäis sun mielestä syödä? Mä en kyl kysyny, et mitä sä teet, vaan mitä yhteiskunnan pitäis sun mielestä tehdä. Et kaikille sun mielestä riittää lisäravinteet ja maskipakko ja eristäytyminen? Et ihmisten pitäisi pysyä kotonaan? Mut mitä se tekis kansantaloudelle? Ja miks perusterveitä on kuollu, eiks ne ole sit syöny tarpeeksi vitamiineja?
Laumasuojaa ei tietenkään tule, jos ihmiset ei ota sitä rokotetta. Ja nyt kun Afrikassa on pulaa rokotteista, siellä syntyy uusia variantteja. Vaikka ne haluis niitä, ne ei saa.
Toi juttu oli lapsista. Oleks sä alle 12-vuotias? Toi valtava määrä oli joitain satoja, eikä siellä kaikki ollu ammattilaisia. Miks nää ammattilaiset on sun mielestä oikeessa ja muut ei ole?
Ja mikä toi on toi "myrkky". Mistä se koostuu ja miten se vaikuttaa?
Lue nyt ensin uudestaan oma kommenttisi, ihan selvästi kysyit omaa mielipidettäni!

Miksen voisi syödä C-vitamiiniä? Syön sitä, B-vitamiineja (B3:n sanotaan olevan tärkeä), D-vit ja kivennäis- ja hivenaineita.

Taas laittelet sanoja suuhuni, tehkää mitä teette, minun sanoillani ei ole mitään merkitystä, teen kuten itse parhaakseeni näen. Näillä mennään.

Olen kuullut väitettävän, että rokotteet myös edesauttavat varianttien syntymistä koska virus hakee uusia keinoja lisääntyäkseen. Tuo selitys on ihan järkeenkäypä, kun tietää evoluution keinot.

ihan tiedoksi vaan, kyllä nuo lääkärit ovat tietääkseni koronarokotevastaisia aikuistenkin kyseen ollessa.
 
vierailija
Lue nyt ensin uudestaan oma kommenttisi, ihan selvästi kysyit omaa mielipidettäni!

Miksen voisi syödä C-vitamiiniä? Syön sitä, B-vitamiineja (B3:n sanotaan olevan tärkeä), D-vit ja kivennäis- ja hivenaineita.

Taas laittelet sanoja suuhuni, tehkää mitä teette, minun sanoillani ei ole mitään merkitystä, teen kuten itse parhaakseeni näen. Näillä mennään.

Olen kuullut väitettävän, että rokotteet myös edesauttavat varianttien syntymistä koska virus hakee uusia keinoja lisääntyäkseen. Tuo selitys on ihan järkeenkäypä, kun tietää evoluution keinot.

ihan tiedoksi vaan, kyllä nuo lääkärit ovat tietääkseni koronarokotevastaisia aikuistenkin kyseen ollessa.
Okei, sori, kysyin sit ja ei ollu tarkoitus laittaa sanoja suuhun. Mut voiks vastata kysymykseen ja kysymyksiin sit yhteiskunnan kannalta? Ja noihin muihin kysymyksiin.
Mut jos virukset kehittyis evoluution mukana tolleen, niin miksi joitain olis saatu melkeen hävitettyä maailmasta. Tai siis, onhan niihinkin rokotteisiin jouduttu jatkokehitystä tekemään. Esimerkiksi se tubi, joka riehu ekana, ei ole enää sama, jota joskus näkee.
 
vierailija
vierailija
Kun nyt näitä tunnutte joka ketjuun tunkevan, niin luepa tämäkin juttu, jossa näitä syitä on selitetty. Lue ajatuksella.

Kiitti tästä. On kiva lukea välillä noi syytkin. Kun noi rokotevastaset keksii näitä juttuja aina niin nopeesti, niin tieteellinen tutkimus tulee perässä. Eikä varmasti kaikkea ole ehditty edes huomata.
 
Tällaista touhua koronapassin vastustajilta. Törkeää suoraan sanottuna!

Täysin samaa mieltä

Tämäkin on kammottava kommentti, ”– Yksi mies sanoi, että hän tietää missä me asutaan ja tietää lapseni, Lemminki sanoo.”
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Nämä tuikataan suoraa ihon läpi lihakseen, mistä suodattamattomana verenkiertoon. Ilmeisesti rokottajan taidoista ja rokotettavan kehon koostumuksesta riippuen saattaa jäädä rasvakerrokseen muhimaan. Hieman eri asia kuin kehon suodatuksen kautta menevät myrkyt.

Julki on tullut myös epäpuhtaudet rokotteissa, joten aavistuksen arveluttaa suojakorkin palaset sydämessä.
Eikun se propyleeniglykoli on oikeesti myrkkyä!
 
vierailija
QUOTE="vierailija, post: 33902657"]
No niin makaa, valitettavasti, ja nämä tyypit vaan kohkaa, että rokotetut ne vaan sairastuvat.
[/QUOTE]
Täytyy osata laskea ennakkoon monta eri asiaa kun muut ei osaa💦😥
 

Yhteistyössä