Kyselee ihmeissään
Ei haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vastaanpa minäkin;30041134:Hups, tuli mainittua tyttöjen värkin nimityksetkin, vaikka en edes kysynyt.
Ei haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vastaanpa minäkin;30041134:Hups, tuli mainittua tyttöjen värkin nimityksetkin, vaikka en edes kysynyt.
Miten kikkeli on liian rivo?Jokainenhan saa käyttää niitä nimityksiä, jotka parhaiten suuhun sopii. Meillä nimitykset on pimppi ja pippeli. Mun mielipide on, että pillu ja kikkeli on liian rivoja lapsille.
Mun mielestä kikkeli nimitys kuuluu aikuisten ja nuorten käyttöön, lapsella on pippeli.No ei kikkeli kyllä ole yhtään roisi ilmaisu :O Pippeli ja kikkeli, molemmat sopii pikkupojan vehkeen nimeksi. Miehillä on kulli tai kyrpä.
Jotkut sanat vaan on turhan rivoja lasten kuultavaksi, näitä sanoja ovat esim. pillu ja kikkeli.Miten kikkeli on liian rivo?
Meillä on kikkeli sana käytössä, eikä se ole minusta yhtään rivo.Jotkut sanat vaan on turhan rivoja lasten kuultavaksi, näitä sanoja ovat esim. pillu ja kikkeli.
Kikkelihän on hauskaJotkut sanat vaan on turhan rivoja lasten kuultavaksi, näitä sanoja ovat esim. pillu ja kikkeli.
Kikkeli ja pimpukka.Alkuperäinen kirjoittaja Kyselee ihmeissään;30039884:Mukava kun olette vastailleet. Kertokaa vielä mielipiteitä, ja kertokaa myös mitä nimityksiä teillä käytetään. =)
Mun mielestä ei oo yhtään hauska. Niinkun nikissäni lukee jokainen tavallaan, eli puhukaa vaan kikkelistä, kun se on teistä sopiva nimitys.Kikkelihän on hauska
Mun kotona puhuttiin kikkelistä, ja sitä käytetään nyt meilläkin lasten kanssa. Pippelikin on puheessa käytössä.
LaitosTyttölapsen laitosta en kutsuisi pilluksi, vaan pimpiksi jne.
Siinä kohtaa kun on laillista niin voidaan mielestäni kutsua pilluksi ihan ronskisti, koska siinähän on käyttökelpoinen tuore pakasta vedetty pillu.
Mieluummin pillu, kuin esim. emätin tai vaggis.
Eikö sitä laitokseksi voi kutsua, tavaraa sisään ja ulos, monta eri funktiota ja valmistaa määräajassa lopputuotteen kuluttajalleLaitos
Täällä Pohjanmaalla kikki tarkoittaa naisen tissiä.Alkuperäinen kirjoittaja Nannan äiti;30043186:Pillu on ruma sana. Meillä käytetään nimityksiä pippi ja kikki.
Tuommosiin nimityksiin en ole ennemin törmännytkään.Alkuperäinen kirjoittaja Nannan äiti;30043186:Pillu on ruma sana. Meillä käytetään nimityksiä pippi ja kikki.
Minusta typerät nimitykset.otsikossa meillä käytettävät nimet. pillu on hyi hyi.
minusta oikein mainiot.Alkuperäinen kirjoittaja Kyselee ihmeissään;30044182:Minusta typerät nimitykset.
P...ri on taas tehnyt hakusanan perusteella mieleisiään löytöjäJoopaJoo...=)