Heippa miten sellainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomasin, siksi käytin samaa mallia vastauksessakin. Tosin tuota vihahymiötä hetken ihmettelin...

Minulla on useampana vuotena ollut ananaskirsikoita kasvatuksessa. Satoa tullut joskus liikaakin.
No hyvä, nyt olet tänään saanut ihmetellä jotakin.:sneaky:

Minä myös aion laittaa alulle ananaskirsikat. Ne on kyllä superhyviä!😋
 
Pitääkö se koodi muistaa ulkoa vai miten se toimii? Vai saako jonkun numeron tiskiltä ja sitä pitää pittää taskussa? Vai onko se joku känny appi?. Sitku rekkaudun asiakkaaks ni mitä sen jälkeen tehdään? Varaanko et me tultais sinä ja sinä päivänä ja ne kattoo kuin moni on myös varannu sille päivälle ajan vai miten se homma toimii?.
No me ain vaan mentiin paikalle.

Kaikki selviää paikan päällä, ei ne päästä sinne pyörimään ilman opastusta.

Mut netistä kandee kahtoo vielä ja soittaakin voi.
 
9MM
No me ain vaan mentiin paikalle.

Kaikki selviää paikan päällä, ei ne päästä sinne pyörimään ilman opastusta.
Joo kysäsin jo äitiltä josko kyyti järjestyis. Nyt täytyy lyödä vaan päivä lukkoon enskuun viikonlopulle alkuun. Tonne on päästävä . Ainiin ammuitteko te rakettei sillonkun lapset oli pienii? Me ollaan viime uudet vuodet ostettu. Ja oltu tytön ja ukin kaa. Nyt meinaan tilata satsin pyrokratialta enskuun 15 päivään asti aikaa tilata vissiin. Tyttö halus viel rakettei mut niitä ei voi toimittaa ni pitää sit ostaa ku on oikee raketin myynti päivä. Nyt ostan kunnon patoi ja suihkui vulcano on hyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo kysäsin jo äitiltä josko kyyti järjestyis. Nyt täytyy lyödä vaan päivä lukkoon enskuun viikonlopulle alkuun. Tonne on päästävä . Ainiin ammuitteko te rakettei sillonkun lapset oli pienii? Me ollaan viime uudet vuodet ostettu. Ja oltu tytön ja ukin kaa. Nyt meinaan tilata satsin pyrokratialta enskuun 15 päivään asti aikaa tilata vissiin. Tyttö halus viel rakettei mut niitä ei voi toimittaa ni pitää sit ostaa ku on oikee raketin myynti päivä. Nyt ostan kunnon patoi ja suihkui vulcano on hyvä.
Juu, ammuttiin. Aluksi istuivat kaksostenrattaissa peltorit korvilla ja suojalasit päässä ja tsiigasivat monttu auki kunnes nukahtivat. Koirakin oli aina mukana (r.i.p maailman lapsirakkain edes mennyt koiramme joka huolehti ja rakasti mun pieniä palleroita).

Sitten kun kasvoivat niin pitelivät tähtisädetikkuja. Voi vietävä kun heitä aluksi pelotti, että polttaa.

Seuraavana oli kädessä roomalaiset kynttilät.

Padat on päheimpiä!❤

Ennen ei nynnyilty! Thunderkingit paukkuivat ja jättitykäreillä poksautettiin postilaaatikot ilmaan. Oli meillä nuorena yks ite kyhätty pommikin ja asfalttiin tuli reikä. 😁

Ja ennen vanhaan oli ne Apolloraketit!!!! Niiden halkaisija oli ISO!❤ Upeita! Ei niitä oo enää.
 
9MM
Juu, ammuttiin. Aluksi istuivat kaksostenrattaissa peltorit korvilla ja suojalasit päässä ja tsiigasivat monttu auki kunnes nukahtivat. Koirakin oli aina mukana (r.i.p maailman lapsirakkain edes mennyt koiramme joka huolehti ja rakasti mun pieniä palleroita).

Sitten kun kasvoivat niin pitelivät tähtisädetikkuja. Voi vietävä kun heitä aluksi pelotti, että polttaa.

Seuraavana oli kädessä roomalaiset kynttilät.

Padat on päheimpiä!

Ennen ei nynnyilty! Thunderkingit paukkuivat ja jättitykäreillä poksautettiin postilaaatikot ilmaan. Oli meillä nuorena yks ite kyhätty pommikin ja asfalttiin tuli reikä.
Ach mä muistan ne 90 luvun thunder kingit vihree pallo ja kova jysäys. Kerran kävi niin et se thunderi kaatui ja osotti mua ja kavereita kohti lähettiin juokseen ni se pallo räkähti meijän keskellä ja jysähti kunnolla oli bähän aikaa kuuro. Sit kerran pienenä olin isän kaa ampumas yhtä pataa se loppui ni menin potkaseen sitä mun naama oli sen padan yllä mut liukastuin ja samal ku liukastuin ni hitto sielt jysähti viel laukaus samaan aikaan. Mitäköjän ois käynny jos ois naamaan jysähtänyt. Huh et säikähdin. Niitä kiinareitahan myytiin vikana vuonna laatikoissa joissa oli monta sataa niitä. Ni uudenvuoden jälkeen löysin niitä laatikoita monta. Ennenhän sai jo viikkoa ennen alkaa jysäytteleen. Mut joo nyt täytyy lähtee nukkuun tytöllä 8 aamu kouluun. Hyvää yötä kaikille.
 
9MM
haha mitä säätöä aamu oli. herättiin 5 yli seittemän siinä sitte naamupalan laittoa hampaiden pesu ja muut alko tulla kiire. tyttö kouluun ni hetken päästä soittaakin et ei oo ketään koululla olikin 9 aamu eiku kotiin ja katottiin viellä hetki piirettyä mukavaa et asun 200 metrin päässä koulusta :)
 

Yhteistyössä