Heippa miten sellainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
HEI!!! Jos ette ole vielä tytön kans käyneet Konalan Ristikon Huimalassa niin sinne on mentävä!!!!

Huimala oli palleroiden ensteks paras paikka tyttös ikäisinä.
 
vierailija
Pitskussa on yks ja Tammistossa toinen. Pienestä asti oon palleroita noihin kiikuttanu.

Tytöt veti pitkällä matolla voltteja sarjana eteen ja taa. Kyllä tuolla oppii ja KIVAA ONNN! Aikuisellakin!
Siis mä oikeesti sytyin tolle idealle toi paikka vaikutti just ku ois nakutettu mulle. Tonne me mennään varmasti. Kiitos ku tipsasit.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Kandee rekata kanta-asiakkaaks netissä ennen menoa. Ei siellä yleensä kauaa tarvi jonotella. Lukolliset koodilla toimivat kaapit löytyy tavaroille ja rush-liukuestosukat on pakko olla jalassa! Sukat on kolme egee.

Ei kait sitä kande vain itelleen varata, iso puisto, tilaa on. Menee vaikka viikolla päivällä niin on ihan hiljaista…
Pitääkö se koodi muistaa ulkoa vai miten se toimii? Vai saako jonkun numeron tiskiltä ja sitä pitää pittää taskussa? Vai onko se joku känny appi?. Sitku rekkaudun asiakkaaks ni mitä sen jälkeen tehdään? Varaanko et me tultais sinä ja sinä päivänä ja ne kattoo kuin moni on myös varannu sille päivälle ajan vai miten se homma toimii?.
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää


Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.
Totta kai nuo on kaikki maisteltu. Huomautan kuitenkin, että ananaskirsikka (=karviaiskoiso) ei oikeastaan ole "etelän hetelmä", Niitä voi kasvattaa itsekin, lämmin seinusta, lasitettu parveke tai pieni kotikasvihuone riittävät. Maistuvat lapsille.
Iso ruukku, lämmin paikka ja paljon vettä → runsas sato.

Siemeniä saa esim. täältä:

 
Viimeksi muokattu:
  • Vihainen
Reactions: Lispetti
Joo no nyt löytyi pari paikkaa minne mennä. Vois menmä vielöä ihan vaan kahestaan. Pitää jättää tää ketju muistiin.
Meillä on loppuviikko pelkkiä lätkämatseja, omia ja muiden (khl), niissä köydään yhdessä isolla porukalla, mutta kyllä tuo tyttö taas intoili Rushista kun kysäsin häneltä mitä ne sukat maksaa yms. Meinaavat mennä kaverien kanssa pian taas Rushiin.
Ainiin siellä Rushissa on myös iltamia/yörush, joissa valot himmennetään ja kaikki vaaleat värit hehkuu mageesti, kivannäköistä ka siisti pomppii!!
 
Totta kai nuo on kaikki maisteltu. Huomautan kuitenkin, että ananaskirsikka (=karviaiskoiso) ei oikeastaan ole "etelän hetelmä", Niitä voi kasvattaa itsekin, lämmin seinusta, lasitettu parveke tai pieni kotikasvihuone riittävät. Maistuvat lapsille.

Siemeniä saa esim. täältä:
Ihan sinua varten käytin LAINAUKSIA! Etkö muka huomannut niitä!!!!😄

Hyvä idea tuo kasvatus, kiitos kun toit esiin!❤
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä