Heippa miten sellainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Joo thänks. Täytyy varmaa yuutuubista kattoo miten se tapahtuu askel askeleelta ootkos mekki syönny itte tollasta jötkälettä koskaan vai vaan tölkki ananasta? Itte havahduin et mä en oo koskaan ja just tyttö ilmoitti et on alkanut pitään ananaksesta. Jos oot syönny ni kumpi oli patempaa?
Pari kertaa oon ostanut tuoreena. Oli hyvää. Paljo parempi kuin säilyke. 😋
 
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää


Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.🥴
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää


Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.
Olen maistanut joitakin noista. Mango ei ole kovin hyvää. Jätskinä se on hyvää. Mango-meloni jätski. 😋
 
vierailija
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää

Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.
Nonni nyt sain tytön vast nukkuun vierähti tovi ku höpöteltiin kaikkea :). Nää tälläset illat on parhainta. No empä oo maistellu noita hedelmiä paitsi mangoa. Mä en ollu kuullutkaan edes noita kaikkia. Esim anans kirsikoita. Ja mitä on litsit? Ei oo kyllä tullu noin eksoottisia hedelmiä vastaan vaikka seilailen siellä hedelmä hyllyillä. Hitto pitäis rohkeesti vaan kokeilla sais monta ekaa kokemusta. Mitäs lispe muuten mieltä tyttö alko jutteleen et haluis kokeilla trampalla volttia. Ja mä haluun luoda tytölle rohkeutta mut sit mietityttää et mitä jos niskat menee. Rohkasin esim tyttöä uskaltaan hyppää kympistä tänä kesänä. Miten sä hoitaisit ton voltti keskustelun?
 
vierailija
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää

Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.
Ainiin missä seisovissa pöydissä oot ollu?. Perustetaankin lispe suomeen ensimmäinen venäläinen seisova pöytä. Sie hoidat venäjän suhteet:)
 
Nonni nyt sain tytön vast nukkuun vierähti tovi ku höpöteltiin kaikkea . Nää tälläset illat on parhainta. No empä oo maistellu noita hedelmiä paitsi mangoa. Mä en ollu kuullutkaan edes noita kaikkia. Esim anans kirsikoita. Ja mitä on litsit? Ei oo kyllä tullu noin eksoottisia hedelmiä vastaan vaikka seilailen siellä hedelmä hyllyillä. Hitto pitäis rohkeesti vaan kokeilla sais monta ekaa kokemusta. Mitäs lispe muuten mieltä tyttö alko jutteleen et haluis kokeilla trampalla volttia. Ja mä haluun luoda tytölle rohkeutta mut sit mietityttää et mitä jos niskat menee. Rohkasin esim tyttöä uskaltaan hyppää kympistä tänä kesänä. Miten sä hoitaisit ton voltti keskustelun?
Katsoo ensin, että kehonhallinta on ok trampalla.
Voltteja kannattaa harjoitella esim. Rushissa:

Siellä hypätään turvallisesti vaahtomuovipalojen sekaan.
Voi myös hypätä korkeammalta vaahtomuovipalojen sekaan, sellainenkin piste on.
 
Ootteko maistelleet ”etelän hetelmiä”: ananaskirsikoita, karambolaa, mangoa, litsejä, persimoneja (sharon), passionhedelmää, pomeloa, papaijaa

tai lohikäärmehedelmää


Muistan kun olin pitkään kotiäitinä niin saatettiin tehdä hetelmäretkiä rismaan. Ostettiin sieltä erikoisia hedelmiä, tutkittiin ja maisteltiin niitä esim. piknikillä.

Lemppareiksi lapsilla ovat jääneet kuitenkin ihan ”perus” hetelmät. Itse tykkään kaikista!

En minä sen takia santsaa seisovassa pöydässä neljää kertaa että olisin nälkäinen vaan siksi, että olen niin hiivatin utelias.🥴
Sä OOT nälkäinen. :sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Katsoo ensin, että kehonhallinta on ok trampalla.
Voltteja kannattaa harjoitella esim. Rushissa:

Siellä hypätään turvallisesti vaahtomuovipalojen sekaan.
Voi myös hypätä korkeammalta vaahtomuovipalojen sekaan, sellainenkin piste on.
Ei hitto koska toi on perustettu? Mulla oli kerran sellanen idea et iso piparkakku talo ois pelkkää trampoliinia ja kerroksiinkin hypittäis trampalla ja niissä eri kerroksissa ois eri teemat. Missä päin toi rushi sijaitsee ja mitä maksaa kerta. Toi oli tosi hyvä idea tyttö tykkäis ihan varmasti tosta. Ootko käynny tuolla. Hitto voiko siellä aikuisetkin hypellä. Vai onko se lapsille vaan
 
Ainiin missä seisovissa pöydissä oot ollu?. Perustetaankin lispe suomeen ensimmäinen venäläinen seisova pöytä. Sie hoidat venäjän suhteet
Niitä on niin monia etten muista kaikkia. Parhaat ovat olleet valtateiden varsilla.
Silloin, kun kaikki ei ollut vielä sitä yhtä ja samaa ABC:n S-ketjua!

Mutta, kaikki menee, mitä erikoisempi safka niin sitä innokkaampi olen maistelemaan.

Poika tykkää venäläisestä ruoasta ja valmistaa sitä kotona jopa itse. Köksän tunnilla oli valinnut ruokamaaksi Venäjän ja pitänyt siitä esitemän. Oli sanonut maikalle, että ilman vodkaa tästä ei tule hyvä, mutta ope ei ollut lämmennyt aperatiivi-idealle.😁
 
vierailija
Katsoo ensin, että kehonhallinta on ok trampalla.
Voltteja kannattaa harjoitella esim. Rushissa:

Siellä hypätään turvallisesti vaahtomuovipalojen sekaan.
Voi myös hypätä korkeammalta vaahtomuovipalojen sekaan, sellainenkin piste on.
Ainiin voiko tuonne mennä ilman ennakko tilausta? Vai jos varaa vioron ni se on sitten vaan käytössä mulle ja tytölle kahestaan. Mitä jos veisin tytön joku päivä mistä nään onko just sille päivälle varattu jollekkin toiselle?
 
Ei hitto koska toi on perustettu? Mulla oli kerran sellanen idea et iso piparkakku talo ois pelkkää trampoliinia ja kerroksiinkin hypittäis trampalla ja niissä eri kerroksissa ois eri teemat. Missä päin toi rushi sijaitsee ja mitä maksaa kerta. Toi oli tosi hyvä idea tyttö tykkäis ihan varmasti tosta. Ootko käynny tuolla. Hitto voiko siellä aikuisetkin hypellä. Vai onko se lapsille vaan
Pitskussa on yks ja Tammistossa toinen. Pienestä asti oon palleroita noihin kiikuttanu.

Tytöt veti pitkällä matolla voltteja sarjana eteen ja taa. Kyllä tuolla oppii ja KIVAA ONNN!❤ Aikuisellakin!🥳
 
vierailija
Niitä on niin monia etten muista kaikkia. Parhaat ovat olleet valtateiden varsilla.
Silloin, kun kaikki ei ollut vielä sitä yhtä ja samaa ABC:n S-ketjua!

Mutta, kaikki menee, mitä erikoisempi safka niin sitä innokkaampi olen maistelemaan.

Poika tykkää venäläisestä ruoasta ja valmistaa sitä kotona jopa itse. Köksän tunnilla oli valinnut ruokamaaksi Venäjän ja pitänyt siitä esitemän. Oli sanonut maikalle, että ilman vodkaa tästä ei tule hyvä, mutta ope ei ollut lämmennyt aperatiivi-idealle.
😂 no siis eikös aitoon borss keittoon kuulu tujaus slivovits vodkaa ni oikeessahan poika oli et sitä tarvitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ainiin voiko tuonne mennä ilman ennakko tilausta? Vai jos varaa vioron ni se on sitten vaan käytössä mulle ja tytölle kahestaan. Mitä jos veisin tytön joku päivä mistä nään onko just sille päivälle varattu jollekkin toiselle?
Kandee rekata kanta-asiakkaaks netissä ennen menoa. Ei siellä yleensä kauaa tarvi jonotella. Lukolliset koodilla toimivat kaapit löytyy tavaroille ja rush-liukuestosukat on pakko olla jalassa! Sukat on kolme egee.

Ei kait sitä kande vain itelleen varata, iso puisto, tilaa on. Menee vaikka viikolla päivällä niin on ihan hiljaista…
 

Yhteistyössä