Yö nukuttu huonosti. Aamulla en jaksanut kouluun mennä.Noh, mikäs noin bläähättää?
Yö nukuttu huonosti. Aamulla en jaksanut kouluun mennä.Noh, mikäs noin bläähättää?
Mä olen nukkunut nyt ihmeen hyvin jo joitakin päiviä, herään kyllä aikasin...Yö nukuttu huonosti. Aamulla en jaksanut kouluun mennä.
Ei kai siinä mitään jos herää aikaisin. Kuha nukkuu hyvin ja riittävästi yöllä.Mä olen nukkunut nyt ihmeen hyvin jo joitakin päiviä, herään kyllä aikasin...
Toki saadaan. Pidetään tää ylhäällä.
Yhdestä per päivä?Joulukalenterisuklaatkin tehdään palmuöljyyn usein, tunnistaa mausta ja siitä että maha niitä syödessä tulee kipeeksi.
C'moon, kyllä tuon nyt olis nimimerkilläkin uskaltanut kysyä...ja ei tietenkään yksi per päivä, kuka sellasta tekee??Yhdestä per päivä?
Siinähän menee koko kalenterin idea pilalleC'moon, kyllä tuon nyt olis nimimerkilläkin uskaltanut kysyä...ja ei tietenkään yksi per päivä, kuka sellasta tekee??
Mä säästän ja syön sitte monta kerrallaan.
No ei kai tuo ole niitä pahimpia vääryyksiä tässä maailmassa.Siinähän menee koko kalenterin idea pilalle
on se, ei saa tyhjätä koko kalenteria kerrallaNo ei kai tuo ole niitä pahimpia vääryyksiä tässä maailmassa.
Eiku emmä koko kalenteria kerralla jaksais, tulis huono olo....säästän aina n. 4-5 päivää ja napostelen ne suklaat silleen ja jos unohan koko kalenterin niin annan sen sitte pojille, että voivat napostella keskenään.on se, ei saa tyhjätä koko kalenteria kerralla
1 peri päivä
Tänään aattelin, että saispas jostain ostettua salmiakki joulukalenterin...en kyllä antais kenenkään muun maistella niistä yhtään.Oispa juustojoulukalenteri. Tai sellainen, missä ois pieni pala juustoa ja minipurkki sen seuraan sopivaa hilloa
koska oot nuinkin reilu niin saat kupillisen teetä joka ilta mun teejoulukalanteristaTänään aattelin, että saispas jostain ostettua salmiakki joulukalenterin...en kyllä antais kenenkään muun ku ruutiksen maistella niistä yhtään.
Tottakai sä nyssaat siitä yhen....tai saat ainakin hetken katella sitä yhtä ennenkun se menee mun suuhunkoska oot nuinkin reilu niin saat kupillisen teetä joka ilta mun teejoulukalanterista
suikkarikin olis hyvä alkuTottakai sä nyssaat ainaski kerran....tai saat ainakin hetken katella sitä kun se menee mun suuhun
Eikö kukaan muu ehtinyt lukea?muistatko tuota?Kaupat joutuivat ryöpytykseen uuden terveyslehden myynnistä – käytännöt mietitään uusiksi
Yleisön palautteeseen reagoidaan eri yrityksissä eri herkkyydellä. Vastikään monen kritisoima terveyslehti vedettiin nopeasti myynnistä S-ryhmän ja Keskon myyntipisteistä, mutta R-kioski myy lehteä yhä palautteista huolimatta. Tapaus sai kahden suurimman kauppaketjun miettimään...yle.fi
Noita saa esim Prismoista.Tänään aattelin, että saispas jostain ostettua salmiakki joulukalenterin...en kyllä antais kenenkään muun maistella niistä yhtään.
Onhan sellaisia olemassa. Maksaa, mutta sehän ei herkkusuuta estä.Oispa juustojoulukalenteri. Tai sellainen, missä ois pieni pala juustoa ja minipurkki sen seuraan sopivaa hilloa
kunnon eräjormakoerat ei välitä satteesta tuon taivaallista, siitä kai se sanonta tuleeHuomenta. En ymmärrä miksi sadetta kutsutaan koiranilmaksi: meidän kermap*rse-vuffe vaan kävi 10 sekuntia pihalla kääntymässä aamulla sateessa, ja haukkuen takas.
Hmm. Onkohan tuo meidän koira oikein koira. Mitä jos kaikki siperian myrskyissä karaistuneet lumeenkaivautuja-eräjormakoirat jotka raahaa hirven nilkasta omistajan luo, machoilee ja ilkeilee sille tuolla tiellä, ku tuo on tuommonen söpö ja tyhmä perhekoira....kunnon eräjormakoerat ei välitä satteesta tuon taivaallista, siitä kai se sanonta tulee