Heelppp!!!

• Viestiketjun aloittaja Vauvakuume2022
  • Ensimmäinen viesti
Vauvakuume2022
Mulla on dpo 4 ja nyt parina päivänä tullu verestävää limasta vuotoa. Onko kellää kokemusta, et ootanko turhaan, vai voiko olla mahollista, et menkat ei kuitenkaa alkaiskaan? Ei oo aiemmin ollu ja tosiaan 8 raskautta ja 5 lasta ❤.

vierailija
Mulla on dpo 4 ja nyt parina päivänä tullu verestävää limasta vuotoa. Onko kellää kokemusta, et ootanko turhaan, vai voiko olla mahollista, et menkat ei kuitenkaa alkaiskaan? Ei oo aiemmin ollu ja tosiaan 8 raskautta ja 5 lasta .
Millä tavalla olet ovulaation varmistanut? Testit kertovat vain hormonin noususta, se ei esim. Kerro että varmasti munasolu irtoaa. Jos vaikka ovulaatio jäi tapahtumatta, kierto voi olla yllättävän lyhyt (ovuloimaton kierto voi olla todella lyhyt tai pitkä).

Toki voi olla jotain tiputteluakin hormonien takia.

vierailija
Millä tavalla olet ovulaation varmistanut? Testit kertovat vain hormonin noususta, se ei esim. Kerro että varmasti munasolu irtoaa. Jos vaikka ovulaatio jäi tapahtumatta, kierto voi olla yllättävän lyhyt (ovuloimaton kierto voi olla todella lyhyt tai pitkä).

Toki voi olla jotain tiputteluakin hormonien takia.

Mulla ovis oireilee juilimalla, jäätävät halut, mikään ei riitä ja sit on ns. sivuoireita, maku- ja hajuaistissa, aristavat rinnat ja oon herkässä tilassa. Tää siis joka kuukausi, kun on ovis ja 2vkoa myöhemmin vuodan kuin niagara, mut nyt poikkeuksena, et verestävä valkovuoto.

vierailija
Voi johtua ovulaatiosta johtuvasta vuodosta. Itselläni oli joskus ns välivuotoja ja gynekologi sanoi että luultavasti johtuu ovulaatiosta. Kannattaa aina ottaa yhteyttä lääkäriin/gynekologiin. Jos tulee poikkeavaa vuotoa.

vierailija
Taaskaan ei tullu sit enää mitään, kun taas kävin vessassa. Eli tää on vaan nyt ollu aamupissan kanssa parina päivänä. Stressaa ihan hitokseen, ku pikkunen ois jo kovin toivottu ja nyt pelottaa, et taas petyn, koska ei oo ollu aiemmin mitään tämmöstä, nii en tiiä miten tähän pitäis reagoida.
-Ap

vierailija
Taaskaan ei tullu sit enää mitään, kun taas kävin vessassa. Eli tää on vaan nyt ollu aamupissan kanssa parina päivänä. Stressaa ihan hitokseen, ku pikkunen ois jo kovin toivottu ja nyt pelottaa, et taas petyn, koska ei oo ollu aiemmin mitään tämmöstä, nii en tiiä miten tähän pitäis reagoida.
-Ap
Se voisi sopia siihen että on oviksesta johtuvaa. Mulla toisiaan vuoto oli vain pari päivää oviksen aikaan. Ja ei kovin voimakas vuoto. harvemmin tuli siteeseen asti vaan oli pyyhittäessä vain. Voihan se olla myös kiinnittymis vuotoa jos ovis ollut aikaisemmin.

Yhteistyössä