Kesäkuiset 2022

Moikka! Hyvin varovaisin mielin hipsin tänne nyt kun oon muutaman päivän seuraillut viivan vahvistumista. Jos ihmeen kaupalla tällä kertaa (kolmas kerta toden sanoo?) kaikki menis hyvin niin meille tulis varmaan kans pieni kesäkuinen <3 LA on tosin menkoista laskettuna 30.5 mut ovis oli vasta kp20 ja edelliset syntyneet lasketun ajan jälkeen niin en usko et toukokuun puolella tulis mitenkään. Toivottavasti siis sopii et olisin täällä tuosta LA:sta huolimatta? :) Onnellinen mut pelokas olo, toivotaan et meillä kaikilla menis odotusaika hyvin loppuun asti <3
 
lmmi
Näin unta, jossa tein positiivisen testin ja sitten heräsin ja näin oikeasti kävi :)
LA olis ovisplussan mukaan 6.6., menkkojen mukaan jo toukokuussa, mutta kierto oli pitkä ja ekassa raskaudessa oli sama juttu eli kesäkuinen siis :) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti ja saadaan toivottu toinen lapsi perheeseen <3
 
Oletteko muuten molemmat koronarokotteet saaneet? Mietityttää, ku itsellä olisi toinen rokote, kun viikkoja 6+3 täynnä. Viimeksi oli kehitys loppunut noille viikoille.. Ei haluaisi riskeerata yhtään, mutta toki tiedostan myös koronan vaarat odottavalle äidille. ☹
 
Oletteko muuten molemmat koronarokotteet saaneet? Mietityttää, ku itsellä olisi toinen rokote, kun viikkoja 6+3 täynnä. Viimeksi oli kehitys loppunut noille viikoille.. Ei haluaisi riskeerata yhtään, mutta toki tiedostan myös koronan vaarat odottavalle äidille.
Mulla on molemmat rokotteet. Voithan halutessasi varmastikin pidentää rokoteväliä. Mulla on ystävä pidentänyt niin että otti toisen rokotteen vasta rv 12 jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Charrypie - 86
mhb
Oletteko muuten molemmat koronarokotteet saaneet? Mietityttää, ku itsellä olisi toinen rokote, kun viikkoja 6+3 täynnä. Viimeksi oli kehitys loppunut noille viikoille.. Ei haluaisi riskeerata yhtään, mutta toki tiedostan myös koronan vaarat odottavalle äidille.
Mulla on kolme rokotetta. Viimeisimmän sain alle viikko sitten. En tietty edes silloin vielä varmaksi tiennyt (enkä tiedä siis nytkään). Rokotteesta ja koronasta valitsisin rokotteen.
 
Eka neuvola ja ultra varattu 1.11 :)

Mä kerkesin ottaa ekan rokotteen kp1 tässä kierrossa. Toista en ota nyt raskaana. En halua riskeerata vauvaa sillä vaikka tiedän että korona voi olla myös kohtalokas. Toivon ja luotan että eka rokote suojaa sen verran. Me ollaan reilu vuosi yritetty tätä vauvaa. En uskalla ottaa riskiä vaikka suosittelevatkin. Vielä on niin vähän rokotettujen vauvoja syntynyt.. Asutaan muutenkin alueella missä on tartuntoja ollut tosi vähän.

Toivon että täällä ei kukaan ala moralisoida ketään piikin ottamisesta/ottamatta jättämisestä, se on jokaisen oma henkilökohtainen päätös. Nämäkin minun omia henkilökohtaisia huolenaiheita, enkä halua antaa sellaista vaikutelmaa että joku tekisi millään tavalla väärän päätöksen vaikka sen raskaana ottaakin. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä