Foodora hakee lähettejä! Miksei työttömät voisi hakea sinne töihin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Istuin pari viikkoa sitten kahvilassa. Seurasin ikkunasta ruokalähettiä, joka starttasi matkaan ruokareppu selässään. Kai hymyilin hänelle mutustellen patonkia. Nuori mies lähti matkaan potkulaudalla ja katsoi pää vinossa suuntaani leveästi hymyillen ja katosi sitten kulman taakse.
Hän ei näyttänyt ulkonäöltään suomalaiselta.
Erikoinen tilanne, jota jäin miettimään. Jälkeenpäin tajusin, että eihän minulla ollut silloin maskia kasvoilla. Nuori mies näki hymyni, josta olen ollut kuuluisa.
Ap:n eikä kenenkään muunkaan tarvitse huolehtia ihmisten uravalinnoista..
Olen tehnyt monenlaisia töitä. Nyt harmittelen ettei minulla ole kuorma-autokorttia.
Voisin joutessani eläkeläisenä lähteä Isoon-Britanniaan bensaa kuskaamaan.
Alkaa joutenolo kyrsiä. Elämä alkaa palautua koronan jälkeen suht normaaliksi.
Broomeri vai mikä lienenkin. Johan tässä on jo vedetty lonkkaa tarpeeksi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
vierailija
Istuin pari viikkoa sitten kahvilassa. Seurasin ikkunasta ruokalähettiä, joka starttasi matkaan ruokareppu selässään. Kai hymyilin hänelle mutustellen patonkia. Nuori mies lähti matkaan potkulaudalla ja katsoi pää vinossa suuntaani leveästi hymyillen ja katosi sitten kulman taakse.
Hän ei näyttänyt ulkonäöltään suomalaiselta.
Erikoinen tilanne, jota jäin miettimään. Jälkeenpäin tajusin, että eihän minulla ollut silloin maskia kasvoilla. Nuori mies näki hymyni, josta olen ollut kuuluisa.
Ap:n eikä kenenkään muunkaan tarvitse huolehtia ihmisten uravalinnoista..
Olen tehnyt monenlaisia töitä. Nyt harmittelen ettei minulla ole kuorma-autokorttia.
Voisin joutessani eläkeläisenä lähteä Isoon-Britanniaan bensaa kuskaamaan.
Alkaa joutenolo kyrsiä. Elämä alkaa palautua koronan jälkeen suht normaaliksi.
Broomeri vai mikä lienenkin. Johan tässä on jo vedetty lonkkaa tarpeeksi.
Suoritit etnistä profilointia. Hyi sua!
 

Yhteistyössä