Perjantain tiskoteekki!

Kylläpä voi ratsusta laulaa kauniisti, voi herran tähären.❤
Eipä ilman heppoja olisi ennen pärjätty, ei siviilissä eikä sodassa.❤

Luben alkuperäistä versiota ei oikein voita mikään, mutta läheltä liippaa tämän kanssa:


 
  • Tykkää
Reactions: ssssss
Kylläpä voi ratsusta laulaa kauniisti, voi herran tähären.
Eipä ilman heppoja olisi ennen pärjätty, ei siviilissä eikä sodassa.

Luben alkuperäistä versiota ei oikein voita mikään, mutta läheltä liippaa tämän kanssa:



Ei tullut koulussa ranskan kielenryhmää pikkupaikkakunnalla, jossa asuin. En halunnut saksaa lukea, jotenkin mielestäni on metallin/kovankuuloista ja epämiellyttävää.
Luin sitten venäjää ja kirjaimet kiinnosti. On täysin unohtunut kielitaito, ei tule käytettyä. Sukukin on sieltä kotoisin ja ehkä jotain slaavilaista kasvojen piirteitä on jäänyt, koska Portugalissa minua ja siskoani pohtivat venäläisiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei tullut koulussa ranskan kielenryhmää pikkupaikkakunnalla, jossa asuin. En halunnut saksaa lukea, jotenkin mielestäni on metallin/kovankuuloista ja epämiellyttävää.
Luin sitten venäjää ja kirjaimet kiinnosti. On täysin unohtunut kielitaito, ei tule käytettyä. Sukukin on sieltä kotoisin ja ehkä jotain slaavilaista kasvojen piirteitä on jäänyt, koska Portugalissa minua ja siskoani pohtivat venäläisiksi.
Mulla on ihan sama tuon saksan kanssa!
Ja sekin täsmää, että venäjä ei kyllä enää väänny siihen malliin kuin ennen.
So, back to the basics! :ROFLMAO:

 
  • Tykkää
Reactions: ssssss
En pidä No Doubtin Don’t speakista, mutta tätä kuunnellessa kylmät ihanat väreet kulkee pitkin kehoa. Aivan i-h-a-n-a versio ja mitä ihanaa äänenkäyttöä!❤
Kyllä, ihana ääni tällä naisella
Kyllä naisen nimikin kannattaa mainita, Haley Reinhart
Laulaa paljon covereita vanhemmastakin musiikista, samoin jazz-klassikoista.

tässä studioversio

ja live-esitys samasta kappaleesta. Haleyn miellyttävä olemus
tulee esille.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja ssssss

Yhteistyössä