EU:n mielestä Joe Biden on yhtä huono presidentti kuin Trump

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"EU:ssa on kuviteltu, että Donald Trumpin presidenttiyden jälkeen Joe Biden pyrkii parantamaan suhteitaan eurooppalaisiin liittolaisiinsa. Toisin on käynyt.

– Tämä yksipuolinen, brutaali ja ennakoimaton päätös on paljolti samanlainen kuin mitä Trump teki, Ranskan ulkoministeri Jean-Yves Le Drian kommentoi televisiohaastattelussa."

 
Biden ei taas vaan ymmärtänyt mikä on meineillään tai missä hän on. Sellaista on sattunut ennenkin.:unsure:

Makaroonin ja Bidenin vois heittää hiivattiin ja tilalle Le Pen.
Ensikauden Trump on taas presidenttinä niin hän tulisi Le Penin kanssa hyvin juttuun.
Trump pitää eurooppalaisia ihan typeryksinä muun muassa idioottimaisen maahanmuuttopolitiikan vuoksi. Niin pitää Le Penkin! (y)
 
Mä haluan USAn presidentiksi, Palstapesu voi ottaa Euroopan haltuunsa ja Lissu hallitsee Ranskaa Le Penin kanssa.
En mä kerkiä resitentiks kun lapsilla on aina noita sarjapelejä sun muita. Yhestäkään matsista en halua jäähä pois!
Mä luotan satasella Le Peniin, hän hoitakoon.❤

Mitäs Trumppi sitte tekee - tä?!o_O
 
Kanadalaiset potkii Trumppia munille, jos edes yrittää tulla tänne.
Mites tuo on mahdollista? Teikäläisten mielestä hänellä ei edes ole niitä:unsure: ...mikä on aika outo väite kun ajattelee miten rohkeasti Trump on aina uskaltanut puhua minkä maan valtionpäämiehelle tahansa?:whistle:
Sua taitaa vaan harmittaa kun oman maasi päämies on sellanen neitimäinen hissukka:sneaky:
 

Yhteistyössä