Haaveena vauva 2022

Mulle voi myös päivittää kp 1 tänään, vuoto alkoi kesken työpäivän eli ei muuta kun leuka rintaan ja katse kohti uutta kiertoa ja yritystä, vaikka tuntuu että tässä hakkaa vaa päätään seinään
Samoilla fiiliksillä täälläkin:( Koetan nyt vielä tuon mainostetun liukkarin ja toivon todella että mies saisi painoaan putoamaan ja lisääntynyt liikunta toisi meille plussan:)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Nyt vihdoin alkoi aamulla vuoto. Eli kp1 tälle päivälle.

Vaikka olin jo varma et johtuu myöhästyminen rokotteesta, oon vähän pettynyt. Jokin pieni toivo eli sisällä negatesteistä huolimatta et josko kuitenkin.. No eikun uutta yritystä kohti vaan. Viimeinen OI alkaa. Pitää miettiä pyytäiskö kuitenkin letroja lisää vähän.
Kohta en enää kyl jaksa aktiivisesti yrittää. Ei tässä oo järkee. Ei meille vaan suoda toista lasta.
Olen niin pahoillani:( Suuren suuri halaus sinulle ❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: Iinanen
Täällä kp 26/26 eikä vielä menkkoja näy (viimiset 4 kiertoa olleet täysin säännöllisiä). Testasin tänään Pc:llä ja OneStepillä, molemmat negoja Vissiin myönnettävä itselleen, että kyllä ne menkat sieltä taas alkaa.
Huoh, kertokaapas tälläiselle "palstauutukaiselle" miten saatte hermonne pysymään kurissa?
Tiedän, että vasta yk2, mutta ainahan toiveissa olisi, että tärppäisi nopeasti. Itse kun olen tälläinen armoton stressaaja mikä ei myöskään kovinkaan paljon auta asiaa.
Lisäsin sinut listoille:)
 
  • Tykkää
Reactions: Seppiina
Pysyttelen nyt täällä väijymässä vielä kun en luota pätkääkään että onni kestäisi kauaa. Tänään (huomenna ed. Kierron mukaan kp 1) pyyhkiessä tuli hetken aikaa vaaleanpunaista mitälie paperiin ja ihan olen jo lusikka nurkassa valmiiksi että tässä se taas oli. Missään muussa raskaudessa ei siis vastaavaa ole ollut ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin vuoto=epäonnistunut raskaus. Ehkä joku kemiallinen tälläkertaa ja kk vuotoa odotellessa.
 
Mä kans väijyn täällä. Haamu oli taas vahvistunut, mutten usko ennenku menkat on myöhässä. Kolmisen päivää vielä. Välillä tulee aika tavallisen tuntuisia "menkkakramppeja", koviakin. :D en vain tiedä mitä ajatella niistä..

Sen verran muille tsemppinä kuitenkin, että mitä tein eri tavalla tässä kierrossa: join varmaan puoli litraa greippimehua päivässä muutaman päivän ennen ovulaatiota ja myös päivän sen jälkeen. Samoin vaihdettiin liukkari hierontaöljystä johonkin perus rfsu liukkariin pH-arvojen takia. :D ja olin flunssassa oletetun kiinnittymisen aikaan, otin saikkua, eli rentouduin täysin kotona muutaman päivän ja tein käsitöitä. Stressittömyys!

Tsemppiä kaikille <3
 
Kp24/25-31,Dpo 11/12 ja omaa napaa.

Nännejä aristaa.
Lonkkia vähän kolottelee, alaselkää myös, tänään ilmestyi nämä tyypilliset kuukautisia enteilevät tuntemukset.
Alavatsalla vihlaisuja ja pieniä kramppeja, toivon tietenki, että ne tarkoittais jotain ihan muuta kuin kuukautisia.
Päätä särkenyt oviksesta lähtien enemmän ja vähemmän lähes joka päivä.
Odottelen koko ajan alkavaa vuotoa ja nyt vielä enemmän kun näitä tuntemuksia tullut.
Ahdistaa jo niin paljon valmiiksi, mutta lohduttaa se, että yksityiselle varattuna aika tutkimuksiin reilu kuukauden päähän jos ei tärppiä tule ennen sitä...
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heippa ! Täällä dpo 4, ovulaation induktio siis tehty tähän kiertoon. Pistin pregnylin perjantaina ja lauantaina kipeyty nännit tosi pahasti. Nännikipu on helpottanu paljon mut rinnat on muuten tosi turvoksissa ja kipeet. :( Tärähtelyt sattuu ja ikävä olla ilman liivejä..
Osaako joku sanoo voiko johtua tosta pregnylistä ?:unsure:
 
En oo jaksanut pariin kuukauteen seurata enkä kirjoitella kemiallisen jälkeen.
Yk en edes muista enää monesko. Yritystä kuitenkin yli vuoden ajalta. Hoidot meillä alkoi jo. Mies menossa antaa näytettä tällä viikolla. Omat hormonilabrat tulossa seuraavan kierron alussa. Sekundäärinen lapsettomuus meillä siis. Eka tärppäs aika nopeastikin. Kyllä tässä on kaikenlaisia tunteita saanut käydä läpi, ihmetyttää miten tää voi olla niin vaikeeta ja missä mättää. Ihan kaikki vippaskonstit on kokeiltu, akupunktiosta, vyöhyketerapiaan, kalevelaiseen, osteopatiaan, Lisäravinteet, ferrit nostettu, joogat ja mindfullnessit kokeiltu. Enää ei jaksa. Katsotaan saataisko hoidoista apua.
Tsemppiä kaikille, varsinkin pitkään yrittäneille.

Mutta tosiaan mut voi lisätä listoille takas.

Coguine, 7/20, 2. Lapsi
Kp 17/27, Dpo 3
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heippa ! Täällä dpo 4, ovulaation induktio siis tehty tähän kiertoon. Pistin pregnylin perjantaina ja lauantaina kipeyty nännit tosi pahasti. Nännikipu on helpottanu paljon mut rinnat on muuten tosi turvoksissa ja kipeet. Tärähtelyt sattuu ja ikävä olla ilman liivejä..
Osaako joku sanoo voiko johtua tosta pregnylistä ?
Varmasti johtuu pregnylistä! Se tekee etenkin alkuun vahvat raskausoireet koska siinä sun elimistöön just pumpattu valtavan iso määrä hCg:tä eli raskaushormonia. :) toivotaan vaikka pregnyl pikku hiljaa sulta poistuu et siellä raskaus alkaa ja sun elimistö tuottaa sitä hormoonia ihan itekseen vaan lisää ❤ Mut kun pregnyl sulle pistetty niin kannattaa sit välttää liian aikaisin testausta koska se näkyy testeissä kyllä. Paljonko sulle pistettiin sitä?
 
Varmasti johtuu pregnylistä! Se tekee etenkin alkuun vahvat raskausoireet koska siinä sun elimistöön just pumpattu valtavan iso määrä hCg:tä eli raskaushormonia. toivotaan vaikka pregnyl pikku hiljaa sulta poistuu et siellä raskaus alkaa ja sun elimistö tuottaa sitä hormoonia ihan itekseen vaan lisää Mut kun pregnyl sulle pistetty niin kannattaa sit välttää liian aikaisin testausta koska se näkyy testeissä kyllä. Paljonko sulle pistettiin sitä?
jos oikein muistan niin 5000iu/ky, ei hakuakaan onko toi iso vai pieni annos :unsure:
10vrk sanottiin että se näkyy testissä ja ohjeeks sain testata dpo 15 oli menkat alkanu tai ei.. :)Tuskin on kerta mulla on lugesteronikin vie käytössä :unsure:et kunnon raskaushirmu elää tässä talossa miehen kanssa vaikka en raskaana ookkaan:devil::ROFLMAO:
 
Paljon onnea plussista ja tsemppiä uusiin kiertoon joutuneille <3

Täällä kp35 ja menkkoja odottelen huomiselle. Juilii alavatsaa menkkamaisesti eli pian alkanevat. Nega testattu dpo11 ja huomenna (dpo14) testaan uudelleen jos ei aamulla oo alkanut.

Varmaan ensi kierron aikana lähdetään apuja hakemaan. Outoa. Onko kokemusta, jos menee yksityiselle niin onnistuuko julkiselle siirtyminen miten...? Kävisin siis mielelläni nyt alkuun yksityisellä juttelemassa + ultrassa ja jos näkevät aiheelliseksi jotain kevyttä lääkkeellistä apua yrittää, mutta jos tästä ei apua niin julkisella haluttaisiin kyllä kaikki muut hoidot sitten. Niin onnistuuhan siirtyminen ok...?
 
Tää piinailu on syvältä!
Näin viime yönä unta et tein kaks onestepin raskaustestiä ja ne oli oikeen räikeet plussat! Ja toissayönä näin unta että ystäväni laittoi mulle kuvan positiivisesta raskaustestistä, vaikka he eivät ees yrittäneet lasta... Alkaa mennä vahvasti uniinkin tää touhu.
Mulla oli toi sama OneStep raskaustestiuni 2 yötä sitten :D ja erittäin tummat 2 viivaa oli minunkin testeissä
 
  • Haha
Reactions: Sadepisaroita
Hei haaveilija! Tule mukaan ilmaiselle meditaatiokurssille!

Vauvahaave meditaatiokurssi - Kun vauva antaa odottaa itseään.
_____
Kuuden viikon ilmainen livekurssi verkossa alkaa 30.9.2021.
_____
Ilmoittaudu nyt: vauvahaave@meiliboxi.fi
_____
Opi hyödyntämään meditaatiota hedelmällisyyden haasteiden käsittelemiseksi. Vähennä meditaation avulla stressiä ja lisää hyvää oloa.
_____
Tämä kurssi on sinulle jos:
kärsit selittämättömästä lapsettomuudesta
koet stressiä ja huolta liittyen lapsettomuuteen
ajatuksesi pyörivät pakonomaisesti lapsettomuudessa
_____
Ilmoittaudu nyt: vauvahaave@meiliboxi.fi
_____
Kokoonnumme Zoomissa kuutena peräkkäisenä torstaina klo 17:00 30.9.2021 alkaen. Sessio kestää kerrallaan n. 45 minuuttia ja sisältää teoriaosuuden, meditaation ja pohdintaa kotona tehtäväksi. Meditaatio-osuus on ensimmäisellä kerralla n. 10 minuuttia pidentyen joka kerralla hieman ja siihen sisältyy lyhyt tanssimeditaatio käyttäen vatsatanssin liikekieltä.
_____
Ohjaajana toimin minä, eli Sanna:
Aloitin meditoimisen noin 20 vuotta sitten artenomiopintojeni loppusuoralla ja sain siitä selkeyttä vaihtaa muotoilu tanssiin. Olen harjoittanut meditoimista säännöllisesti siitä lähtien ja tänä keväänä valmistuin sertifioiduksi meditaatio- ja mindfulnessohjaajaksi School of Positive Transformationista.
Olen seitsemänvuotiaan tytön äiti. Toista lasta ei ole tullut usean vuoden yrittämisen ja vielä useampien raskauksien jälkeen. Tiedän siis hyvin, miltä tuntuu, kun vauvaa ei kovasta yrityksestä huolimatta vain kuulu. Olen nyt laatinut kuuden kerran hyvän olon meditaatiokurssin vauvaa kaipaaville.
Odotan innolla, että saan jakaa tämän kurssin kanssasi!
_____
Opit kurssilla:
meditoimisen perusteet
tiedostamaan lantionpohjan alueen ja aktivoimaan sen lihaksia
lisäämään iloa haastavan elämänvaiheen keskelle
_____
Tule mukaan ilmaiselle 6 viikon Vauvahaave meditaatiokurssille ja opi ajattelemaan positiivisemmin hedelmällisyydestäsi.
Ilmoittaudu nyt: vauvahaave@meiliboxi.fi
 
Ovulaatiotesteistä kysymys: rupeeko teillä tulee testitikkuihin jonkinlaista viivaa kun ovulaatio alkaa lähenemään? Mulla kiertopäivä 11 ja testit näyttää ihan negaa, testeihin ei tule minkäänlaista viivaa. Ekaa kertaa tikuttelen, niin olen vähän pihalla.
 
Ovulaatiotesteistä kysymys: rupeeko teillä tulee testitikkuihin jonkinlaista viivaa kun ovulaatio alkaa lähenemään? Mulla kiertopäivä 11 ja testit näyttää ihan negaa, testeihin ei tule minkäänlaista viivaa. Ekaa kertaa tikuttelen, niin olen vähän pihalla.
Toi on yksilöllistä, toisilla on "nopee LH-purskahdus" ja toisilla hitaampi, asteittain kasvava. Ite kuulun jälkimmäisiin.
En tiiä mikä se termi on suomeks kun ite lukenut gradual LH surgesta enkunkielisiltä sivuilta. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: aniiloraK
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.9.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 05/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Cocuine, 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka: 09/21, 2.lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Pienihme.....................kp 62/26-57
SannuB.........................kp 35/26
Chili.................................kp 31/28
Eeva650.....................kp 29/28-36
bb-8.............................kp 29/26-30
Elsa96.......................kp 27/26-28
Innerchild...................kp 26/25-30
Topukka…………………. kp 26/30
Toiveikas1992..........kp 25/28-31
Sadepisaroita………..kp 18/25-31
Cocuine......................kp 18/27
Mamtobe...................kp 15/28
Mimmimami……………kp 14/28-30
aniiloraK.................kp 11/?
Petronella09..........kp 10/26
Martta83...................kp 9/26-27
Mansikka_maanantai….kp 6/30
Hanba.......................kp 4/26-28
Esikoishaaveita........kp 4/29
Tutina..............................kp 3/28-32
Hulda91.......................kp 2/30
SandraB.....................kp 2/27
Iinanen.......................kp 2/ 23-24
Seppiina..................kp 1/26
Hellu_........................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

BB-8……………………dpo 14
Innerchild………...dpo 13
Pip83.......................dpo 13
Toiveikas1992…..dpo 12
Topukka …………….dpo 9
Mamtobe................dpo 5
Sadepisaroita..... dpo 4
Saaga86.................dpo 4
Cocuine....................dpo 4
 
jos oikein muistan niin 5000iu/ky, ei hakuakaan onko toi iso vai pieni annos
10vrk sanottiin että se näkyy testissä ja ohjeeks sain testata dpo 15 oli menkat alkanu tai ei.. Tuskin on kerta mulla on lugesteronikin vie käytössä et kunnon raskaushirmu elää tässä talossa miehen kanssa vaikka en raskaana ookkaan
onhan toi iso määrä eli ei varmasti ihmekkään et siellä raskausoireita on ja raskaushirmu kömpii koloistaan. Toivotaan et saat jatkaa hirmuilua sit vielä pitkälle ja teille tärppi kävis ❤
Sillon ku sain ekan pregnylin nii pitihän se testata huvikseen dpo 6 et miltä kaks viivaa testissä näyttää koska ikinä en ollu saanu ja olihan se siistiä vaikka tiesi et johtuu pelkästään lääkkeestä:ROFLMAO:
 
Onnea kaikille plussanneille <3
Tsemppiä uuteen kiertoon, nyt monilla alkoi uusi kierto. Onneksi on myös piinailijoita.
Itse kuulun oviksen odottajiin, huomenna olisi inseminaatio nro 2.n ensimmäinen ultra kp 10. Toivottavasti olisi limakalvot ja munarakkulat kasvaneet mukavasti ja pääsisi joko. Ma tai ti inseminaatioon. Ja mulle olis kans tulossa silloin se pregnyl. Aion kyllä testata raskaustestillä ennen kun se 10 päivää pistoksesta on kulunut, jotta edes joskus näkisi sen tuplaviivan. Edellisen kerran sen näin ensimmäisessä inssissä pregnylin jälkeen huhtikuussa 2021. Tänään oli jännästi töissä hetken kuvotusta ja ajattelin heti, että johtuiskohan letrozolista, jota olen nyt ovulaation induktiona syönyt. Kaikenlaisia nippailuja myös tuntunut. Mutta ne ei voi olla mm. Kiinnittymisiä tms.

Tervetuloa kaikille uusille vauva haaveilijoille myös <3.
 

Yhteistyössä